Heillä on tosi hyviä kappaleita. Toivottavasti tekevät vielä lisää sometimes...
hyvä bändi
4
861
Vastaukset
- tulee..
...lokakuussa. Toivottavasti toimii, tätä on odotettu.
- Uus sinkku
Uus sinkku on tosi hyvä, kuulin sen pari viikkoo sitte ja voin kertoo et toimii.
- niin on..
Uus sinkku kirjoitti:
Uus sinkku on tosi hyvä, kuulin sen pari viikkoo sitte ja voin kertoo et toimii.
..."The shock of the lightning" toimii kyllä helvetin hyvin, varsinkin kun kuuntelee useaan otteeseen.
Levy voi olla loistava! - Liam and Patsy?
niin on.. kirjoitti:
..."The shock of the lightning" toimii kyllä helvetin hyvin, varsinkin kun kuuntelee useaan otteeseen.
Levy voi olla loistava!Hei, tää kuulostaa aika kreisiltä.
LIAM & PATSY RECREATION CLUB esittää: Dig Out Your Soul ennakkokuuntelumarathonpäivä 2.10.! Uusi Oasis soi Wall St. Barissa koko päivän klo 09 - 01 aina tasatunnein!
Pakko mennä!!!
http://www.myspace.com/liampatsy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2772885Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771161