Toivoisin naispuolisten, miksei miestenkin ehdotuksia missä ja miten kosia naistani?
En mitään kliseistä kosimista oikein haluaisi vaan jonkun unohtumattoman eleen :)
Missä tahtoisit, nainen, itseäsi kosittavan ja miten?
Vastailemaan ihmiset? Ehdotuksia otetaan vastaan.
Missä ja miten kosia?
15
9290
Vastaukset
- tykkään kliseistä :)
Mentäis jonnekkin kivalle paikalle illalla istumaan, juomaan punkkua laseista, nautittais illasta.
Mies veis sitten kävelemään, satuttais puun alle, jonka oksaan olis kiinnitetty satiininarulla sormus roikkumaan. Ekaksi se olisi siellä lehvien suojassa piilossa, mutta mies vois sen tipauttaa sieltä ohimennen suoraan naisen silmien eteen killumaan ja sitten säikäyttää kosimalla heti perään :D
Hehe. Musta se olis ihanan romanttista.- Jos tällein
Jos olette uima ja sukellustaitoisia. Osta semmonen harjoituspaino joita sukellusharjoituksissa käytetään, rengas tms, joka uppoaa altaan pohjalle.
Sido siihen sormus nätillä nauhalla ja tiputa kahden metrin syvyyteen.
Keksi joku juoni jolla saat naisen sukeltamaan sen ylös:
"mikä tuolla pohjassa on, hei sukella se ylös ni nähdään"
tai sitten vartavasten menette sukeltelemaan kilpaa :)
Kun nainen tulee pohjasta ja tiiraa löytöään, hokatessaan sormuksen kosaise.
Jos saat jonkun mukaan juoneen, hän voi kiikuttaa sulle kukkapuskan käteen ylläriksi kun likka nousee pintaan :)
Jos sovit tän henkilökunnan kanssa. Voit varata uimavalvojan koppiin muoviset shampanjalasit (hienot, ei kertiksiä!) ja pikkupullon pommacia tarjottimineen.
Jos likka suostuu, vinkkaat kopille päin, ja joku henkilökunnasta kiikuttaa teille "shampanjat" tarjottimella ruusun kera siihen altaan reunalle, jotta voitte heti nostaa maljan kihlauksellenne :) - tahojen
Jos tällein kirjoitti:
Jos olette uima ja sukellustaitoisia. Osta semmonen harjoituspaino joita sukellusharjoituksissa käytetään, rengas tms, joka uppoaa altaan pohjalle.
Sido siihen sormus nätillä nauhalla ja tiputa kahden metrin syvyyteen.
Keksi joku juoni jolla saat naisen sukeltamaan sen ylös:
"mikä tuolla pohjassa on, hei sukella se ylös ni nähdään"
tai sitten vartavasten menette sukeltelemaan kilpaa :)
Kun nainen tulee pohjasta ja tiiraa löytöään, hokatessaan sormuksen kosaise.
Jos saat jonkun mukaan juoneen, hän voi kiikuttaa sulle kukkapuskan käteen ylläriksi kun likka nousee pintaan :)
Jos sovit tän henkilökunnan kanssa. Voit varata uimavalvojan koppiin muoviset shampanjalasit (hienot, ei kertiksiä!) ja pikkupullon pommacia tarjottimineen.
Jos likka suostuu, vinkkaat kopille päin, ja joku henkilökunnasta kiikuttaa teille "shampanjat" tarjottimella ruusun kera siihen altaan reunalle, jotta voitte heti nostaa maljan kihlauksellenne :)kanssa voi sopia tämmösiä just :)
Viet likan vaikka kultaliikkeeseen (josta olet sormuksen ostanut jo) Sovitte myyjän kanssa tämmösen juonen:
Kun tyttöystävä tiirailee koruja tiskin takana, myyjä vois vinkata hänet luokseen tai tulla siihen tiskille ja sanoa esim tyyliin:
-mulla olis sulle tosi hyvä tarjous
-öh okei
- No mitäs sä pitäisit tästä (näyttää sormuksen)
-öö ihan kiva joo...eh...
- mitä sä sanoisit, jos mä kertoisin sulle että sä voisit saada tän sormuksen itelles nyt tässä ihan heti ilman veloitusta
- öh no..kiva varmaan, hehe...onko tässä joku jekku???
- No tässä on tosiaan yks pieni taka-ajatus...
-...okei?
- Sun pitäisi suostua _______________ (sun nimi) kosintaan.
Sitten se likka kattoo sua huuli pyöreenä niin polvistut siihen ja kosit.
Tietty tämmöset on noloja jos saa pakit :O - onkimaan
tahojen kirjoitti:
kanssa voi sopia tämmösiä just :)
Viet likan vaikka kultaliikkeeseen (josta olet sormuksen ostanut jo) Sovitte myyjän kanssa tämmösen juonen:
Kun tyttöystävä tiirailee koruja tiskin takana, myyjä vois vinkata hänet luokseen tai tulla siihen tiskille ja sanoa esim tyyliin:
-mulla olis sulle tosi hyvä tarjous
-öh okei
- No mitäs sä pitäisit tästä (näyttää sormuksen)
-öö ihan kiva joo...eh...
- mitä sä sanoisit, jos mä kertoisin sulle että sä voisit saada tän sormuksen itelles nyt tässä ihan heti ilman veloitusta
- öh no..kiva varmaan, hehe...onko tässä joku jekku???
- No tässä on tosiaan yks pieni taka-ajatus...
-...okei?
- Sun pitäisi suostua _______________ (sun nimi) kosintaan.
Sitten se likka kattoo sua huuli pyöreenä niin polvistut siihen ja kosit.
Tietty tämmöset on noloja jos saa pakit :Osit viet sen likan kattoon jotain muuta hetkeksi, niin joku voipi kiinnittää hänen koukkuunsa sormusrasian.
Voit lähettää hänet myös kokemaan katiskaa, jossa on sormus.
Voit laittaa ison painavan kiven lasipurkkiin, päälle pumpulia ja paperihöttöä sekä sormus.
Kansi kiinni ja salakuljetat veteen.Voit itse "löytää" purkin vedestä ja kiikuttaa likalle rantaan tarkasteltavaksi, jolloin purkista löytyy sormus ja mahdollinen kosintaruno nätillä paperilla :)
Samaan tyyliin voi laittaa purkin järvelle kohon varaan ja käsket likan nostaa siiman ylös, sano vaikka että naapurin pertti käski kokea rapumerran tms, kun on ite kipeenä :D
- hmmm....
Riippuu vähän siitä, minkäikäinen nainen on ja minkälainen luonteeltaan? Itse pitäisin jostain kävelystä ilta-auringossa rauhallisessa ja kauniissa paikassa, missä mies sitten kosisi. Mielellään ei tarvitsis polvistua, koska en tykkää mistään ylimääräisestä huomiosta mahdollisilta sivustakatsojilta.
Tärkeintä mulle taitaa olla sanat. Eli sanois jotain kaunista musta ja siitä, kuinka mä olen just se, kenen kanssa haluaa loppuelämän olla. Tietysti lisänä vois olla jokin vaivannäkö, esim. järjestää jonkun piknikin siihen lisäksi tai jotain muuta, mistä tietää, että mä pidän erityisesti. Tossa ulkoilussa pitäs sään vaan suosia...
Kuulin joskus, että joku muusikkomies oli pyytänyt naistaan kuuntelemaan miehen uutta biisiä. Ja ne laulun sanat sitten liittyivätkin kosintaan...Varmaan aika hellyyttävää tuokin. :) - kosittiin näin
Istuttiin yhdessä työpaikkani baaritiskillä, joku juopon tekele ärisi selän takana uhkailevan antavansa turpaan.... silloinen poikaystäväni kysyi minulta yllättäen: mikä se olis se sopiva päivämäärä?
- n22v
Mä haluisin, että mua kosittaisiin yllättäen ja romanttisesti. Esimerkiksi näin: Tulisin töistä kotiin nälkäisenä. Mies olisi tehnyt herkullisen ruuan. Syötäisiin yhdessä, jonka jälkeen tanssittaisiin hitaita. Olisi valinnut musiikiksi ihania rakkauslauluja. Jonkun kappaleen jälkeen vaan polvistuisi eteeni ja kysyisi mua vaimokseen.
Tässä on yksi galluppi kosimisesta. Kannattaa katsoa, jos vaikka sieltä saisit ideaa kosintaan. Osoite on http://www.kauneusjaterveys.fi/luejutut/suhteet/article131777-1.html - kosit
millään tavalla, ongi vaivihkaa selville haluaako nainen naimisiin kanssasi. Itse olen kerran eronnut enkä tule menemään koskaan uudestaan naimisiin, en usko että haluan edes asua saman katon alla vaikka sitoutuisinkin parisuhteeseen. Olen tehnyt tämän selväksi parille miehelle, joiden kanssa seurustelu meni vakavaksi ja vaistosin että he voisivat kohta esittää sen ison kysymyksen. Olisi tullut tosi kiusallinen tilanne, jos olisin joutunut vastaamaan kieltävästi, ja sitä kiusallisempaa se olisi ollut mitä "romanttisemmaksi" mies olisi tilanteen tehnyt (saati jos sillä olisi ollut silminnäkijöitä/todistajia).
- swanholm
Olisin todella ollut loukkaantunut jos mieheni olisi vaan yksipuolisesti kosinut ja odottanut jutun olevan sillä selvä. Olimme jo kauan sitten sopineet itsestäänselvästi menevämme naimisiin heti kun mahdollista. Kyseisenä ajankohtana mieheni sitten halusi leikkiä kosintaa; mikäs siinä hauska vanha leikkihän se on kun ei ota sitä liian vakavasti...
- .....
kannattaa mielestäni tehdä mahdollisimman yllättävästi ja romanttisesti. Vie naisesi paikkaan/harrastukseen yms., mistä hän nauttii ja kosaise sitten. Sormiin voisit pujottaa vaikka tuohisormukset, sillä nykyajan nainen haluaa yleensä valita itse sormuksensa ja tulee kokokin oikein.
- ....
Riippuu tottakai ihmisestä, mutta minä pidän luonnosta tosi paljon, ja paras paikka mielestäni olisi jossakin luonnossa. Vaikka metsässä keskellä kaatosadetta, mutta ei missään yleisellä paikalla missä on paljon muita ihmisiä..
- onnellinen90
en kysy neuvoa kosintaan mutta kun luin muiden juttuja ni petyin että missä on suomalainen romantiikka sitä rakastamaansa naista/miestä kohtaan ite olen menossa kihloihin ja kosin naistani niin romanttisesti kun vaan osaan olen jopa valmistautunut että lähden kukka kaupaan jo heti aamusta varta vasten ja leivonta ohjeetkin sain sekä muutenkin valmistaudun täysillä koska jos rakastaa toista ni sitä kosii sit sillä tavalla että se on se eka ja ainoa nainen jota rakastaa ikuisesti
pyydän anteeksi tätä pientä pettymystä teitä muita kohtaan.en kuitenkaan ole itse kuin vasta vuoden 90 kundi nuori mutta täynnä romantiikkaa :) - ...
Täällä on ihania ideoita, mulle kelpais mikä tahansa noista :) Tosin mulle kelpais myös ihan arjen keskellä sanat tuutko mun vaimoksi? Mutta oishan se tietenki ihanaa, ku oikeesti ois nähny vähän vaivaa. :)
- ilman koukeroita
Sopiva hetki on silloin kun on mukava tunnelma kaksistaan kotona tai vaikkapa rauhallisessa ravintolassa tai ulkona luonnossa. Mitään ihmeellisempää romantiikkaa ei siihen tarvita, koska asia sinänsä on tarpeeksi romanttinen. En halua että sormus on valmiiksi ostettu, koska silloin vastaukseni on tavallaan oletettu valmiiksi. Sitäpaitsi haluan valita itse sormuksen, jota tulen käyttämään joka päivä. Ja tietysti miehelle valitaan sormus sitten samalla kertaa!
- heleppoa
"
En mitään kliseistä kosimista oikein haluaisi vaan jonkun unohtumattoman eleen :)"
lirauta sen päälle.
sano, et tälläistä se sit on 50v päästä.
kysy, tahdotko mut tosiaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341728- 401648
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091144Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771097- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888