Terve, onko teillä kenelläkään ollut ongelmia honda shadowin voimansiirron kanssa ja kuinka vika ilmeni. eniten kiinnostaa 1980 luvun shadowit, onko tyyppivikoja.
Itsellä on vt 800 vm 1988. Moottori on kunnossa mutta ajaessa tuntuu kuin kävisi yhdellä pytyllä
Honda shadow vt 700 - 1100
ongelma?
2
1441
Vastaukset
- uushondamies
Eikös noiden Hondien voimansiirto ole aikalailla kestävä, ainakin jos sitä kohtuudella rasittaa eikä revittele hajalle!
Mulla VT700 vm-84 jolla ajettu reilut 60t/mailia! eikä vetopyörästöstä kuulu mitään ylimääräistä.- vt 800 shadow -88
USA kaasareiden suuttimet pohjoisen ilmastoon sopivaksi. Tämän jälkeen läpät balanssiin keskenään ja liikkeseen jossa säädöt pystytään tekemään penkissä prikulleen kohdilleen. Tän jälkeen ei moottori käy eri tahtiin ja renkaat kun on kunnossa, on peli vielä hyvä ajaakin 100 mailin nopeuksissa !!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184611Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5022431Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1422001Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181869- 811576
- 1461505
- 111161
- 101964
- 124842
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40839