Hän heiluu hiljaa
paikoillaan.
Katsoen aamujen
ja iltojen aurinkoon
tähtisiin taivaisiinkin.
Voi kuinka kaunista
kaikki onkaan
mitään näkemättömin
silmin.
On vain mustuus
hiipinyt sydämeen
työntänyt rakkauden
pois.
Rakkauden loppu
13
406
Vastaukset
- minä jopa
tykkäsin.
- runo64-1
..että jopa sinä tykkäsit.
hyviä viikonloppuja toivotan.
Tämä oli todella upea!
- runo64-1
...työnimi kun jängällä
pohdiskelin oli hirttäytynyt
mutta en sentään sitä viitsinyt
laittaa otsikoksi.
kiitos kun poikkesit
ja todella hyvää viikonloppua
sinulle.
- Minänoita
Lapin matkalle huomenaamulla
lähtijä sinulle täältä sanoo
sanasen:
Omintakeinen tyylisi,sitä
muuten kaipaan,mihin se
on kadonnut?
Ei silti tämä
oli hyvä runo,
erittäin uudistunut
ja joskushan pitää
kokeilla new winds!
Palaillaan kunhan
retkiltäni joskus
rantaudun!- runo64-1
..tämä on kokeilurunoja
ja ei tyylini ole mihinkään kadonnut.
olen ihaillut sinun,lindan
ja muiden vahvoja runoja aina
-nyt vain yritän tavoitella sellaista
itsekkin.
no hyvä että pääset käymään lapissa
vaikka et vähäaika sitten uskonut siihen
mutta toivottavasti kysymys ei ole
jostakin vakavammasta-muutoksesta.
kiitän sinua kun poikkesit
ja toivotan hyviä viikonloppuja
ja ennenkaikkea turvallista matkaa!!!
Olet moni-ilmeinen mies,sillä
saa aina arvata mitä tuleman
pitää ja nyt tälläinen.
Lyhyt ja paljon kertova,
tunteva ja aprikoiva.
Kaunis naseva selvä
teksti valon ja
hämärän rajoilta.
Sinulla ei ole Rakkauden
loppua vaan Toivoa-näpsä runo.- runo64-1
..laittaa tämän runon nimeksi,
miten se syntyikin-hirttäytynyt
mutta se oli ollut liian rajua
rakkausrunot sivulle.
"jänkä"on hyvä paikka pohtia
syntyjä syviä
ja sinne tie taas kohta vie.
kiitos kun poikkesit
ja toivotan hyviä viikonloppuja
sinulle. runo64-1 kirjoitti:
..laittaa tämän runon nimeksi,
miten se syntyikin-hirttäytynyt
mutta se oli ollut liian rajua
rakkausrunot sivulle.
"jänkä"on hyvä paikka pohtia
syntyjä syviä
ja sinne tie taas kohta vie.
kiitos kun poikkesit
ja toivotan hyviä viikonloppuja
sinulle.Voihan tavallaan myös hirttäytyä
rakkaudessaan kuvaannollisesti
-sillä tavallaan myös otsikko
herättää,minua ainakin.
Tuo luonto on ehkä suurin
tunteiden luoja ja altis
...hienoille
kuvauksille,joten
mahtavat ovat evääsi
siellä jänkien maalla.
Kiitän tästä Sinua ja
oikein elämyksellisiä
jänkä mietteitä
- best sellereitä,
ilman paineita,sen kun
nyt muistat-niin hyvä on.
- lindalinda1
poikkeava runo kyllä Sinulta,
mutta laadukkailla säkeillä kirjoitettu.
Lisää tällaisia kuule,
tämä on todella nautinnollinen sen tummuudesta
huolimatta.- runo64-1
..erilaisia juttuja
vaikka edellä milla meinasi
minne ovat jääneet entisellä tavalla
kirjoitetut runot.
synkkähän tämä on,
hirttäytymisestä kertova
tai siitä kaiken jälkeen.
kiitos rakas oppimestari,
on aina yhtä upeaa "nähdä"sinut
runossaan.
paljon kaikea hyvää ja kaunista
viikonloppuusi.
Aamu- ja ilta-auringon
loisto ja ruska
tähtitaivaan kirkkaus
kaikki niin kaunista
mutta…
näkevätkö silmät tätä kaikkea
jos mustuus on hiipinyt sydämeen
ja työntänyt rakkauden
ties minne, pois kauaksi?
Niin, minne, siinä kysymys, mutta hienon runon kuitenkin aiheesta kirjoitit!- runo64-1
...runon työnimi oli hirttäytynyt,
yritin kuvata loppuja;rakkauden,elämän
ja kaiken.
no kaikki jäi tietysti epäselväksi
mutta sehän on itsestään selvää
minun jutuissani.
toit iloa kun vieraillit runossani
ja siitä iloisena toivotan kaikkea
kauniin hyvää sunnuntai päivääsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439