Minulla on nettiyhteys kutketty langattomasti tukiasemalla pöytäkoneeseeni. Nyt kävin piruuttani testaamassa yhteysnopeuteni ja sain päättömiä lukuja.
http://www.speedtest.net/ antaa seuraavat luvut:
Fastest Download:
47037 kb/s
Fastest Upload:
785 kb/s
Average Download:
35300 kb/s
Average Upload:
781 kb/s
VOIKO pitää paikkaansa? vai antaako noi testisaitit luvut tukiaseman ja koneen väliltä?
vertaulun vuoksi vielä toisen (http://www.my-speedtest.com/fi/) saitin tulokset:
Last Result:
Download Speed: 58770 kbps (7346.3 KB/sec transfer rate)
Upload Speed: 783 kbps (97.9 KB/sec transfer rate)
ELI miten nopee mun netti onkaan?
Wlan yhteys ja nopeustesti
Speedtest
4
2627
Vastaukset
- mahtaisko olla
Näyttää ihan tavalliselta 8/1 liittymältä. WLAN nopeus ei ole internet nopeus.
- kyllä
ihan taida normaali 8/1 olla
- vaikea juttu
Katso sopimuksestasi (tai kysy operaattoriltasi), mitä olet tilannut ja kerro se täällä meille.
- Nuori Raksa
Minulla on sama homma, 5 eri "nopeudentestaajaa" on antanu samanlaisia päättömiä lukuja, mutta ei minua ainakaan haittaa ladata ensimäisen 3 sekunnin aikana 4 megaa tiedostoja josta nopeus putoaa välittömästi 100kt/s kun 1 megan yhteys on... huvittavaa lähinnä kuinka yhteysnopeus yhdistettäessä lataa yleensä 2-12 megaa tavaraa ja putoaa sitten :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1757304
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes803119- 572275
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se671445Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3681389- 571323
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201276Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171051Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841018Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791010