Olen harkitsemassa opiskelua Briteissä, tarkemmin sanottuna lontoolaisessa yliopistossa. Jos ei oteta huomioon lukukausimaksuja, niin kuinka Lontoossa tulee toimeen? Jääkö yhtään vapaa-aikaa jos opiskelun ohessa käy töissä? Tiedän kyllä, että Lontoo on Britannian kallein paikka, mutta tuleeko siellä toimeen? Onko kellään kokemuksia? Palkitsen hyvät vastaukset.
Opiskelemaan Lontooseen
4
1482
Vastaukset
- jos on vähän
säästössä ja kannataa hankkia illaksi töitä, baarihommia siellä ainakin tulee helposti tehtyä jos vain karismaa ja rohkeutta riittää. itse etsisin lastenhoitotyötä jos siitä on vähänkään kokemusta. vapaa-aika töitä tehdessä voi olla niukilla, mutta kyllä ne muutkin opiskelijat käy töissä... opintotukeahan saat silti kelalta, mutta vuokrat on kuitenkin taivaissa, oletan että asustat yliopiston asuntolassa, muut on melkeinpä mahdottomuuksia. että näin. mitä menet opiskelemaan?
- Dankebitte
Kiitos vaan neuvoista, economicsia olisin lähdössä opiskelemaan. Osaisitko kertoa mitkä yliopistot on kelpoja, olen suunnitellut Queen Mary Collegea.
- Mietin vaan
Dankebitte kirjoitti:
Kiitos vaan neuvoista, economicsia olisin lähdössä opiskelemaan. Osaisitko kertoa mitkä yliopistot on kelpoja, olen suunnitellut Queen Mary Collegea.
Suosittelen että etsit netistä ranking-listoja yliopistoista. Itse hain Roehamptoniin täksi vuodeksi vaihtoon kasvatustiedettä lukemaan. Ja pääsinkin. Totesin että liian kalliiksi tulee tässä elämänvaiheessa. Lontoo on mulle ittelle rakas kaupunki, ja sinne aion vielä palata. Nyt suunnittelen jo maisteriopintojen tekemistä College of Educationissa Lontoossa. Tsemppiä sulle! Nyt ollaan nuoria, ja on hienoa että aiot tehdä jotain vähän erikoisempaa kuin suomessa opiskelu. Minäkin täältä olen tulossa, kunhan ensin väännän kandin loppuun parissa vuodessa:Dmaailma..täältä tullaan!
- halvempaa
en tieda muiden yliopiston asuntoloiden honnoista kun omani, kingstonin, mut taalla ne maksaa paljon enemman ku vuokrata huone jostain talosta. asuntola velottaa noin 90-100 puntaa viikko, kun markkinoilta saa 60puntaa viikko, halvimmillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3563045Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011473En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi791045Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24941- 33847