mitä ootte mieltä ko. chatista? olen käväissyt siellä muutaman kerran ja olen todella pettynyt. pelkkää seksiseuranhakua vaan...ei yhtään asiallista keskustelua.
Suomi24:n lesbochatti
27
3024
Vastaukset
- Nainen-70
Sain alaikäisten nimimerkeillä esiintyviltä ilmeisesti teinipojilta seuranhakuviestejä.
En ole vieraillut siellä kuin muutaman kerran, ja tuskin menen uudelleen... - Jennifer
..kanssasi. Ihan tylsä chattihän tuo on. Nämä kuuluisat, kaikenkarvaiset biit siellä jyllää.
Myös märkiä tyttöjä on liikkeellä paljon.
Anteeksi nyt, mutta minua ihan naurattaa..;)- Lasso
Minäkään en ymmärrä miksi biit sinne yleensä tulee kun selvällä suomenkielellä oven päällä lukee:lesbot. Muutaman kerran olen käynyt. Mietin nyt että minkä huoneen hörhöt sinne nyt on pesinyt,taitavat olla saaneet porttikiellon jo muihin huoneisiin.
- Klaudia
Lasso kirjoitti:
Minäkään en ymmärrä miksi biit sinne yleensä tulee kun selvällä suomenkielellä oven päällä lukee:lesbot. Muutaman kerran olen käynyt. Mietin nyt että minkä huoneen hörhöt sinne nyt on pesinyt,taitavat olla saaneet porttikiellon jo muihin huoneisiin.
Eikös bi ole puoliksi lesbo?
- Lasso
Klaudia kirjoitti:
Kaikkea sitä kuulee kun vanhaksi elää,sallikaa mun nauraa=)
- Jennifer
Klaudia kirjoitti:
..biit raahaa miehiä mukanaan minne ikinä menevätkään ja syntyy seksin hakua ja palsta muuttaa luonnettaan vääristyneeseen suuntaan.
Lesbo-chat on tarkoitettu lepakoiden väliseen ajatuksen vaihtoon, vaikka se sitten olisi, että juu, jaah, ööh, hmmmmmmmmm........, iik ja muuta tällaista monisanaista jutustelua.
Miehet valtaavat joka paikan. Heteromiehet ovat kaikkialla kaluaan tarjoamassa ja homomiehet muuten vaan massallaan täyttävät paikat.
Selvyyden vuoksi, miehiä vastaan minulla ei muuten ole mitään. Tämä on ainoa problemaattinen asia, johon miespuolisissa henkilöissä törmään tätä nykyä.
- Minä
Kammottava paikka tosiaan, olen käynyt pari hassua kertaa. Mutta, ihan sattumalta ja onnenkantamoisella löysin sieltä todella ihanan ystävän itselleni! Hän oli siellä myös vain "turistina".
Ei mennyt vierailu ihan hukkaan :) - susku
en ole käynyt ko. chatissa ja tuskin käyn. Mutta suosittelen kaikille käymistä osoitteessa www.city.fi ---> chat ---> lepakkoluola. Siel on yleensä ihna järkevää porukkaa..muuta bissekin tietty löytyy mutteivät oo häiriöks. =)
- Jennifer
..hyvä sekään. Jos ei nikki ole tunnettu, sisään ei pääse millään. Sisällä olijat ovat tosi vittumaisia ihmisiä. Yrittävät pistää halvalla heti, kun menee vieraalla nikillä.
Noh, ehkäpä minä yli 3-kymppisenä olen sinne liian vanha ja kirjoitan JOPA rivillisen sanoja peräkkäin..:( - Tuua
Jennifer kirjoitti:
..hyvä sekään. Jos ei nikki ole tunnettu, sisään ei pääse millään. Sisällä olijat ovat tosi vittumaisia ihmisiä. Yrittävät pistää halvalla heti, kun menee vieraalla nikillä.
Noh, ehkäpä minä yli 3-kymppisenä olen sinne liian vanha ja kirjoitan JOPA rivillisen sanoja peräkkäin..:(tää nyt pitäisi ottaa.. mielllänitseni jollain henkisellä tasolla biksi.Voisin ihan hyvin ihastua tai elää miehenkin kanssa. Olen kolmenkympin kieppeillä,naissuhteessa nyt neljättätoista vuotta. Toivottavasti jaketaan vielä pitkään olla kyllästymättä. Ainakaan toistaiseks ei ole kummallakaan ollu tarvetta hypätä vieraissa sukupuolesta riippumatta. Ihan tavallinen kahden naisen suhde tää on. Seksuaalisesti naiset on satapros ihanampia.Jopa niin ihania ja tyydyttäviä,sekä fyysisellä,että henkisellä tasolla,ettei miestä tarvii edes ajatella. En vois silti kokonaan kieltää,ettenkö pystyis ihastumaan mieheenkin,ei vaan ole tarvetta niin kun ei keneenkään muuhunkaan tässä suhteessa,oli miten ihana nainenkin vaan. Tää bi-asia on niin hankala, mulle ei taida olla mitään lokeroa, koska bi-tyyppien mielestä oon liian lesbo, heteroitten mielestä liian lesbo ja lesbojen mielestä liian hetero..
- jepulis
Tuua kirjoitti:
tää nyt pitäisi ottaa.. mielllänitseni jollain henkisellä tasolla biksi.Voisin ihan hyvin ihastua tai elää miehenkin kanssa. Olen kolmenkympin kieppeillä,naissuhteessa nyt neljättätoista vuotta. Toivottavasti jaketaan vielä pitkään olla kyllästymättä. Ainakaan toistaiseks ei ole kummallakaan ollu tarvetta hypätä vieraissa sukupuolesta riippumatta. Ihan tavallinen kahden naisen suhde tää on. Seksuaalisesti naiset on satapros ihanampia.Jopa niin ihania ja tyydyttäviä,sekä fyysisellä,että henkisellä tasolla,ettei miestä tarvii edes ajatella. En vois silti kokonaan kieltää,ettenkö pystyis ihastumaan mieheenkin,ei vaan ole tarvetta niin kun ei keneenkään muuhunkaan tässä suhteessa,oli miten ihana nainenkin vaan. Tää bi-asia on niin hankala, mulle ei taida olla mitään lokeroa, koska bi-tyyppien mielestä oon liian lesbo, heteroitten mielestä liian lesbo ja lesbojen mielestä liian hetero..
Minusta olisi parempi jos ei kenelläkään olisi leimaa otsassa ja jokainen vois olla vapaasti se mikä milläkin hetkellä tuntuu oikealle.Tänään voisin olla kotikissa mutta huomenna ehkä jo tiikeri:)
- LeSbO
lepakkoluolassa olen käynyt pari kertaa mutta kun kukaan ei edes moikannut ja kauheet sisäpiirijutut oli menossa mistä en ulkopuolisena ymmärtänyt mitään, niin lähdin pois. no, cityn puolustukseksi sanottakoon, että siellä ei sentään hypi kaiken maailman pervoja seksiä kinuamassa.
- Klaudia
Ihan samanlainen chatti kuin kaikki muutkin. Siellä on kuin seinille puhuisi, mutta ehkä vika on minussa. En jaksa odotella vastausta puolta tuntia kauempaa. En yleensä mene keskusteluissa henkilökohtaiselle tasolle vaan pysyttelen yleisissä aiheissa. Ketä kiinnostaa? Ei ketään. Olen sitä paitsi liian vanha - ehkä se onkin se perimmäinen syy...
- Lasso
Vanhemmat naiset(yli30v)käyvät cityssä naistenhuoneessa.Sekin on meikäläisiä täynnä, ei siis mikään meikkiohjeitten saantipaikka. Siellä ainakin minä olen saanut ihan hyvän vastaanoton vaikka en mikään vakkari olekkaan.Riittää että itse on tarpeeksi aktiivinen keskustellessa.
Muuten käytättekö täällä sätissä samaa nikkiä kuin esim.täällä keskustelupalstalla? olisi kiva jutella reaaliaikaisestikkin kun vain teidät tunnistais jotenkin:) - Jennifer
Lasso kirjoitti:
Vanhemmat naiset(yli30v)käyvät cityssä naistenhuoneessa.Sekin on meikäläisiä täynnä, ei siis mikään meikkiohjeitten saantipaikka. Siellä ainakin minä olen saanut ihan hyvän vastaanoton vaikka en mikään vakkari olekkaan.Riittää että itse on tarpeeksi aktiivinen keskustellessa.
Muuten käytättekö täällä sätissä samaa nikkiä kuin esim.täällä keskustelupalstalla? olisi kiva jutella reaaliaikaisestikkin kun vain teidät tunnistais jotenkin:)..siis Cityn Naistenhuone. Sielläkin tuntuu käyvän vakiporukka ja muutamaa sananvaihtoa lukuunottomatta, saan norkoilla ja odotella, että joku ottaa jotain kantaa sanomisiini.
En tiedä, onko kielelllinen ilmaisu ihmisille vaikeaa vai ovatko ihmiset ennakkoluuloisia toisiaan kohtaan, kun juttu ei luista.
Kun menen jonnekin heteropalstalle ja laitan provo-nikin, niin monta miestä tulee ja yrittää iskeä tarinaa. Joskus aikoinaan kävi ihan sääliksi, kun kunnollisia nuoria miehiä kiinnosti minun kanssa keskustelut, vaikka välillä olin jopa 16-vuotias neitokainen..
No joo.
- Hapsu
.. tyhjän kanssa koko chatti. Turhaa peeaskan jauhantaa, kuka aikuinen nainen jaksaa sellaista kovin kauaa?
Muutaman kerran olen vuosien aikana käynyt noissa paikoissa ja yhtään "viisaammaksi" en tullut. Tuossa uudessa paikassa olen kai pari kertaa käynyt ja silloin onnekseni tältä keskustelu palstalta oli siellä eräs toinen ja hänen kanssaan ajatuksia vaihdettiin..., että terkkuja vaan ;)- Jennifer
Ei pitäisi luovuttaa. Chat-palsta on meitä varten ja me teemme siitä näköisemme, oloisemme, ei kukaan muu.
- Kyrsiintynyt
Totta puhut ja vielä yleensä nämä naisten nimimerkillä olijat sattuvat olemaan miehiä.Kannattaa esittää jokin miehille kiperä kysymys lesbochateissä.Esim. ovulaatiosta tai e-pillereistä. Usein niinsaa todistettua että kumpaa sukupuolta vastapuoli on. Itse tarkistan aina koska luotto on mennyt kun äijät tunkevat palstoille jotka eivät ole heille tarkoitettu.
- jepulis
No jos multa kysytään e-pillereistä ni empä tosiaankaan osaa vastata ku en oo niitä ikinä käyttänyt vaikka nainen oonkin ja ovulaatiostakin kyseliminen on minusta aika tyhmää
- LeSbO
jepulis kirjoitti:
No jos multa kysytään e-pillereistä ni empä tosiaankaan osaa vastata ku en oo niitä ikinä käyttänyt vaikka nainen oonkin ja ovulaatiostakin kyseliminen on minusta aika tyhmää
rupesi kerran kyselemään minulta sukkahousuista ja kun en tiennyt niistä mitään(kun en ole ikinä mokomia käyttänyt) niin sanoi, että et oo nainen. joopajoo...
- Sara
LeSbO kirjoitti:
rupesi kerran kyselemään minulta sukkahousuista ja kun en tiennyt niistä mitään(kun en ole ikinä mokomia käyttänyt) niin sanoi, että et oo nainen. joopajoo...
onkyllä sellanenja nää muutkin kiertoon liittyvät, että ei kaikki naisetkaan oo kauheen kiinnostuneita.Mulla on kaks miesystävää(homoja),jotka tietää ovulaatiosta enemmän kun moni nainen(jos tää ovis nyt oli mikään mittari mutta kun se mainittiin..),joten ei toikaan mitään kerro..
- lasso
No jos lesbosätissä joku "nainen" kyselee e-pillereistä ni tiiän ainakin ettei kyselijä oo lesbo,joten unohdan koko jutun.
- Sara
lasso kirjoitti:
No jos lesbosätissä joku "nainen" kyselee e-pillereistä ni tiiän ainakin ettei kyselijä oo lesbo,joten unohdan koko jutun.
kun pillereitä käytetään lääkkeenä muuhunkin kun ehkäisyyn..myös lesboille.
- LeSbO
Sara kirjoitti:
itse olen syönyt pillereitä enkä todellakaan ehkäisytarkoituksessa.
- maire
Minultakaan ei auta paljoa kysellä esim. e-pillereistä. En ole niitä ikinä käyttänyt, vaikka naimisissa olen ollutkin. Kerran joku kyseli, minkä merkkisiä terveyssiteitä käytän. Mun aivot löivät täysin tyhjää enkä muistanut yhtään merkkiä. Huvitti koko tilanne. Toisaalta mua ei paljoa liikuta, luuleeko toinen osapuoli mua naiseksi vai mieheksi. Ne tietävät, joiden pitää tietää.
Jos itse jostain kumman syystä joskus haluan tietää onko toinen osapuoli nainen ja nimenomaan lesbo, kyselen häneltä jotain lesbokulttuuriin liittyviä juttuja, esim. lesboleffoja tai -kirjailijoita, muusikoita ym.
Kielenkäyttö lesbot-sätissä on usein täysin ala-arvoista, nimenomaan nuorilla naisilla. Onneksi siellä on viime päivinä ollut ihan mukavaa keskusteluakin. - jaa
Sara kirjoitti:
ku ei oo tarvinnut käyttää..
- Perikana
Ihan hyvä paikka, vaikka vähän hiljainen
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662631Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 351655
- 591576