N kalat ,M oinas

onnistuuko?

Olen tutustunu kaveriin joka on Oinas, itse olen Kalat. Asumme eri paikka kunnilla. Kerron enemmän ,jos jotain kiinnostaa ja osaa antaa kunnollisii vastauksia ,koska kyseessä on muutakin ,jota en laita tänne ,henk.koht.syistä. Eli ,jos kiinnostaa niin meiliin asialliset kommentit.

8

1592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikuinen optimisti

      Voi hyvinkin onnistua, mutta vaatii pitkää pinnaa ja molemminpuolista joustoa aika valtavasti!!! Minä kala-nainen ja oinas-mieheni ollaan oltu naimisissa 20v. ja elämä on ollut hurjaa vuoristorataa; toinen toisiamme on "koulutettu" ja varmasti ollaan vahvoja erilaisissa ihmissuhteissa tällä kokemuksella. Suhteemme alussa kävimme yhdessä jossain leikkimielisessä parisuhdetestissä jollain messuilla ja muistan, että siellä jo saimme analyysin, jonka mukaan seksi tulee olemaan parisuhdettamme kannatteleva juttu ja näinhän se on ollut! Seksi on meille molemmille tärkeää ja se toimii, mutta muuten olemme henkisesti eri maailmoista, joten soviteltavaa riittää!!!!!!!!!!!!!!!! Mutta sen haluan lopuksi sanoa, että eihän sitä kannatta horoskooppimerkin perusteella miestä valita vaan tee mikä hyvältä tuntuu! Ja jokaisessa suhteessa tulee olemaan hyvät ja huonot hetkensä ja niinhän sen elämässä pitää ollakin eli jollei välillä ole ikävyyksiä, ongelmia tai murheita, ei myöskään huomaa niitä elämän hyviä, kauniita ja mukavia asioita!!! Onnea elämääsi! Niin kuinka käy, on hyvä eli ota vastaan mitä elämä tuo tullessaan!

      • soviteltavaa

        riittää. Oinaan lennokas elämäntapa on viedä hermot rauhalliselta Kalalta.
        Ja tämä jatkuva mielenvaihtelu oi voi...


    • hmm...

      Kaksi ihmistä täysin eri maailmasta, monia epäonnistumisia vierestä seurannut, mutta eihän sitä koskaan tiedä...

    • grand old lady

      Kalalle sopivia ovat rapu, skorpioni, härkä, kauris, neitsyt, jouskari, toinen kalat.

    • Mars

      Niin, kuin aina, tulisi tietää enemmän. Vaikka itse olet herkkä ja kaikkea sellaista, mitä Neptunukseen liittyy, myös Oinaalla on oma romanttinen puolensa. Parisuhteen kompastuskysymykseksi voi muodostua Mars-merkin, Oinaan, voimakkuus. Minä en kaataisi suhdetta ilman tulkintaa. Voihan olla, että tuo voimamies omaa jotain erityistä omalla kartallaan, joka saa aurinkomerkin antaman voiman kumoutumaan ja esille tuleekin jotain, mitä tahdot. Voit myös kerätä vain elämänkokemusta ja tutustua mieheen tuttavuusperiaatteella. Kerätä ihmissuhdetaitoja jms.

    • ei kännikala

      Jos oinaksesi on viinaan menevä,älä jatka suhdetta.Sopii kyllä muihinkin merkkeihin.Muuten hyvä merkki.

    • tiitu06

      on tämä liito ainakin myrsyisää jos omaani vertaan..oinaan mieliala on ailahtelevaa ei tiedä koska on hyvin ja koska huonosti,oinas mies ei sitä kerro vaikka sanotaan häntä herkäksíkin.hän osaa olla rakastava ja helyyttävä,mutta ei ymmärrä toisen huonoa tuulta tai saamatonta päivää!eiln oinas miehen kanssa 16vuotta ja sitten en enään jaksanut,alkoi olla ilkeä ja nimitteleen kun ei saanut tahtoaan periksi...mutta..voihan toisenlaisia oinaita olla..riippuu paljon heidän menneisyydestään..minukin exsää on naiset hoitaneet ja uusi hoitaa edelleen...ilman naista hän ei osaa elää...toivotan onnea..

    • onnistuuko

      Kiitos kommenteista, itseasiassa ei olla enää yhessä ,tän kirjotuksen jälkeen meni välit poikki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1592
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      44
      1038
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      696
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      693
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe