Rakkauden loppu

runo64

Hän heiluu hiljaa
paikoillaan.
Katsoen aamujen
ja iltojen aurinkoon
tähtisiin taivaisiinkin.

Voi kuinka kaunista
kaikki onkaan
mitään näkemättömin
silmin.

On vain mustuus
hiipinyt sydämeen
työntänyt rakkauden
pois.

13

406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä jopa

      tykkäsin.

      • runo64-1

        ..että jopa sinä tykkäsit.
        hyviä viikonloppuja toivotan.


    • Tämä oli todella upea!

      • runo64-1

        ...työnimi kun jängällä
        pohdiskelin oli hirttäytynyt
        mutta en sentään sitä viitsinyt
        laittaa otsikoksi.
        kiitos kun poikkesit
        ja todella hyvää viikonloppua
        sinulle.


    • Minänoita

      Lapin matkalle huomenaamulla
      lähtijä sinulle täältä sanoo
      sanasen:
      Omintakeinen tyylisi,sitä
      muuten kaipaan,mihin se
      on kadonnut?

      Ei silti tämä
      oli hyvä runo,
      erittäin uudistunut
      ja joskushan pitää
      kokeilla new winds!

      Palaillaan kunhan
      retkiltäni joskus
      rantaudun!

      • runo64-1

        ..tämä on kokeilurunoja
        ja ei tyylini ole mihinkään kadonnut.
        olen ihaillut sinun,lindan
        ja muiden vahvoja runoja aina
        -nyt vain yritän tavoitella sellaista
        itsekkin.
        no hyvä että pääset käymään lapissa
        vaikka et vähäaika sitten uskonut siihen
        mutta toivottavasti kysymys ei ole
        jostakin vakavammasta-muutoksesta.
        kiitän sinua kun poikkesit
        ja toivotan hyviä viikonloppuja
        ja ennenkaikkea turvallista matkaa!!!


    • Olet moni-ilmeinen mies,sillä
      saa aina arvata mitä tuleman
      pitää ja nyt tälläinen.
      Lyhyt ja paljon kertova,
      tunteva ja aprikoiva.

      Kaunis naseva selvä
      teksti valon ja
      hämärän rajoilta.

      Sinulla ei ole Rakkauden
      loppua vaan Toivoa-näpsä runo.

      • runo64-1

        ..laittaa tämän runon nimeksi,
        miten se syntyikin-hirttäytynyt
        mutta se oli ollut liian rajua
        rakkausrunot sivulle.
        "jänkä"on hyvä paikka pohtia
        syntyjä syviä
        ja sinne tie taas kohta vie.
        kiitos kun poikkesit
        ja toivotan hyviä viikonloppuja
        sinulle.


      • runo64-1 kirjoitti:

        ..laittaa tämän runon nimeksi,
        miten se syntyikin-hirttäytynyt
        mutta se oli ollut liian rajua
        rakkausrunot sivulle.
        "jänkä"on hyvä paikka pohtia
        syntyjä syviä
        ja sinne tie taas kohta vie.
        kiitos kun poikkesit
        ja toivotan hyviä viikonloppuja
        sinulle.

        Voihan tavallaan myös hirttäytyä
        rakkaudessaan kuvaannollisesti
        -sillä tavallaan myös otsikko
        herättää,minua ainakin.

        Tuo luonto on ehkä suurin
        tunteiden luoja ja altis
        ...hienoille
        kuvauksille,joten
        mahtavat ovat evääsi
        siellä jänkien maalla.

        Kiitän tästä Sinua ja
        oikein elämyksellisiä
        jänkä mietteitä
        - best sellereitä,
        ilman paineita,sen kun
        nyt muistat-niin hyvä on.


    • lindalinda1

      poikkeava runo kyllä Sinulta,
      mutta laadukkailla säkeillä kirjoitettu.

      Lisää tällaisia kuule,
      tämä on todella nautinnollinen sen tummuudesta
      huolimatta.

      • runo64-1

        ..erilaisia juttuja
        vaikka edellä milla meinasi
        minne ovat jääneet entisellä tavalla
        kirjoitetut runot.
        synkkähän tämä on,
        hirttäytymisestä kertova
        tai siitä kaiken jälkeen.
        kiitos rakas oppimestari,
        on aina yhtä upeaa "nähdä"sinut
        runossaan.
        paljon kaikea hyvää ja kaunista
        viikonloppuusi.


    • Aamu- ja ilta-auringon
      loisto ja ruska
      tähtitaivaan kirkkaus
      kaikki niin kaunista

      mutta…

      näkevätkö silmät tätä kaikkea
      jos mustuus on hiipinyt sydämeen
      ja työntänyt rakkauden
      ties minne, pois kauaksi?

      Niin, minne, siinä kysymys, mutta hienon runon kuitenkin aiheesta kirjoitit!

      • runo64-1

        ...runon työnimi oli hirttäytynyt,
        yritin kuvata loppuja;rakkauden,elämän
        ja kaiken.
        no kaikki jäi tietysti epäselväksi
        mutta sehän on itsestään selvää
        minun jutuissani.
        toit iloa kun vieraillit runossani
        ja siitä iloisena toivotan kaikkea
        kauniin hyvää sunnuntai päivääsi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe