English ---> Spanish
(yeaah..this is so love-bla-bla) :D
here we go:
1. You are the best I never had
2. You put me through so many emotions
3. Do you feel the same way as I?
4. I will be all that you want
5. It´s like I waited my whole life
For this one night
Its gon´ be me you and the dance floor
how I can say this in spanish!!
9
989
Vastaukset
- rolliza mayor
Minä en ainakaan halua kääntää lauseitasi espanjaksi!
I´ll be all what you want... - kielellä
Monella kielellä sinä tarvitset näitä luritella. Espanjaa, thai-kieltä, ... mitä muuta! Sitä paitsi olet väärällä palstalla. Täällä keskustellaan matkailusta, eikä kumppanin etsimisestä. Kielillekin on oma palstansa.
- itsmeagaiin
anybodyyyyyyyy??????
- oh, it was you again
itsmeagaiin kirjoitti:
anybodyyyyyyyy??????
How can I say this in spanish ?
Jos tuossa ei sanajärjestyksellä ole mitään väliä, niin tuskin sanoillakaan. Hae sanoja osoitteesta
www.ilmainensanakirja.fi ja muodosta lauseet itse. - Kielten nimet kirjoitetaan
oh, it was you again kirjoitti:
How can I say this in spanish ?
Jos tuossa ei sanajärjestyksellä ole mitään väliä, niin tuskin sanoillakaan. Hae sanoja osoitteesta
www.ilmainensanakirja.fi ja muodosta lauseet itse.isolla alkukirjaimella enkuksi.
- kiva kun korjasit
Kielten nimet kirjoitetaan kirjoitti:
isolla alkukirjaimella enkuksi.
Siis in English
- estupidita?
-> en español -> suena como una pequeña puta tontita...
"I´ll be all that you want...For this night."! - MillaMallaEllaBella
You are the best I never had - Eres lo mejor que nunca he tenido.
You put me through so many emotions - Me haces sentir tantas cosas.
Do you feel the same way as I? - ¿sientes lo mismo que yo?
I will be all that you want - Seré todo lo que quieras.
It´s like I waited my whole life - Es como hubiera esperado toda mi vida.
For this one night - A esta noche
Its gon´ be me you and the dance floor - seremos tu, yo y la pista de baile.- Matkamies
Tiedät hyvin että tuo on typerää. Putilla saa lopulta kuitenkin pettyä. Ja ruipelopepe nauraa paskaiset naurut 'con sus colegas'...
Ja toisaalta, miksi se saatanan pepe ei opettele noita lässytyksiä suomeksi? On suomalainen huora alas vajonnut; itseä ei ainoastaan tyrkytetä jollekin puolilukutaidottomalle kynäniskapepelle vaan sitä varten oikein opiskellaan kieltä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5476946Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3212599Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872015- 1271216
- 301158
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41138- 85975
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel99951Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60925- 41812