N kalat ,M oinas

onnistuuko?

Olen tutustunu kaveriin joka on Oinas, itse olen Kalat. Asumme eri paikka kunnilla. Kerron enemmän ,jos jotain kiinnostaa ja osaa antaa kunnollisii vastauksia ,koska kyseessä on muutakin ,jota en laita tänne ,henk.koht.syistä. Eli ,jos kiinnostaa niin meiliin asialliset kommentit.

8

1618

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikuinen optimisti

Voi hyvinkin onnistua, mutta vaatii pitkää pinnaa ja molemminpuolista joustoa aika valtavasti!!! Minä kala-nainen ja oinas-mieheni ollaan oltu naimisissa 20v. ja elämä on ollut hurjaa vuoristorataa; toinen toisiamme on "koulutettu" ja varmasti ollaan vahvoja erilaisissa ihmissuhteissa tällä kokemuksella. Suhteemme alussa kävimme yhdessä jossain leikkimielisessä parisuhdetestissä jollain messuilla ja muistan, että siellä jo saimme analyysin, jonka mukaan seksi tulee olemaan parisuhdettamme kannatteleva juttu ja näinhän se on ollut! Seksi on meille molemmille tärkeää ja se toimii, mutta muuten olemme henkisesti eri maailmoista, joten soviteltavaa riittää!!!!!!!!!!!!!!!! Mutta sen haluan lopuksi sanoa, että eihän sitä kannatta horoskooppimerkin perusteella miestä valita vaan tee mikä hyvältä tuntuu! Ja jokaisessa suhteessa tulee olemaan hyvät ja huonot hetkensä ja niinhän sen elämässä pitää ollakin eli jollei välillä ole ikävyyksiä, ongelmia tai murheita, ei myöskään huomaa niitä elämän hyviä, kauniita ja mukavia asioita!!! Onnea elämääsi! Niin kuinka käy, on hyvä eli ota vastaan mitä elämä tuo tullessaan!

• soviteltavaa

riittää. Oinaan lennokas elämäntapa on viedä hermot rauhalliselta Kalalta.
        Ja tämä jatkuva mielenvaihtelu oi voi...

• hmm...

Kaksi ihmistä täysin eri maailmasta, monia epäonnistumisia vierestä seurannut, mutta eihän sitä koskaan tiedä...

• grand old lady

Kalalle sopivia ovat rapu, skorpioni, härkä, kauris, neitsyt, jouskari, toinen kalat.

• Mars

Niin, kuin aina, tulisi tietää enemmän. Vaikka itse olet herkkä ja kaikkea sellaista, mitä Neptunukseen liittyy, myös Oinaalla on oma romanttinen puolensa. Parisuhteen kompastuskysymykseksi voi muodostua Mars-merkin, Oinaan, voimakkuus. Minä en kaataisi suhdetta ilman tulkintaa. Voihan olla, että tuo voimamies omaa jotain erityistä omalla kartallaan, joka saa aurinkomerkin antaman voiman kumoutumaan ja esille tuleekin jotain, mitä tahdot. Voit myös kerätä vain elämänkokemusta ja tutustua mieheen tuttavuusperiaatteella. Kerätä ihmissuhdetaitoja jms.

• ei kännikala

Jos oinaksesi on viinaan menevä,älä jatka suhdetta.Sopii kyllä muihinkin merkkeihin.Muuten hyvä merkki.

• tiitu06

on tämä liito ainakin myrsyisää jos omaani vertaan..oinaan mieliala on ailahtelevaa ei tiedä koska on hyvin ja koska huonosti,oinas mies ei sitä kerro vaikka sanotaan häntä herkäksíkin.hän osaa olla rakastava ja helyyttävä,mutta ei ymmärrä toisen huonoa tuulta tai saamatonta päivää!eiln oinas miehen kanssa 16vuotta ja sitten en enään jaksanut,alkoi olla ilkeä ja nimitteleen kun ei saanut tahtoaan periksi...mutta..voihan toisenlaisia oinaita olla..riippuu paljon heidän menneisyydestään..minukin exsää on naiset hoitaneet ja uusi hoitaa edelleen...ilman naista hän ei osaa elää...toivotan onnea..

• onnistuuko

Kiitos kommenteista, itseasiassa ei olla enää yhessä ,tän kirjotuksen jälkeen meni välit poikki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      4515
    2. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      311
      3433
    3. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      36
      3356
    4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      11
      2509
    5. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      18
      2475
    6. 258
      2081
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      1632
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      89
      1571
    9. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      44
      1336
    10. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      8
      1153
    Aihe