Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

AUTTAKAA!

Näin on.

Nyt menin liian pitkälle sekoiltuani lääkkeiden ja alkoholin kanssa yksin kotona.

Olen yrittänyt nukkua, nukahtelenkin, mutta outoja harhoja, kosketuksia koen vähän väliä.

Pahin on naisen ääni, joka sanoo "loraus vielä". Olen usein kokenut kuin mieheni koskettaisi minua käsivarteen.
Harhojahan nämä ovat,

Elimistöni on täysin sekaisin. HIki valuu ja viluttaa, en kykene syömään mitään. Uloste valuu ripulina vaippoihin, vaikka en ole aikoihin syönyt mitään

Äsken otin muutaman murusen karkeaa suolaa. Yritän juoda vettä.

ANTAKAA KOTIKIKKOJA! En lähde hakemaan apua mistään.

18

2302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos...

      pystyt istumaan siinä tietokoneen edessä penkillä ja kirjoittamaan noin paljon järkevää tekstiä, ei sinulla ole mitään hätää. Juo sitä vettä vaan ja yritä käydä nukkumaan.

    • ....

      .ja hippu suolaa joukkoon.
      Aamusta jotain kevyttä, esim. kaurahiutalevelliä ja sokerivettä.
      Jos on jotain hedelmiä, niitä kannattaa järsiä pikkuhiljaa.
      Myöhemmin siirryt vähän tukevampiin ruokiin.
      Kyllä se siitä, kun pysyt pillereistä ja viinoista erossa.
      Tyypillisiä sekakäyttäjän vieroitusoireita hallusinaatioineen.
      Olet sentään hengissä. Monilla muilla pillerit viina-kokteililla on henki paennut.

    • vanemoinen

      Älä suutu, mutta otsikkosi "auttakaa" ja lopetus "en läde hakemaan apua mistään" ovat vakavassa ristiriidassa. Mieti sitä myöhemmin.

      Katkaisulääkitys, jonka saisit A-klinikalla tai katkolla on: Risolid B12 vitamiinia (Neurobion forte) Imovan yöksi, jotta saa unta. Sen saa vain, jos on 0%, ja tiedät syyn.

      Ilmeisesti olet sekakäyttäjä.

      Kotikonstina käytin itse sokeri- ja suolaliuosta ja tietenkin aikaa. Hiukan suolaa lasiin, sekoita vielä sokeria siihen ja vettä - juotuasi aina makuulle. Samaa keittoliuosta saisit käsivarteenkin tipasta. Se pitää hengissä.

      Myrkyt poistuvat elimistöstä kyllä. Hiki on hyvä. Mene kylpyyn, yritä juoda piimää.

      Hiki on hyvä juttu, harhat eivät. Ne ovat pahimmillaan noin 3-4 vuorokautta juomisen lopettamisen jälkeen.

      Jos tästä selviät, mene AA:han. Kuolet muuten johonkin uusista yrityksistä.

    • ole juomati

      ? MIKSI haluat olla tuollainen?
      Kukaan ei väkisin viinaa naamaasi kaada.

      • Näin on.

        Itsehän alkoholia kitaani olen kaatanut, en tosin viinaa mutta paljon keskaria.

        Nyt on avioerotilanne menossa ja yritin noin 100 kpl Alproxinia, Zopinoxia ym. saada hengen itseltäni. Olin yksin, mies lähti äitinsä luo toiselle puolelle Suomea. Tuttuja minulla vasta paikkakunnalle muuttaneella ei ole.

        En edes oksentanut, sitten aloin kaljan kittaamisen, jota on nyt kestänyt viikon. Enempää en välittäisi.

        Kiitos aiemmille vastaajille suola-sokeri vesi ja kaurahiutale-ohjeista. Ovat auttaneet.

        Miksi haluat olla tuollainen?????? Olen jo lähes 60 v. Sairastan syöpää ja neurologista sairautta, jotka ovat viemässä minut kuitenkin mennessään.

        Olisin säästänyt yhteiskunnan varoja ja turhan sairaalassa kitumisen.

        AA-klinikasta vielä. Tänään olisin jo valmis hakemaan apua sieltä, mutta paikka on auki vain viikolla. Tiistaina minulla on terkkariin aika ja puhun asiasta siellä.


      • paikkaa tarkoitit?
        Näin on. kirjoitti:

        Itsehän alkoholia kitaani olen kaatanut, en tosin viinaa mutta paljon keskaria.

        Nyt on avioerotilanne menossa ja yritin noin 100 kpl Alproxinia, Zopinoxia ym. saada hengen itseltäni. Olin yksin, mies lähti äitinsä luo toiselle puolelle Suomea. Tuttuja minulla vasta paikkakunnalle muuttaneella ei ole.

        En edes oksentanut, sitten aloin kaljan kittaamisen, jota on nyt kestänyt viikon. Enempää en välittäisi.

        Kiitos aiemmille vastaajille suola-sokeri vesi ja kaurahiutale-ohjeista. Ovat auttaneet.

        Miksi haluat olla tuollainen?????? Olen jo lähes 60 v. Sairastan syöpää ja neurologista sairautta, jotka ovat viemässä minut kuitenkin mennessään.

        Olisin säästänyt yhteiskunnan varoja ja turhan sairaalassa kitumisen.

        AA-klinikasta vielä. Tänään olisin jo valmis hakemaan apua sieltä, mutta paikka on auki vain viikolla. Tiistaina minulla on terkkariin aika ja puhun asiasta siellä.

        AA-klinikkaa ei tiettävästi ole olemassakaan. en halua nyt viisastella, mutta tarkoitit ehkä a-klinikkaa, josta voi saada jonkinlaista jeesiä. AA:sta taas saa todellista apua ja niillä on kokouksia ainakin suurimmissa kaupungeissa joka päivä. Katsopa netistä. Siellä kaikki tietävät mistä on kysymys ja saat vertaistukea. Se oli ainakin minulle alkuaikoina ensiarvoisen tärkeää.


      • Tsukaway.

        Typerä viestisi oli. Aloittaja kysyi neuvoa kohmeloon, ei muuta.

        Aloittaja lienee jo kuivilla, pari vinkkiä vastaisen varalle: kasvisleintä, asperiinia, b-vitamiinia, unta ja seksiä.


      • ....

      • Sitä vaan ajautuu siihen ti...

        Masennusta ja huonoa fyysistä oloa, mikä on alkanut siitä että masennusta on lääkitty liian paljon alkoholilla. Tässä yksi esimerkki.
        Lopulta homma menee niin että kierre syntyy siitä että ei halua potea useiden päivien huonoa oloa, mikä tulisi jättämällä päihteet pois.

        Päihteiden käyttäjä yleensä elää aikalailla päivä kerrallaan, tai jopa hetki kerrallaan.
        Hirveä krapulan aiheuttama masennuskohtaus lähtee nopeasti kun juo pari lasia viiniä tms.
        Onko mikään ihme että siitä kierteestä on vaikea päästä pois?


      • ..................

    • pam pam

      Aivan kuten vanemoinen tuossa kertoikin, sinun on nyt kyllä mietittävä katkaisun jälkeistä elämää. Jos meinaat sitä nimittäin vielä (ihmisarvoisesti) jatkaa.

      Et varmaan oireisiisi kuole, joten kestät kyllä hiet ja unettomuudetkin.
      Nuo ovat tyypillisiä vieroitusoireita, ja jossain A-klinikalla niistä pääsisi eroon, niin että voisit sitten taas aloittaa kaiken alusta, vai mitä?
      Tämähän ei ole sinulla ensimmäinen kerta, kun katkaisu tuottaa ongelmia?

      Se on kumma asia tuo juopon ylpeys, kun paskat tulee vaippoihin, mutta apua ei kehtaa lähteä hakemaan... Silloin on kai vaan juotava, ei siinä mitään.

      • Näin on.

        Ei uskoisi, mutta katkaisussa en koskaan ole ollut.
        Itsaria olen ennenkin kokeillut. Eli jouduin n. 26 v. sitten HYKSiin. Vatsahuuhtelut ym.

        Kun olin lopulta vironnut, lääkäri tuli ja kysyi syytä moiseen yritykseen.
        Sanoi sitten, että nyt vain opettelemaan taas kävelyä ja syömistä.

        Keskustelu psykiatrin kanssa, joka totesi minun olevan henkisesti OK, ei mitään jatkohoitoa, vaan kotiin.

        Tuo paskat housuissa oli viime yönä eka kerta myös.
        Baanalle ei huvita lähteä, kun kykenen kävelemään vain 300 m.
        Miten sitten olen saanut olutta kotiin? Taksi on keksitty eli rahaa on palanut.
        Ravintoloissa en viihdy, mieluiten olen tissutellut kotona yksin.
        Miksi minulla oli tuollainen lääkemäärä? Perussairauksieni vuoksi, joista toinen on parantumaton.


    • tä stä

      Nopeesti.

      Lihalientä, Vitamiineja, Etenkin B;tä, Omegaa, Asperiiniä,
      Unta.

      Aika on ainoa mikä auttaa.

      • Näin on.

        Olen saamieni ohjeiden mukaan juonut suola-sokeri-vettä, kaurapuuroa, nyt jopa lihapullia italiansalaatin kanssa.
        Vielä yö-palaksi rakettispagettia ketsun kanssa.
        Hiki virtaa ja palelen välillä.
        Onneksi nälän tunne on palannut.
        Ainoanan lääkkeenä otin 1 B12 vitamiinitbl, vaikka käsittääkseni pitäisi syödä B1 vitamiinia tai monivitamiinivalmistetta?
        Särkylääkkeitä en enää uskalla ottaa lainkaan, pelkään että maha ja maksa poksahtavat lopullisesti.

        EN KOSKAAN HALUA KOKEA TÄTÄ OLOA ENÄÄ!
        Ja koskaan ei saa sanoa ei koskaan...

        Joka tapauksessa, huomenna kun uskallan hiippailla taksilla apteekkiin ja ruokakauppaan, niin kertokaa mitä viisasta kannattaisi ostaa?

        Ruoka?
        Vitamiinit?
        K-vitamiini?


      • ....
        Näin on. kirjoitti:

        Olen saamieni ohjeiden mukaan juonut suola-sokeri-vettä, kaurapuuroa, nyt jopa lihapullia italiansalaatin kanssa.
        Vielä yö-palaksi rakettispagettia ketsun kanssa.
        Hiki virtaa ja palelen välillä.
        Onneksi nälän tunne on palannut.
        Ainoanan lääkkeenä otin 1 B12 vitamiinitbl, vaikka käsittääkseni pitäisi syödä B1 vitamiinia tai monivitamiinivalmistetta?
        Särkylääkkeitä en enää uskalla ottaa lainkaan, pelkään että maha ja maksa poksahtavat lopullisesti.

        EN KOSKAAN HALUA KOKEA TÄTÄ OLOA ENÄÄ!
        Ja koskaan ei saa sanoa ei koskaan...

        Joka tapauksessa, huomenna kun uskallan hiippailla taksilla apteekkiin ja ruokakauppaan, niin kertokaa mitä viisasta kannattaisi ostaa?

        Ruoka?
        Vitamiinit?
        K-vitamiini?

        Osta apteekista Neuromax.
        Siinä on kaikki B-vitamiinit. Se on minua kovaa juoppoa auttanut usein palautumaan nopeasti. B-vitamiinen puute vaikuttaa myös aivotoimintoihin, ja kaljakuurin jälkeen niistä on vaje. Maksaa alta kympin.
        Lisäksi osta Dormiplant.
        Se on valmistettu valeriaanasta, ikivanhasta yrtistä. Reseptivapaa. Rauhoittava. Ko. lääke on vahvin reseptivapaa markkinoilla, 500 mg. Auttaa nukahtamaan. Sekin kympin kieppeillä.

        Kenenkään makutottumuksia tuntematta en tiedä kaupasta muuta suositella, kuin kasvisliemikuutioita, kun lihaliemi on mielestäni kovin suolaista, ja se ainakin täällä nostaa verenpaineet ja pumppu takoo.


      • Näin on.
        .... kirjoitti:

        Osta apteekista Neuromax.
        Siinä on kaikki B-vitamiinit. Se on minua kovaa juoppoa auttanut usein palautumaan nopeasti. B-vitamiinen puute vaikuttaa myös aivotoimintoihin, ja kaljakuurin jälkeen niistä on vaje. Maksaa alta kympin.
        Lisäksi osta Dormiplant.
        Se on valmistettu valeriaanasta, ikivanhasta yrtistä. Reseptivapaa. Rauhoittava. Ko. lääke on vahvin reseptivapaa markkinoilla, 500 mg. Auttaa nukahtamaan. Sekin kympin kieppeillä.

        Kenenkään makutottumuksia tuntematta en tiedä kaupasta muuta suositella, kuin kasvisliemikuutioita, kun lihaliemi on mielestäni kovin suolaista, ja se ainakin täällä nostaa verenpaineet ja pumppu takoo.

        Ostin Neurobion-Forte ja lisäksi K-vitamiinivalmistetta Konakion. Tutkiskelin nettiä lähes joka taholta, ja ymmärsin, että myös K-vitamiinin puutetta voi tulla "putken" jälkeen?

        Kokeilen nyt noita. Olo on edelleen hikinen/viluinen ja "v-mainen". Syömään pystyn jo normaalia ruokaa, ehkä vähän liikaakin?

        Nämä tosi-krapulaoireet ovat varmasti myös yhteydessä yli 100 kpl pillerisatsiin, jotka vetäisin napaani (kerroin aiemmin).

        Kestää tämä olo kauan, todella. Yöllä nukuin nelisen tuntia, päivällä en pysty edes lepäämään.

        Olen niin väsynyt, että saan nauru-ja itkukohtauksia ilman syytä.

        Nyt pelkään oikeasti, että aivoni ja maksani ovat sökönä.

        Älkää kokeilko kukaan!!!


      • Näin on.
        Näin on. kirjoitti:

        Ostin Neurobion-Forte ja lisäksi K-vitamiinivalmistetta Konakion. Tutkiskelin nettiä lähes joka taholta, ja ymmärsin, että myös K-vitamiinin puutetta voi tulla "putken" jälkeen?

        Kokeilen nyt noita. Olo on edelleen hikinen/viluinen ja "v-mainen". Syömään pystyn jo normaalia ruokaa, ehkä vähän liikaakin?

        Nämä tosi-krapulaoireet ovat varmasti myös yhteydessä yli 100 kpl pillerisatsiin, jotka vetäisin napaani (kerroin aiemmin).

        Kestää tämä olo kauan, todella. Yöllä nukuin nelisen tuntia, päivällä en pysty edes lepäämään.

        Olen niin väsynyt, että saan nauru-ja itkukohtauksia ilman syytä.

        Nyt pelkään oikeasti, että aivoni ja maksani ovat sökönä.

        Älkää kokeilko kukaan!!!

        Korjauksia listaani:

        Tutkiskelin nettiä lisää, ja tajusin, että B-vitamiinivalmiste (Neurobion Forte) on ainakin minulle liian vahva. Suu maistuu koko ajan B-vitamiinilta eikä olo ole kummasti kohentunut,
        K-vitamiinia pureskelin muutaman päivän ja jätin jo pois.
        Multi-B-Strong on riittävän mieto valmiste minulle.

        Miksi olo kohentuu näin hitaasti? Vieläkin hikoilu-ja vilutuskohtauksia ja mieli-ala hyppii ylös alas.

        Kerroin terkkarilääkärille suoraan ongelmastani.
        Sain Oxamin 15 mg siten, että saan 30 tbl kolme kertaa, annostus 1-2tbl vrk. Sitten yritän olla ilman.

        Verenpaine on pysynyt normaalina, verenvuotoja ei ole tullut (K-vitamiini), mutta täysjärkisenä en voi itseäni vieläkään pitää.

        Tuntuu, että suihkussa pitäisi ravata koko ajan, jotta saisin suolaisen hien pois iholtani.
        Vielä on jotakin vikaa "itse"hoidossani.


    • yifiuPIUOPöhjl

      Sinulla on skitsofrenia. mene lääkäriin ja hae lääkkeet siihen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2174
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2003
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1622
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1450
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1337
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1314
    8. 50
      1205
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe