vinkkejä oinas naiselle, kiitos

oinas nainen

olen noin 30 oinas nainen. Avioliitossa onnellisesti skorpioni miehen kanssa jo 6 vuotta ja yhdessä 11 vuotta. Nyt olen mennyt ihastumaan/ rakastumaan vähän nuorempaan härkä mieheen...!! Vaikeaa... Olemme härän kanssa tapailleet satunnaisesti lähinnä "sänkyhommat" ajatuksissa melkein joka viikko 2 kk ajan. Tiedän että tämä härkä on myös ihastunut minuun, mutta ei voi ajatella asiaa pidemmälle...ennen kuin olen yksin tai eronnut?? Vaikeaksi tämän tekee että meillä skorpionin kanssa on 2 lastakin ala-asteikäisiä. En tiedä mitä pitäisi tehdä..itse olen todella rakastunut tähän härkään ja haluaisin toisaalta antaa meille mahdollisuuden, mutta aikaisemmin ei skorpionin kanssa ole suurempia ongelmia ole ollut. Nyt hän on vaistonnut jotain ja on muuttunut todella mustasukkaiseksi. En tiedä olenko vain kiinnostunut härästä fyysisesti vai oikeasti? Skorpionin kanssa on jo jonkin aikaa ollut hiljaiseloa...mikä välillä sallittakoon.Mutta tunteet ovat nyt aivan sekaisin.... Sanokaa kaikki mielipiteeenne ja kertokaa minkälaisia kokemuksia teillä on oinas naisesta ja härkä miehestä... Rakastan kyllä skorpioni miestäni, mutta en tiedä onko se enemmänkin ystävä rakkautta vai?????

11

2124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herttaässsä

      itsekin olen oinasnainen ja tiedän kyllä miten kipinät lentelee härkämiehen kanssa, molemmat olemme omilla tahoillamme varattuja. härkä on aika nopeasti hakenut minulta huomiota ja toisin päin jos omissa kuvioissa on menty alamäkeä.

      itselläni on sama tilanne on ollut kuin sinullakin, nyt kylläkin rauhoittunut kun en ole häntä tavannut kunnolla aikoihin (pitkä kesäloma). niissä syvälle porautuvissa katseissa ja siinä käsinkosketeltavassa seksuaalissa jännitteessä on vain jotain niin erityistä..

      oinaalla ja härällä on taipumusta tähän seksuaaliseen kipinään mutta muuten suhde voi olla erittäin haastava. härkä kaipaa turvallisuutta ja rutiineja, kun taas oinas jännitystä arkeen. mutta pelkkä aurinkomerkkien tuijottelu ei kyllä tee hullua hurskaammaksi, suuri merkitys on nousu- ja kuumerkeillä, samoin mars, venus ja muut systeemit.

      se on vähän joko tai -tilanne sinulla nyt, et pysty kummastakaan suhteesta nauttimaan jos toinen on auki.. skorpparin mustasukkaisuuden varmaan tiedätkin jo kokemuksesta, se on todella syvää.

    • Teppo

      Jopa olet itses pissiin laittanut.
      Tietenkin skorpionimiehesi vaistoaa että jotain on pielessä. Härkä on tulinen ja hyvä sängyssä, kenties muutenkin mukava mutta ei oinas naisen ja härkä miehen kannata lähteä kokeilemaan yhdeseloa, ei siitä mitään tule. Kokemusta on.
      Jos et halua hajottaa perhettä, lopeta seksisuhde.
      Voi tulla nimittäin helvetillinen riita miehesi kanssa josta ei tiedä lopputulosta. Jompikumpi voi olla sairaalassa. Joten älä kikkaile.
      Eroa sitten ensin miehestäsi mutta älä vaan pidä tai edes koita pitää kahta miestä samaan aikaan sillä käry käy ennemmin tai myöhemmin.
      Mieti myös mitä lapsesi ja tuttusi ajattelevat sinusta jos käry käy, munaat itsesi kunnolla.
      Anna pimppaasi vaan skorpparimiehellesi niin kauan ku olet hänen kanssaan. Usko minua, ja ajattele yläpäällä.

    • Nimetön

      Älä ihmeessä mene Härkämiehen ansaan. Kun hän saa sinut omakseen valtansa, hän alkaa pakitusleikin, josta ei loppua tule. Härät ovat todella seksuaalisesti puoleensavetäviä, mutta vaikeita. Varsinkin tuossa tilanteessa Härkä ei tulisi luottamaan sinuun ja aloittaisi jatkuvan hulluksi tekevän edestakaisin pomppimisen välillä tahtoen olla kanssasi, välillä etääntyen ollessaan epävarma tunteistasi, vaikka kuinka häntä yrittäisit vakuuttaa.Usko pois, kokemusta on. Ja skorppionisi tiedät, jos lähdet, takaisin et pääse ainakaan samanlaiseen suhteeseen. Et voisi enää koskaan sen jälkeen olla varma, ettei hän tilaisuuden tullen tekisi samaa sinulle. T: 2v.härän kanssa seurustellen ja 5v. skopun kanssa avoliitossa.

      • Vaakanainen

        Kohta entinen vaaka-vaimo, mieheni on härkä ja piti rinnakkaissuhdetta 2 vuotta oinasnaiseen, sain selville tämän suhteen, rukoilin miestäni jättämään tämän oinasnaisen, avioliittovuosia meillä takana 16 vuotta ja yksi kouluikäinen tytär lapsi. Mieheni ei suostunut lopettamaan suhdetta ja sanoi minulle, että eletään vain päivä kerrallaan ja katsotaan mitä tulee, en suostunut olemaan enää sylkykuppi ja kynnysmatto vaan heitin mieheni ulos ja hän meni asumaan tämän oinasnaisen luo ja tätä "onnea" kesti vajaa kaksi kuukautta koska enää ei ole sitä intohimoa ja jännitystä koska käry kävi eikä enää voi touhuta salaa niin mieheni on muuttamassa sieltä omaan asuntoon, niin, että mitä tässäkin sitten saatiin aikaiseksi, 16 vuoden avioliitto rikottu, perhe rikottu ja tämä uusi suhdekaan ei sitten toiminut. Alkuhuuma on ihan eri kun sitten arki tulee suhteeseen niin usein siinä käy näin varsinkin kun kaksi "härkäpäistä " ja itsepäistä ihmistä kohtaa toisensa. Nyt on sitten kaikkien sydämet rikottu ja vielä viattomien lastenkin ( oinasnaisella on myös lapsi edellisestä avioliitosta ). Mikä valheella alkaa niin sillä ei useinkaan ole tulevaisuutta.


    • tarhuliini

      Elä ihmeessä vaaranna avioliittoasi härän vuoksi. Oinas ja härkä eivät sovi yhteen. Skorpparin kanssa menee varmaan ihan mukavasti. Ne ovat joviaalempia ihmisiä. Härät on ahdasmielisiä ja muutenkin liian pikkutarkkoja oinaalle. Itellä kokemusta molemmista. Skorpparin kanssa pitkäaviliitto, kun taas härkään kyllästyy jo muutaman kerran jälkeen.

      • OINAS JA HÄRKÄ MIES HUH

        LUIN VIESTIN JA SANON HETI SUORAAN SINULLE HYVÄ NAINEN ÄLÄ RIKO KOTIA JA PERHETTÄ AJATTELE LAPSIASI HEIDÄN NÄKÖKULMASTA ERO VAIKUTTAA HEIDÄN ELÄMÄÄN IKUISESTI. MIETI MITÄ TEET VOIT PETTYÄ PAHAN KERRAN JA SITÄ ON VAIKEA ENÄÄ KORJATA. jOS SINULLA MENEE HYVIN MIEHESI KANSSA MIKSI HAET UUTTA SUHDETTA JA SEIKKAILUA LUULET ETTÄ SE ON JÄNNÄÄ MUTTA ARKI TULEE


      • hannutar
        OINAS JA HÄRKÄ MIES HUH kirjoitti:

        LUIN VIESTIN JA SANON HETI SUORAAN SINULLE HYVÄ NAINEN ÄLÄ RIKO KOTIA JA PERHETTÄ AJATTELE LAPSIASI HEIDÄN NÄKÖKULMASTA ERO VAIKUTTAA HEIDÄN ELÄMÄÄN IKUISESTI. MIETI MITÄ TEET VOIT PETTYÄ PAHAN KERRAN JA SITÄ ON VAIKEA ENÄÄ KORJATA. jOS SINULLA MENEE HYVIN MIEHESI KANSSA MIKSI HAET UUTTA SUHDETTA JA SEIKKAILUA LUULET ETTÄ SE ON JÄNNÄÄ MUTTA ARKI TULEE

        On taas joku huppelissa kirjoittanut vaikka mitä, kun ei tiedä edesmistä puhutaan.
        Sanoin vain , että Oinas ja Härkä ei sovi yhteen.
        Perkele..


    • Oinaaras

      Elin neljä vuotta neitsyen kanssa hyvässä ja tasaisessa suhteessa. Härkä tuli ja vei jalat alta niin että rytisi. Itsekin seurusteli suunnilleen samanmittaisessa suhteessa.

      Kumpikin jätettiin seurustelukumppanimme ja meidän kahden suhdetta on kestänyt nyt alle puoli vuotta. Vaikeaa on ollut.

      Jotenkin minussa on niitä härkämäisiä piirteitä, vaikka olen oinas. En haluaisi olla koko ajan menossa, tunnen mustasukkaisuutta ja omistamisenhalua. Vaikka härkä vakuuttaa rakkauttaan ja osoittaakin sen usein. Aikoo vaihtaa vuokseni paikkakuntaakin.

      Miten saisin rauhoituttua? Mielialat vaihtelee sitä tahtia, että kohta alan vilkuilla aidan toiselle puolelle ihan vain epävarmuuttani ja etsiäkseni jotain turvallisempaa, mikä ei aiheuta näin suuria tunteita.

    • oinas nainen

      No taas täällä..kiitokset teille jotka ystävällisesti olette vastailleet minulle. Ajattelin kertoa missä mennään..ei ainakaan ole helpottunut.
      Olen yrittänyt vähän hiljentää tahtia härkämiehen kanssa mikä on onnistunutkin,koska härkämieskin tietää mieheni mustasukkaisuuden. Tämä vaan on vaikeaa, tunteet ja ajatukset ovat koko ajan jossain muualla kuin kotona mieheni luona.Olen jäänyt kiinni mutta en mistään vakavasta. Mieheni raivostui ja halusi heti avioeron, mutta yllätys taisi olla että minä sanoinkin et okei erotaan sitten ja vielä sanelin millä tavalla toimitaan... Ja tämän raivonpuuskan jälkeen ja parin päivän jälkeen hän taas vakuutteli rakkauttaan ja sanoi rakastavansa minua aina?? Toisaalta pelottavaa... EN TIEDÄ.. tiedän vain sen että skorppari siis mieheni on hemmetin mustasukkainen nykyisin...kuulema meidän suhde toimii vain jos pysyn kotona, en käy ulkona ystävieni kanssa...en pysty siihen ja hän tietää sen. Olen erittäin sosiaalinen ja tulen aina olemaan. Lisäksi tässä on paljastunut osittain syy mieheni "viilentymiseen" aikaisemmin. Kuulin tuttaviltani että hän on viime vuonna useasti ollut intiimeissä tunnelmissa yökerhoissa jonkun muun mutta ei minun kanssa. Eli ei tainnut vaistoni olla väärässä tässäkään.Enää ei harmita niin paljon!! Toisaalta haluaisin jatkaa "turvallista" avioliittoani mutta en halua palata entiseen elämääni...tarkoitan että istun kotona kun mieheni käy baareissa ystäviensä kanssa. Leikin täydellistä vaimoa?? Ei tunnu enää houkuttelevalta...kun on päässyt viettämään toisenlaistakin elämää. Nyt taidan olla mieheni kanssa vain kiintymyksestä ja koska en halua satuttaa ketään oikeasti. Mutta luulen että hänelläkin olisi helpompaa jos me erottaisiin. Hän ei vain osaa ajatella asiaa niin...Olen rakastunut toiseen, mutta en uskalla tällä hetkellä tehdä asialle enempää.....

    • itsekin pässi

      on kokemusta härkämiehestä. hyvin omistava ja mustasukkainen.haluaa pitemmälle mentäessä määräillä....

      • pässinpässi

        ´mullakin kiikarissa ja aika eroottisesti on suhde alkanut. Mulla on itsellä nouseva merkki härkä.
        Tuohon omistushaluun ja määräileväisyyteen...olen itsekin omistushaluinen ja mustasukkainen mutta minua ei kyllä kukaan määrää, sopiihan sitä koittaa :D
        Tässä suhteessa ei ainakaan minulla ole kiire mitenkään sitoa itseäni kovin ripeällä aikataululla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11273
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3143
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2994
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2187
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1948
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1795
    7. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1774
    8. 86
      1759
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      19
      1758
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe