Sain kutsun työhaastatteluun budget-sporttiin. Millainen työnantaja tuo on, onko kokemuksia?
Budget sport
4
5648
Vastaukset
- olinhan siellä minäkin.
"lainattu Budget Sportin sivuilta"
Budget Sport -konsepti mahdollistaa parhaat
hinnat, koska meillä on:
Mahdollisimman alhaiset toimintakustannukset.
Kevyttäkin kevyempi organisaatio.
Myymälämme älykkäät toiminnalliset ratkaisut mahdollistavat kulujen säästämisen.
Tällä konseptilla kun toimitaan, tekemistä kyllä riittää. Mikäs siinä hyvät ja vähemmän hyvät puolensa. Eikun reippaasti vaan haastatteluun ja siitä sitten haalarit niskaan!
Kannattaa tutustua ennen sopimuksia TES:iin ;) - Anonyymi
Pienellä palkalla saa (joutuu) painaa töitä hikihatussa.
"Kevyttäkin kevyempi organisaatio" niinpä, siksipä painetaan hikihatussa ja ihan poikki työvuoron jälkeen.
Taukoja ja vessassa käyntejä kytätään, työvuorot ovat mitä ovat, ei voi paljoa vaikuttaa, viikonloput harvoin vapaana.
Asiakkailta saa kuunnella kokoajan negatiivista palautetta, kaikki on aina myyjän syytä. - Anonyymi
Jos olet hurahtanut liikuntaan, urheiluun ja kuntoiluun niin silloin homma on sinua varten. Jos sen sijaan kyseessä on vain työ ja palkka niin haasteita tulee olemaan.
- Anonyymi
Juu, vain (urheilu) hullut tekevät tolla kuormituksella, stressillä ja palkalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162355
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1752268- 1051087
Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1231068Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah203993Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46887Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs37880Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises32794- 132790
- 43724