yksinkertaista mutta totta
POKRIHUONE.COM ON PASKA
20
1545
Vastaukset
- liinu76
Niin, sitähän se on. Ei olis kannattanu edes kokeilla. Aika pelle systeemi, mut joku voi mennä, mä tein niin. Mut en enää, toi mitä sanoit on vielä aika lievää.................
- jhkadhsadsakdkakdsak
Olen pelaillut freerolleja ja hieman rahaakin sijoittanut, mutta en voi suositella. Ohivedot ovet kuningas luokkaa. AA ei ole mitään verrattuna live peleihin.
Ylipäänsä en edes suosittele verkkopokeria, sillä verkossa pelattavissa peleissä palveluntarjoajalla on liiaksi etua "tietynlaisen" pelin järjestämisessä. Luottaisitko live-pokeriin jos korttien sekoittaja voisi aina mennä erilliseen huoneeseen sekoittamaan kortit!? - edellä kirjoitit
jhkadhsadsakdkakdsak kirjoitti:
Olen pelaillut freerolleja ja hieman rahaakin sijoittanut, mutta en voi suositella. Ohivedot ovet kuningas luokkaa. AA ei ole mitään verrattuna live peleihin.
Ylipäänsä en edes suosittele verkkopokeria, sillä verkossa pelattavissa peleissä palveluntarjoajalla on liiaksi etua "tietynlaisen" pelin järjestämisessä. Luottaisitko live-pokeriin jos korttien sekoittaja voisi aina mennä erilliseen huoneeseen sekoittamaan kortit!?tekee pokerin vain haasteellisemmaksi.kaikkihan tavoittelevat kuvia käteen miksi pelaat niitä pelaa vain pieniä kortteja. jos epäilet jakojen rehellisyyttä ota yhteyttä viranomaiseen,minä ennemmin epäilen pelitaitojasi. sitäpaitsi miksi pelaat jos et kestä häviötä tai ohivetoja.
- ............
No käyttäkääpä sitten hyväksenne näitä oivallisia ohivetopaikkoja. Jos 2-7 ja all in toimii... sillähän se pelikassa tokenee.
- t@ssu
Ylipäänsä en edes suosittele verkkopokeria, sillä verkossa pelattavissa peleissä palveluntarjoajalla on liiaksi etua "tietynlaisen" pelin järjestämisessä. Luottaisitko live-pokeriin jos korttien sekoittaja voisi aina mennä erilliseen huoneeseen sekoittamaan kortit!?ohivedot ymmärrän ne kuuluvat asiaan, mutta pokerihuoneella ne onnistuvat aivan liian usein, sikamaisen törkeää vedätystä koko roska, itse puhuvat luotettavuudesta mikä on tietenkin täyttä paskaa, kuten koko paikka.
- black_oil
Ylipäänsä en edes suosittele verkkopokeria, sillä verkossa pelattavissa peleissä palveluntarjoajalla on liiaksi etua "tietynlaisen" pelin järjestämisessä. Luottaisitko live-pokeriin jos korttien sekoittaja voisi aina mennä erilliseen huoneeseen sekoittamaan kortit!?pokerihuonella moiset aloituskädet vie sulta kaikki rahat, siellä jakaja suosii kaikenlaisia muita käsiä lähinnä roskakäsiä, tämä strategia tuottaa eniten rakea ja siinä on kaikki mikä omistajaa kiinnostaa, muusta se viis veisaa.
- Spoppis
tuollainen huijari "yritys" kuten muutkin pitäisi kriminalisoida suomessa ja muuallakin
- taruliK
vaikka haluaisin olla erimieltä kanssasi en voi, sillä vajaan vuoden kokemuksella siellä pelaamisesta on vain huonoja muistoja, tosin lopetin pelit pokerihuoneella jo jussina, olin tyhmä kun en vaihtanut pelipaikkaa aiemmin mutta nyt olen oppirahat pokerihuoneelle maksanut siellä en tule pelaamaan koskaan, aina kun puheeksi tulee mainitsen kyllä mitä mieltä siitä olen, aika moni ollut kanssani samoilla linjoilla. Loppukaneettina voisin sanoa että emäpaska.
- hansL
se on sitä! Pokerihuoneen jaot on aivan mitä sattuu, yleensä naurettavaa paskaa, ja ohivedot huippuluokkaa. Ei mitään tolkkua koko homassa, mutta mikäs siinä kun kansa uskoo niin kusetus jatkuu...
- todellakin..
naurettavaa porukkaa!
sama pikku sakki täällä itkee muutamia ohivetoja kun eivät tiedä että ne kuuluu pokeriin ja syyttävät vielä pokerihuonetta huijari yritykseksi. kyllä voi olla sitten vainoharhaista jengiä.
minä teen voittoa pokerihuoneella päivittäin, enkä juuri ole huomannut mitään yliluonnollista tai mitään edes epäilyttävää, mikä viittaisi mihinkään epäsatunnaisuuteen.
pokeri ei selvästikään ole teidän lajinne.
- spertti8776
tuliko sulle vahingossa toi viimenen nolla tohon nimesi perään?
tuulia10 (vee) sopisi paremmin- mai bäd
sanoisin että kirjoitusvirhe.. nolla liikaa sen puuttuvan E:n sijaan.. POKRIHUONE.. selvästi 10v
- abc12345
Pokerihuone tahtoo nopeita pelejä. Mitä nopeammin pelaajia tippuu sitä nopeammin alkaa uudet pelit ja Pokerihuone saa enemmän rakea. All-in tilanteissa yleensä isompi stakki vetää ohi. Selvää huijausta.
- Perk...
Pokerihuoneella 66 on paras all in käsi.Sillä vetää AA:n ohi että heilahtaa.
- 584904956859
Perk... kirjoitti:
Pokerihuoneella 66 on paras all in käsi.Sillä vetää AA:n ohi että heilahtaa.
Kaikki muka vetävät teidän käsien ohi vaikeata uskoa!!
Onko se taitoa kun te vedätte ohi jollakin A9, KK ja AQ vastaan tällainen kävi tänään hävisin KK tossa kun floppiin tul A99 ja turn 8 river 7! mutta tällaista tapahtuu se on todennäköistä! Voitin myös JJ vs. QQ kun floppi oli T98 turn 6 river Q!
Siis molempiin suuntiin yhtä paljon! - Loltsukka
584904956859 kirjoitti:
Kaikki muka vetävät teidän käsien ohi vaikeata uskoa!!
Onko se taitoa kun te vedätte ohi jollakin A9, KK ja AQ vastaan tällainen kävi tänään hävisin KK tossa kun floppiin tul A99 ja turn 8 river 7! mutta tällaista tapahtuu se on todennäköistä! Voitin myös JJ vs. QQ kun floppi oli T98 turn 6 river Q!
Siis molempiin suuntiin yhtä paljon!"Voitin myös JJ vs. QQ kun floppi oli T98 turn 6 river Q!"
Sulla oli siis kädessä QQ? Se nyt tupeksii olee varsin yleistä et QQ voittaa JJ:n. Sait jopa setin riverillä! vihulla pelkkä J pari. Hieno voitto! - 4rr re4l
Loltsukka kirjoitti:
"Voitin myös JJ vs. QQ kun floppi oli T98 turn 6 river Q!"
Sulla oli siis kädessä QQ? Se nyt tupeksii olee varsin yleistä et QQ voittaa JJ:n. Sait jopa setin riverillä! vihulla pelkkä J pari. Hieno voitto!My bad. suorahan siinä olikin JJ:llä, tsori mun moka!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123690MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721934Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811224Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33988Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778