kertokaa mikä maha haava on? tiedän et se tulee liiasta stressistä, mut mihin se vaikuttaa ja miten? onks se vaarallinen....
kiitos autatte mua paljon.
Mahahaava?
5
18616
Vastaukset
- meikäläinen
moi
mahahaavan kyllä huomaa jos se tulee....tulee meinaan semmoiset kivut mukana. jos sitä epäillään, niin lääkäri tähystää mahan ja antaa siihen lääkityksen. sillä se pitäisi hoitua. - Nala
Tutulleni tuli jokunen vuosi sitten mahahaava, ilmeisesti jatkuvan oluen juonnin ja vauhdikkaan elämän takia. Alkoi ihan yllättäen eräänä iltana. Ensin oli kova hikka mikä ei loppunut millään, sitten tuli huono olo ja lopuksi hän oksensi vain verta. Sairaalassa tähystettiin vatsa ja aloitettiin lääkitys.
- äiti
http://www.gastrolab.net/wel1f.htm#SUOMPOTO
Eihän tämä ole lääkäripalsta - tuolla on:-) - MAHAHAAVA
No muih,
Yep, ei mikään tavallinen vatsakipu, tuo mahahaava.
Meikällä kovat palleakivut kolmen vkon ajan, ja luulin, että treenailin liikaa salilla. Sitten eräänä iltana heräsin niiiiiiiiin sairaisiin kipuihin, että piti sairaalaan kiirehtiä. Siellä sitten lääkäri diagnosoi, että leikata pitää, ja heti. VUOTAVA MAHAHAAVA! Tulehdusarvot pilvissä =(
Siinä sitten oltiin 10 pvä tiputuksessa. Kuuden viikon päästä menen vatsatähystykseen.
Närästyksestä olen kärsinyt lukuisat vuodet. Ja iältäni en ole mikään loppu, 30.
Lääkäri sanoi, että kolme syytä mitkä voi mahahaavan aiheuttaa. Helikobakteeri, stressi, ylenpalttinen lääkkeiden käyttö.
Mutta jos mahahaava löydetään ajoissa, niin lääkityksellä se hoituupi =) - simyllys
Onko kellään leikattu mahahaava, kuinka siitä paraneminen edistyy. Minulla edessä ja pelottaa. Ei vuoteen ole parantunut.
Syöpää ei ole vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760