Kari Aittomäki

Krav Maga

Kari Aittomäki alkaa kuulemma(?) opettaa Krav Magaa Vaasassa. Mikä taso hänellä on ohjaajana ja mitä tyylisuunta hän edustaa?

25

11481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nih

      kari on katujen kingi, kaskien kauhu

    • magaaja

      Mistä, moinen huhu?
      En ole kuullutkaan ,että Kari olisi magaan siirtynyt.
      Kari on kyllä kova karpaasi ja Krav maga sopisi kyllä hänelle, kuin nyrkki silmään.

      • Krav Maga

        Vaasan Ikkunassa oli mainos " Krav Magan peruskurssi. Pääkouluttajana Kari Aittomäki"
        Millainen tyyppi tuo Aittomäki sitten on?


      • Man

        Mikä taso Karilla on Krav Magassa?... Virallisilta Krav Maga-sivuilta hänen nimeään ei löydy Expert tai Graduate -listoilta.


      • magaaja
        Man kirjoitti:

        Mikä taso Karilla on Krav Magassa?... Virallisilta Krav Maga-sivuilta hänen nimeään ei löydy Expert tai Graduate -listoilta.

        Kari Aittomäki, veti aikoinaan Kyokushinkai karatea kaapelitehtaalla helsingissä,hänellä oli 2 danin musta vyö Kyokushinkaissa, en tiedä oliko vyö virallinen kk:n hyväksymä, mutta aiemmin Aitto suoritti suomen karateliiton dan-kokeen(1dan).
        Aitto on tunnettu, kovista harjoitusmetodeistaan, toimii vapaaotteluissa tuomarina ja Mäkysen Jukan kanssa on kehitellyt Combat karaten, jonkinlaisen Kyokushinkain ja vapaaottelun yhdistelmän.
        Mielenkiintoista olisi tietää missä Maga opit, Kari on tietyissä piireissä legenda ja on kirjoitellut aikoinaan paljon ja tehnyt kamppailuvideo sarjan, jota yritti Tv:lle kaupitella, mutta ei saanut sopimusta, nyt tuon videon julkistamista on kyllä odoteltu pitkään ja innolla, olisi nimittäin hyvä filmi, mutta jatko on Karista kiinni.


      • Andy
        Krav Maga kirjoitti:

        Vaasan Ikkunassa oli mainos " Krav Magan peruskurssi. Pääkouluttajana Kari Aittomäki"
        Millainen tyyppi tuo Aittomäki sitten on?

        Aittomäki on sangen tunnettu kovan tyylin karateopettaja. Valitettavasti en ole koskaan häntä tavannut, mutta miehen nähneet ovat kommentoineet mm. ihailevaan sävyyn tämän olevan "ihan hullu". Aittomäki kirjoittelee protestnettiin http://www.protestnet.net/nhb/modules.php?name=Forums josta häneltä itseltään voi varmaan kysyä harjoitushistoriaa yms.


      • kyoku
        Andy kirjoitti:

        Aittomäki on sangen tunnettu kovan tyylin karateopettaja. Valitettavasti en ole koskaan häntä tavannut, mutta miehen nähneet ovat kommentoineet mm. ihailevaan sävyyn tämän olevan "ihan hullu". Aittomäki kirjoittelee protestnettiin http://www.protestnet.net/nhb/modules.php?name=Forums josta häneltä itseltään voi varmaan kysyä harjoitushistoriaa yms.

        Aittomäki ei ole ketään kehässä tappanut,sen sijaan Aitto pelasti miehen hengen vapaaottelukehässä, Anssi Ainali kuristettiin tajuttomaksi jasydän pysähtyi, tuomari ei huomannut tilannetta, jolloin Aitto hyppäsi kehään ja elvytti Anssin henkiin.
        Aittomäki on hyvä tyyppi ja pyöri aikoinaan paljon Aven porukoissa, teki henkivartiohommia ja taitaa nykyisin tehdä ovimiehen hommia.
        Aitto on vahva härkä ja omaa katukokemusta melkoisesti, mielenkiintoista kuulla onko Aitto käynyt Krav maga koulutuksen, laji kyllä sopisi hänellekin.


      • oppilas
        kyoku kirjoitti:

        Aittomäki ei ole ketään kehässä tappanut,sen sijaan Aitto pelasti miehen hengen vapaaottelukehässä, Anssi Ainali kuristettiin tajuttomaksi jasydän pysähtyi, tuomari ei huomannut tilannetta, jolloin Aitto hyppäsi kehään ja elvytti Anssin henkiin.
        Aittomäki on hyvä tyyppi ja pyöri aikoinaan paljon Aven porukoissa, teki henkivartiohommia ja taitaa nykyisin tehdä ovimiehen hommia.
        Aitto on vahva härkä ja omaa katukokemusta melkoisesti, mielenkiintoista kuulla onko Aitto käynyt Krav maga koulutuksen, laji kyllä sopisi hänellekin.

        tais kävästä Israelissa viimevuonna näyttäytymässä.


      • hmd

        Tää Aitto taitaa olla niitä Vaasan portsareita, semmosia pulskia pokeja, oltiin kaverin kans kesällä vaaassa ja poket ei päästäny meitä sisään, mä kysyin asiallisesti et minkä tähden, ne rupes V:tuilemaan et mitä se sulle kuuluu, yritti työntää mua ulos jollon mä tempasin sen selälleen, sehän hirmustu semmonen iso läski ja tarras mua niskan takaa, mun oli pakko lyödä sitä mksan kärkeen kun rupes happi loppuun sehän putos polvilleen ja sen kaveri tuli kimppuun, mä pyyhkäsin sen kanveesiin ja lähettiin lujaa kun ne rupes kaasua kaivaan, tommosia apinoita noi poket on ,eikä me oltu mitään tehty, poliisitkin tuli siihen ja puhallutti mut ja mä olin selvinpäin, ne anto niille varotuksen , niille pokeille ku siel oli ollut aiemmin rähinää ,turhan usein, en toiste siihen räkälään mee,
        Hmd


      • dmh
        hmd kirjoitti:

        Tää Aitto taitaa olla niitä Vaasan portsareita, semmosia pulskia pokeja, oltiin kaverin kans kesällä vaaassa ja poket ei päästäny meitä sisään, mä kysyin asiallisesti et minkä tähden, ne rupes V:tuilemaan et mitä se sulle kuuluu, yritti työntää mua ulos jollon mä tempasin sen selälleen, sehän hirmustu semmonen iso läski ja tarras mua niskan takaa, mun oli pakko lyödä sitä mksan kärkeen kun rupes happi loppuun sehän putos polvilleen ja sen kaveri tuli kimppuun, mä pyyhkäsin sen kanveesiin ja lähettiin lujaa kun ne rupes kaasua kaivaan, tommosia apinoita noi poket on ,eikä me oltu mitään tehty, poliisitkin tuli siihen ja puhallutti mut ja mä olin selvinpäin, ne anto niille varotuksen , niille pokeille ku siel oli ollut aiemmin rähinää ,turhan usein, en toiste siihen räkälään mee,
        Hmd

        sun kannattais mennä kisoihin jos oot noin kova jätkä..


      • Anonyymi
        hmd kirjoitti:

        Tää Aitto taitaa olla niitä Vaasan portsareita, semmosia pulskia pokeja, oltiin kaverin kans kesällä vaaassa ja poket ei päästäny meitä sisään, mä kysyin asiallisesti et minkä tähden, ne rupes V:tuilemaan et mitä se sulle kuuluu, yritti työntää mua ulos jollon mä tempasin sen selälleen, sehän hirmustu semmonen iso läski ja tarras mua niskan takaa, mun oli pakko lyödä sitä mksan kärkeen kun rupes happi loppuun sehän putos polvilleen ja sen kaveri tuli kimppuun, mä pyyhkäsin sen kanveesiin ja lähettiin lujaa kun ne rupes kaasua kaivaan, tommosia apinoita noi poket on ,eikä me oltu mitään tehty, poliisitkin tuli siihen ja puhallutti mut ja mä olin selvinpäin, ne anto niille varotuksen , niille pokeille ku siel oli ollut aiemmin rähinää ,turhan usein, en toiste siihen räkälään mee,
        Hmd

        Olin joskus 90-luvulla ennen inttiin menoa kaapelilla Karin opissa, kyokushinkai.
        En tiedä vyöarvoista mut Kari on Sensei isolla S:llä.
        Arvostan häntä suuresti, hän opetti niin elämästä kuin karatesta paljon.

        Harmittaa et armeijan jälkeen hän lopetti opetuksen, olin Karin ensimmäisellä kurssilla ja nautin kovasta opetustyylistä.
        Kari myös kertoi jonkin verran vartija/poke duunistaan itähelsingissä, kyllä siellä pubit tyhjenty ku Kari karjas et se on pojat "PILKKU NYT"


    • Hippiheikki

      En karia ole koskaan tavannut, mutta olen hänen juttujaan jossain foorumilla lukenut ja sanoisin, että on varsin omaperäinen tyyppi. Itse luulin häntä ensin trolliksi =) Oli jossain keskustelua, että Kari olisi ehtinyt tappamaan jonkun vapaaottelukehään, mutta tuskimpa sentään. Vaikka ei noista koskaan tiiä ;P

      • Joonas

        Aittomäestä sen verran ,että kaveri on 3 vuotiaan tasolle jäänyt 2.dan karateka.Aittomäellä ei tietääkseni ole mitään vyötä kyukushin-kanissa.Hän aikoinaan suoritti 2 danin shorinji tyylisuunasta.Aittomäen sekoiluja on saatu jo ennen kyukushin kai historiaa ennenkin.Kiva kuulla että kaveri on taas takaisin ja että oikein krav maga systeemillä mukana.Totaali puupää pysykää kaukana siitä kaverista.


      • kkk
        Joonas kirjoitti:

        Aittomäestä sen verran ,että kaveri on 3 vuotiaan tasolle jäänyt 2.dan karateka.Aittomäellä ei tietääkseni ole mitään vyötä kyukushin-kanissa.Hän aikoinaan suoritti 2 danin shorinji tyylisuunasta.Aittomäen sekoiluja on saatu jo ennen kyukushin kai historiaa ennenkin.Kiva kuulla että kaveri on taas takaisin ja että oikein krav maga systeemillä mukana.Totaali puupää pysykää kaukana siitä kaverista.

        Oletko koskaan tavannut koko miestä?Mihin perustat väitteesi?Persoonallinen opetustapa hänel kyllä on ,mutta tehokas.Paljon tietoa,sana hallussa,huumori tyyppi.Kannattaa käydä miehen treeneis jos on siihen tilaisuus.


      • Joonas
        kkk kirjoitti:

        Oletko koskaan tavannut koko miestä?Mihin perustat väitteesi?Persoonallinen opetustapa hänel kyllä on ,mutta tehokas.Paljon tietoa,sana hallussa,huumori tyyppi.Kannattaa käydä miehen treeneis jos on siihen tilaisuus.

        Kyllä valitettavasti tunnen kaverin.Täysi idiootti.Ja aika lailla liijoittelee taitojansa.Että näin.


      • djaaplo
        Joonas kirjoitti:

        Kyllä valitettavasti tunnen kaverin.Täysi idiootti.Ja aika lailla liijoittelee taitojansa.Että näin.

        haluaisin tiedustella ett mihinkä perustat väitteesi?olet tainnut juuttua joskus koneeseen?itse en ole heikkouksia löytänyt en tekniikasta en miehestä itsestään.kunnioitan hamaan loppuun saakka!


    • oppilas

      Et tunne tarpeeks hyvin.Perustele väiteesi.Jos miehellä on yli kahdenkymmenenvuoden kokemus lajeista ja lukuisia matseja takana ,niin kyl se jotain kertoo henkilösta.Opettaa ainakin osaa.

      • tttrdkkk

        sinä väkivalla elämöiva paskianen, ja en ole sulta turpaan. jokaiselle löytyy kengittäjä. älä tule mun luokse, sinä väkivalla elämöiva paskiainen, saattaa sattuaa leukaan.


    • Kari on pelle

      Aitto on ihan tolkuton paskan puhuja varsinkin potkunetissä miehen satuilut herättävät myötähäpeää, sinänsä ihan hauskoja juttuja ja varmaan kolahtaa kovaa -20 vuotiaisiin ihmisiin..

      _miksi Aittomäki ei ole pärjännyt kilpailuissa?
      esim kovaksi potkunyrkkeilijäksi itseään kehunut -> ilman meriittejä..
      pari tarinaa joita lukenut potkun sivuilta, mm 2 karpaasin taltuttaminen ilman lyömistä meni paikan baarimestarin mukaan tyyliin, 2 mikki hiiri insinööriä 60kg 8 promillen humalassa yritti lyödä karia ja toinen uuvatti kaatui omasta lyönnistä ja hajotti kätensä :) karin kertoman mukaan tyypit olivat isoja pelottavan näköisiä katupoikia kenen habituksesta pursusi raivo ja katukokemus.

      täys pelle koko ukko

    • aloitus15vvanha

      Sinä nimimerkki tttrdkkk, eiköhän pelkosi mahda olla jo haihtunut, että joku tulee luoksesi?
      Vuodet vierii jos olet huomannut?

    • Anonyymi

      Tomppo oli Aven kaveri joskus ysärillä ja kova katutappelija ja myllyttäjä, ihan Kokkola tyyliin.
      Kerran joku kysyi kaikessa rauhassa Tompolta tulta, niin Tomppis veti häntä oikealla suoralla suoraan otsaan ja kaveri lävähti maahan ja Tomppis on tuollon jo kuusikymppinen taistelija joka tykkäsi yli kaiken potkaista kentällä kavereita munille ja siinähän oli, jos saan sanoa, ehkä Suomen maamme paras - ihailin juuri tuota munillepotkimis tekniikkaa Tompolta ja kysyin häneltä neuvoja ja hän niite myös kertoi.

      • Anonyymi

        Ootta te kovia jätkiä, tosi kovia. Sika kovia.


    • Anonyymi

      Muistan kerran kun Aven ja Kuunon kanssa oltiin käymässä Isakksonilla ja tappelukseksihan se meni kun oltiin otettu kuppia kuten aina sielläpaikoin.

      No Ave yritti ensin hyvää neppailukikkaa, mutta minä väistin ihan ykskastolleen ja heitin mavan päähän jolloin Avelta irtosi seitsemän hammasta, leukaluu murtui kolmesta kohtaa ja poskipää oli niinsanotusti tårta på tårta.

      Sitten Kuuno tuli vasemmaltapäin ihan yllättäin ja yritti ensin uramavaa jonka torjuin pikku kehonväistöllä, sitten nopsajalkaisena heitti ushirogerin chudaniin (se on vatta, teille vähäpojille) mutta koska olen isokokoinen ja vahva, niin torjuin sen jännittämällä lihaksiani.

      Meinasi mennä verityöksi kun Isakkson otti veitsen ihanvaanpöydältä ja alkoi sohimaan minua päin kuin kunnon kokkolan vierasmustalainen.
      Kaikenlaista keklua on tullut vastaan ihan karabinieereiltäkin mutta Isakkson oli kovin kaikista, joten minun oli pakko suorittaa sokutogeri surikomi-askeleella suoraan häntä naamaan.

      Isakksonin nenä murtui, toinen silmä pullahti ulos sokeutuen, kolme hammasta putosi ja sisäinen tärykalvo irtosi.
      Voi Poijaat kyllä nuoruus oli mahtaavaa aikaa!!!!

    • Anonyymi

      En tiä magasta, mut karate opettajana Kari on aivan ykkönen👍

    • Entiä magasta mut karateopettajana Kari on aivan huippu.
      Olen uusi hahmo tällä foorumilla joten anteexi jos mogailen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6323
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4066
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2476
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1458
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe