Tietääkö kukaan näistä hienoista ruotsalaisveneistä? Onko niitä suomessa lainkaan ja missä hinnat liikkuu? Netistä niistä ei juuri tietoa löydä. Kits
CB 33
7
1102
Vastaukset
- myydä
huonosti purjehtivan pullukkasi?
- purjehtelija
Haista sinä paska!
En meinaa myydä, meinaan ostaa. - tulee myyntiin
purjehtelija kirjoitti:
Haista sinä paska!
En meinaa myydä, meinaan ostaa.hahahahahahhaha
- Tapsa H.
Minulla on yksi neljästä Suomessa. Harva alle 40-jalkainen purjehtii ohi. Viime vuonna oli yksi myynnissä, hintapyynti 65 000 €. Huippu laatu, tehty Henåssa.
- hidas yhteys?
kysymys oli tehty neljä vuotta sitten
- Taas tätä
Minkähän vuoksi niin monella vanhemman veneen omistajalla on suuri tarve liioitella veneensä ominaisuuksia, etenkin nopeutta? Hyvin monessa viestissä tai myynti-ilmoituksessakin on maininta, että vene (ihan mikä tahansa ruuhi) "näyttää isommilleen peräpeiliään", "jättää uudemmat ja pitemmät vanaveteensä" tai "eipä monikaan isompi purjehdi ohi". Todellisuudessa CB 33 on ihan hyvä esimerkki aikalaisestaan näpsäkästä purjeveneestä, mutta (LYS 1,18) todellisuudessa suurin osa 33-40 jalkaisista ja pienemmistäkin tämän vuosituhannen veneistä on nopeampia, jos ollaan samalla asenteella liikkeellä samantasoisilla miehistöillä.
- POIUHJKLKJNHG
Joo mut eimut joomut....lys on ihan ok ,mut joo...eiku ei....x se pitää olla ...eiku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603208- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401790
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628