Sain kutsun työhaastatteluun budget-sporttiin. Millainen työnantaja tuo on, onko kokemuksia?
Budget sport
4
5589
Vastaukset
- olinhan siellä minäkin.
"lainattu Budget Sportin sivuilta"
Budget Sport -konsepti mahdollistaa parhaat
hinnat, koska meillä on:
Mahdollisimman alhaiset toimintakustannukset.
Kevyttäkin kevyempi organisaatio.
Myymälämme älykkäät toiminnalliset ratkaisut mahdollistavat kulujen säästämisen.
Tällä konseptilla kun toimitaan, tekemistä kyllä riittää. Mikäs siinä hyvät ja vähemmän hyvät puolensa. Eikun reippaasti vaan haastatteluun ja siitä sitten haalarit niskaan!
Kannattaa tutustua ennen sopimuksia TES:iin ;) - Anonyymi
Pienellä palkalla saa (joutuu) painaa töitä hikihatussa.
"Kevyttäkin kevyempi organisaatio" niinpä, siksipä painetaan hikihatussa ja ihan poikki työvuoron jälkeen.
Taukoja ja vessassa käyntejä kytätään, työvuorot ovat mitä ovat, ei voi paljoa vaikuttaa, viikonloput harvoin vapaana.
Asiakkailta saa kuunnella kokoajan negatiivista palautetta, kaikki on aina myyjän syytä. - Anonyymi
Jos olet hurahtanut liikuntaan, urheiluun ja kuntoiluun niin silloin homma on sinua varten. Jos sen sijaan kyseessä on vain työ ja palkka niin haasteita tulee olemaan.
- Anonyymi
Juu, vain (urheilu) hullut tekevät tolla kuormituksella, stressillä ja palkalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu755884Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti275117Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett213068- 1812514
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut2112238- 172126
- 1031531
Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,3391381- 751293
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171196