Ei näytä ihan toimivan tuo Möljän kesäteatterin paikoitus! Näin saarelaisena on pikkuisen v***umaista työpäivän jälkeen 20 minsaa jonotella ruuhkassa kun näytöksiin menijät tukkivat ainoan kotireitin. Pakko olis keksiä tähän joku ratkaisu! Lisäksi järjestysmiehet poistuvat ennen näytöksen loppua, jolloin alkaa ralli nurmikoilla.
RUUHKAA TOPPILANSAARESSA?!
6
633
Vastaukset
- jeesus
eiköhän tuo onkelma poistu viimeistään jouluun menessä ihan itestään
- Turpeinen
Mooseksen perintö on vetänyt Mölijälle yli 30.000 iloista teatterivierasta.
- rakentamaan
Tuo uusi silta pitäisi saada rakennettua heti, mutta kun siitäkin pitää käydä jumalaton rähinä ja valitustie niin jonotusta piisaa!
- pyörällä...
Jopas sulla on ongelma, on niin lyhytaikainen riesa ei kyllä mua haittaa. Itekkin oon saarelainen.
- ai pyörällä
jos olisin työtön opiskelija niin ehkä voisin tuota pyöräilyä harrastaakkin,,ei se ihan työläiseltä onnistu tuo kulku kun töihin pitää viedä muutakin kuin oma ruho!
Tosi on, että paikka on liikenteellisesti perin surkea. Tapahtumalle, jonne sekä tullaan että josta lähdetään yksin ajoin, pitäisi paikka hakea muualta. Perjantaisin ja lauantaisin sumppuun tulee vielä muutakin liikennettä tavallista enemmän.
Tapahtuma pyörii niin selvästi rahan ympärillä, ettei järjestyksenvalvojia palkata porttien ulkopuolelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236790Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284268- 343136
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1723005- 101978
- 821754
- 1501634
- 1471622
- 121548
- 221490