syntyneitä kaipailen
19.06
11
1133
Vastaukset
- Kuunlilja
Täältä löytyy yksi :)
- hakukone
miesystäväni on syntynyt 18.6
- kaksosnainen
sulla on syntymävuosi? Mulla on -64
- Kuunlilja
kaksosnainen kirjoitti:
sulla on syntymävuosi? Mulla on -64
Olen syntyny -78, samana päivänä kuin piirroshahmo Karvinen joka myös täytti 19.6.2008 kolmekymmentä vuotta :)
- kaksosnainen
Kuunlilja kirjoitti:
Olen syntyny -78, samana päivänä kuin piirroshahmo Karvinen joka myös täytti 19.6.2008 kolmekymmentä vuotta :)
sinun parisuhteesi olleet kestäviä?
vai oletko enemmän sellainen sinkkutyyppi? - Kuunlilja
kaksosnainen kirjoitti:
sinun parisuhteesi olleet kestäviä?
vai oletko enemmän sellainen sinkkutyyppi?Takana yksi todella pitkä suhde josta erosin alkuvuodesta. Tykkään kyl mennä ja flirttailla oman mielen mukaan mutta taidan kyllä siltikin olla enemmän suhde ihminen. Tai sitten en vain ole tottunut olemaan yksin kun en ole koskaan ennen ollut. Entäs sinä?
- kaksosnainen
Kuunlilja kirjoitti:
Takana yksi todella pitkä suhde josta erosin alkuvuodesta. Tykkään kyl mennä ja flirttailla oman mielen mukaan mutta taidan kyllä siltikin olla enemmän suhde ihminen. Tai sitten en vain ole tottunut olemaan yksin kun en ole koskaan ennen ollut. Entäs sinä?
Minäkään en ole tottunut vieläkään oleen yksin.
Vaikka viimesestä hyvästä suhteesta on kulunut jo useampi vuosi.
Minulla on muutenkin ollut useampia muutaman vuoden kestäviä suhteita. - kaksosnainen
Kuunlilja kirjoitti:
Takana yksi todella pitkä suhde josta erosin alkuvuodesta. Tykkään kyl mennä ja flirttailla oman mielen mukaan mutta taidan kyllä siltikin olla enemmän suhde ihminen. Tai sitten en vain ole tottunut olemaan yksin kun en ole koskaan ennen ollut. Entäs sinä?
että minäkin juuri sinun ikäisenäsi erosin pitkästä seurustelusuhteesta.
- kaksosnainen
että Lea Laven ja Paula Koivuniemi ovat myös syntyneet samana päivänä
- kaksonen 83
Täällä myös 19.6. syntynyt..
- Lapin tyttö
Täällä ois yx tytteli pohjoisesta kyseisenä päivänä syntynyt. Vaikka tällä iällä ei aurinkomerkki juuri enää merkkaakkaan... Enkä tunnista itsessäni juurikaan kaksosta, vain sen hilpeän mielenlaadun...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793