Millaisia kokemuksia teillä on puhelinhäirinnästä ja miten selvititte asian?Minua on häiriköinyt kolmen viikon ajan erittäin sairaan tuntuinen naishenkilö syyttäen "huoraamisesta" hänen miehensä kanssa.En tunne naista enkä hänen miestänsä muuten kuin chatissa mies väittänyt olevansa asumuserossa.Emme ole miehen kanssa koskaan tavanneet,kerran on mies minulle soittanut.Ilmeisesti nainen on ratsannut miehensä puhelimen ja tietokoneen,koskapa minulle soittelee.
Viestit,joita tämä nainen lähettelee on kyllä oikeasti sairaan ihmisen kirjoitusta.Niissä haukutaan lapsia äpäriksi ja uhkaillaan,että "äpärillesi käy huonosti" ym. todella aikuisen naisen tekstiä.Olen hänen mielestään "mielisairas huora" joka ei muita saa kuin ukkomiehiä.Onko kellään kokemusta rikosilmoituksen teoasta puhelinhäirinnän takia?Miten etenen asian suhteen?
Puhelinhäirintää
35
4855
Vastaukset
- dfgijdjg
No jos vaihtaisit ensin vain numeroa ja yrittäisit välttää oman osoitteen antamista jos se ei vielä ole paljastunut. Numero salaiseksi.
- Aloittaja
Se tässä onkin minun kannalta hyvä asia,että numeroni on salainen ja tämä nainen ei tiedä minusta mitään.Sen verran tunnen hänen miestään,että miehellä on ollut suhde naimisissa olevaan naiseen.Kai hän on "kärynnyt" vaimolleen ja vaimo epäilee minua toiseksi osapuoleksi.Onneksi en tunne miestä sen paremmin eikä olla koskaan tavattu ja kaiken lisäksi asuvat tosi kaukana minusta.Kaikki naisen minulle lähettämät sairaat viestit olen tallentanut kännykkääni ja aion oikeasti tehdä rikosilmoituksen,vaikka tiedän,että ennemminkin tuo nainen tarvitsisi psykiatrista hoitoa.Ainakin hänen viestinsä ovat niin "lennokkaita".
- vastaajaan, tallennat
ne, tallenna tekstiviestit, ja sitten menet poliisille, ne neuvoo kuinka juttu etenee. Vaadit rankaisua.
- ikuinen salaisuus
Mulla oli sellainen outo tyyppi joka soitti aina melkeinpä heti kun olin tullut töistä kotiin.
Mitään ei kuulunut hönkäilyä vaan ja ainoastaan kerran päivässä.
Ihmettelin sitä töissä ja sanoin pohtivani ilmoittamista poliisille koska se oli mielestäni niin kamalaa.
Ja kas, ne puhelut loppuivat siihen paikkaan. - Tiktaktuk
Ihmissuhdesotkuthan tätä aiheuttaa. Olen itse nuorena joutunut häirinnän kohteeksi, kun mieheni sekoili naisten kanssa.
Minä selvitin asiat puhelimessa, hysteerikot kun suostuivat kuuntelemaan tosiasioita. Useimmat tarvitsivat kuuntelijaa. Yhdessä sitten haukuimme miessikoja ;)
Minusta se oli mielenkiintoistakin, en osannut pelätä näitä naisia. Ymmärrän hyvin sydänsuruja, olenhan itsekin joutunut tietenkin niistä kärsimään, kun mies pelasi ihmissuhdepelejään. Olin ilmeisesti liian tyyni ja rauhallinen hänelle, kun en jaksanut mitään hirveitä draamoja.
Mutta tietenkin jos puhelut ovat pelottavia tai ihminen ei anna sinun sanoa sanaakaan, keskustelu on vaikeaa.- Aoittaja
En minä suostu tuollaisen ihmisen kanssa puhelimessa puhumaan kun soittelee tuntemattomasta numerosta.Hän ei vain malttanut olla paljastamatta itseään,vaan aloitti viestittelyn kännykkääni.Ja ne viestit ovat todella herjaavia ja sairaan ihmisen tuotoksia.Ja kaiken lisäksi en tunne hänen miestään sen kummemmin kuin kerran on soittanut minulle ystävänä.Mies olisi aikaisemmin halunnut tavatakin,mutta en ollut hänestä niin kiinnostunut,onneksi!Huh,jos oltais vielä tavattukin,siitä olisi kyllä vielä kauheampi sotku tullut!En koskaan sekaannu varattuihin,mutta hankalaa on jokaisen siviilisäätyä tarkistaa.Opetus tästäkin tarinasta minulle-älä edelleenkään luota kehenkään,koskaan!
- Häiriköivän häiritty
Ehkä tämä nainen tuntee miehensä niin hyvin ja olettaa, että teillä on ollut suhde. Itse olen myös harrastanut rinnakkaissuhteita ja vahingossa olen tekstaillut väärille ihmisille, pahinta oli, että yksi rakkausviesti meni omalle kullalleni, joka heti huomasi, että tämä ei ole hänelle tarkoitettu. Toisaalta mieheni on tehnyt kiusaa minulle ja lähettänyt kaikenlaisia viestejä vanhoille "hoidoille". Älä nyt hyvä ihminen, ota noin pulttia, juttele tämän naisen kanssa. Mieti itse jos olisit hänen housuissaan, miten toimisit, näin on niin helppo hurskastella....
- ....
Ei se ole mikään puolustus tuollaiselle käytökselle.. se hulluhan uhkaili niissä viesteissä ap. lapsiakin. Poliisille vaan ilmoitus, ei se muuten tajua aiheuttamaansa mielipahaa syyttömälle. Sitä miestähän sen kahjon pitäisi vainota, eikä muita.
- sekoilemaan
varatun miehen kanssa. Ehkä tämä nainen pelkää jotain sukupuolitautia, tai jotain muuta. Vaikea sanoa tapauksestasi, kun ei tiedä, oletko itse lennokkaan suurenteleva nainen. Ota vähän selvää tästä naisesta ja anna ajan kulua. Oletko varma, ettei ne viestit ole siltä mieheltä. Jos ei herunutkaan niin hän kostaa sulle nyt. Kokemusta tästäkin. Nimimerkillä oletko naiivi?
- Aloittaja
sekoilemaan kirjoitti:
varatun miehen kanssa. Ehkä tämä nainen pelkää jotain sukupuolitautia, tai jotain muuta. Vaikea sanoa tapauksestasi, kun ei tiedä, oletko itse lennokkaan suurenteleva nainen. Ota vähän selvää tästä naisesta ja anna ajan kulua. Oletko varma, ettei ne viestit ole siltä mieheltä. Jos ei herunutkaan niin hän kostaa sulle nyt. Kokemusta tästäkin. Nimimerkillä oletko naiivi?
En ole kys. miestä koskaan tavannut,miten hän mitään tautia olisi minulta ainakaana saanut??Ja mies sanoi olevansa eronnut,kun chattailimme.Ja puhelinnumero,josta viestit tulevat ovat naisen nimellä.Sama minulle,kuka ne viestit lähettää,joka tapauksessa teen rikosilmoituksen kotirauhan rikkomisesta,solvaamisesta ja uhkailusta.Olen eilisen illan ja tämän illan lukenut tuon sairaan naisen ajatuksia minusta ja minun "äpäristä".Alkaa mitta olemaan jo niin täynnä!Ei kai kenenkään ole pakko tälläiseen alistua!Etenkään kun en tunne kys naista ollenkaan.En ole ollut hänen tai miehensä kanssa missään tekemisissä.Ja vaikka olisin tavannut miehensä ja vaikka sänkyyn mennyt,eiköhän se siltikin ole heidän ongelmansa,ei minun?
- viestejä vai muutama?
Aloittaja kirjoitti:
En ole kys. miestä koskaan tavannut,miten hän mitään tautia olisi minulta ainakaana saanut??Ja mies sanoi olevansa eronnut,kun chattailimme.Ja puhelinnumero,josta viestit tulevat ovat naisen nimellä.Sama minulle,kuka ne viestit lähettää,joka tapauksessa teen rikosilmoituksen kotirauhan rikkomisesta,solvaamisesta ja uhkailusta.Olen eilisen illan ja tämän illan lukenut tuon sairaan naisen ajatuksia minusta ja minun "äpäristä".Alkaa mitta olemaan jo niin täynnä!Ei kai kenenkään ole pakko tälläiseen alistua!Etenkään kun en tunne kys naista ollenkaan.En ole ollut hänen tai miehensä kanssa missään tekemisissä.Ja vaikka olisin tavannut miehensä ja vaikka sänkyyn mennyt,eiköhän se siltikin ole heidän ongelmansa,ei minun?
Niin kuin sanoin minunkin mieheni lähettelee viestejä minun kännykästäni, ja itse asiassa nettiyhteyskin on minun nimissäni ja jos hän tai joku hänen renttuystävistään kirjoittelee jotain tälle palstalle niin kaikki tulee minun piikkiini. Älä hyvä nainen ole niin hyväuskoinen!!!
- edelliseen
viestejä vai muutama? kirjoitti:
Niin kuin sanoin minunkin mieheni lähettelee viestejä minun kännykästäni, ja itse asiassa nettiyhteyskin on minun nimissäni ja jos hän tai joku hänen renttuystävistään kirjoittelee jotain tälle palstalle niin kaikki tulee minun piikkiini. Älä hyvä nainen ole niin hyväuskoinen!!!
että mistä tiedät vaikka tämä mies on kertonut vaimolleen, että on pannut sua. eli tämä pistää vaimoaan ja sua vähän halvalla. tämä on aika tyypillistä käytöstä miehille.
- Aloittaja
edelliseen kirjoitti:
että mistä tiedät vaikka tämä mies on kertonut vaimolleen, että on pannut sua. eli tämä pistää vaimoaan ja sua vähän halvalla. tämä on aika tyypillistä käytöstä miehille.
No juu,voi kai se noinkin mennä.Tosin olettasin koulunjohtajan osaavan käyttäytyä,mut eihän se ammattiin katso.No,minkäs tekee kun pää pettää...
- ammattia
Aloittaja kirjoitti:
No juu,voi kai se noinkin mennä.Tosin olettasin koulunjohtajan osaavan käyttäytyä,mut eihän se ammattiin katso.No,minkäs tekee kun pää pettää...
kun on kuseva míes,nimimerkillä kasvatusalan miehet tunteva! Älä vain sano, että olet länsi-Suomesta....
- Aloittaja
ammattia kirjoitti:
kun on kuseva míes,nimimerkillä kasvatusalan miehet tunteva! Älä vain sano, että olet länsi-Suomesta....
En ole Länsi-Suomesta,mutta näitä vellihousuja näköjään piisaa Suomenmaassa.Soitin tänään poliisille ja voin tehdä rikosilmoituksen,mutta siinä tapauksessa henkilöllisyyteni paljastuu tälle sairaalle naiselle ja sitähän tämä nainen on yrittänyt selvittää minultakin.Taidanpa vaan vaihtaa numeroa,pääsee eroon tuosta hullusta.
- iisisti!
Aloittaja kirjoitti:
En ole Länsi-Suomesta,mutta näitä vellihousuja näköjään piisaa Suomenmaassa.Soitin tänään poliisille ja voin tehdä rikosilmoituksen,mutta siinä tapauksessa henkilöllisyyteni paljastuu tälle sairaalle naiselle ja sitähän tämä nainen on yrittänyt selvittää minultakin.Taidanpa vaan vaihtaa numeroa,pääsee eroon tuosta hullusta.
Vaihda numeroa ja tsekkaa tilanne. Voin kertoa, että kasvatusalan miehet ovat ihan samanlaisia äijiä kuin muutkin, sieltä löytyy kaikenlaista. Hei, älä ole niin hyväuskoinen, tiedä vaikka se äijä kertoo jatkuvasti, että sitä muijaa kävin taas vetämässä juu nou mihin reikää ja onko hän edes asumuserossa ja jos ovatkin niin ovat varmaan vielä yhdessä. En minäkään pitäisi siitä jos joku nainen yrittäisi vikitellä jatkuvasti puolisoani.
- en minä vaan ne muut
Aloittaja kirjoitti:
Jos olisit sänkyyn mennyt ja tavannut miehen muutenkin niin kyllä se silloin olisi myös sinun ongelmasi.
Minulla on kokemusta myös "en ole mitään tehnyt se mies vain vokotteli" naisista. Loppujen lopuksi kun kumpikin pariskunta asiaa selvitteli kotonaan ja lopuksi yhdessä, selvisi että nainen oli ollut aloitteen tekijänä ja valehteli kotona miehelleen sekä töissä hoidolleen. Kun käry kävi oltiin niin puhtoisia että. Nyt kun suhde paljastui meni maku ja siispä uusi "uhri" putkeen. Mies ei ymmärrä kotona ja hakkaa, on mustasukkainen yms.
Mielenkiinnolla odotan kuinka kauan naisen mies jaksaa katsoa tuota peliä, tämä minun mieheni kun ei ollut ensimmäinen laatuaan. Minä en jäänyt katsomaan kuinka paljon puolisoni katuisi tekojaan. Aikoinaan sovittiin jos vieraisiin pitää mennä niin avioero tulee ja tuli.
- Vainon kohteena ollut
Luin ton ketjun ja sen perusteella saamasi viestit menevät kevyesti laittoman uhkauksen puolelle. On aivan halivilivoo mikä tämän reuhaavan henkilön peruste on sekopäiselle käytökselleen.
Nyt poliisin puheille, että saat tämän hullun pois tukastasi. - jos vaan
lakkaisit sinäki jakelemasta sitä nroos joka suuntaan siel chateis yms. Ja kas, ei tule soittoja mustasukkasilta akoilta.
- sanoo,että
paraskin puhuja.ite ollu ihan samanlainen hullu,teki mieli vaan soitella ja häiritä,kai siitä sait tyydytyksen mutta et miestä.aina joku menee ohitse sun,muista se.nyt on ollut helppo hengittää toooooooooooooooooooooosi kauan,its over!piti viedä syyttäjälle asti ja onneks sait maininnan rikosrekisteriin,im so happy.elämä jatkuu ja on ihanaa.eikä tarvitse pitää salaista numeroa edes.
- sinulle vain
sanoo,että kirjoitti:
paraskin puhuja.ite ollu ihan samanlainen hullu,teki mieli vaan soitella ja häiritä,kai siitä sait tyydytyksen mutta et miestä.aina joku menee ohitse sun,muista se.nyt on ollut helppo hengittää toooooooooooooooooooooosi kauan,its over!piti viedä syyttäjälle asti ja onneks sait maininnan rikosrekisteriin,im so happy.elämä jatkuu ja on ihanaa.eikä tarvitse pitää salaista numeroa edes.
itse sait maininnan perättömästä syytteesta. Etkö muista kun tuomari sanoi että voisin nostaa kanteen perättömästä ilmiannosta ja herjaamisesta. En viitsinyy sitä tehä koska säälin sinua.
Syytetty on todettu syyttömäksi. Sehän sinua harmittaa.
- HULLUNLEHMÄN TAUTIA
SAIRASTAVA ÄMMÄ JOKA TEKI JUST SAMOIN.
KATSOS,KUN IHMINEN EI OLE TYYTYVÄINEN OMAAN OSAANSA NIIN SE KATKEROITUU JA JUST TÄLLAISET HULLUTHAN NE KEKSII MITÄ VAAN.EI MUUTA KUN KIRJAAT YLÖS KAIKKI SOITOT JA VIESTIT JA VIET LISTAN POLIISILAITOKSELLE JA TEET RIKOSILMOITUKSEN.PAHA SAA AINA PALKKANSA.AINAKIN MAINE MENEE JA JOUTUU MUSTALLE LISTALLE.HULLUJA RIITTÄÄ NÄKÖJÄÄN ENEMMÄN JA VÄHEMMÄN.TSEMPPIÄ SULLE JA OLE NAPAKKKA.- Aloittaja
Olen kyllä asiaa todellakin harkinnut.Mutta tullut siihen päätökseen,että annan kys sairaan ihmisen olla oloissaan.Nyt hän on viimeksi yrittänyt soittaa viime lauantaiyönä,tuntemattomasta numerosta.En haluaisi hänen saavan tietää henkilöllisyyttäni,koska sitähän hän juuri yrittää selvittää.En halua olla missään tekemisissä tämän henkilön kanssa ja toivon,että kun en enää vastaa hänen sairaisiin viestehinsä,hän kyllästyy yksinpuheluunsa:)
- yhdestä
häirikkö ukosta joka häiritsi soittamalla meidän salaiseen numeroomme monia kertoja,olipa kyseessä vuorokauden aika sitten ollut mikä hyväänsä.Kumpa vain olisin heti ymmärtänyt sanoa hänelle, että keskustellaan vain sinun seksuaalisista ongelmista, niin olisin varmasti päässyt siitä sairaasta ukosta samantie eroon. Sillä sen jälkeen kun mainitsin ukolle tästä hänen ongelmastaan puhelut loppuivat.
- viestit tallella ????
En lukenut kuitenkaan muita vastauksia, mutta ajattelin, että olet kyllä joutunut todella kiusatuksi todella törkeän käytöksen vuoksi...
- Aloittaja
Tarkoitatko minun törkeää käytöstäni vai?En tunne kys olevaa naista.Hänen ns exmiehensä tunnen vain chatin kautta ja kerran tämä mies on soittanut,ihan ystävänä.Ollaan juteltu vain yleensä elämästä.Hän kertoi asumuserostaan,joka näyttäisi olevan keksitty juttu.
Hauskinta tässä jutussa on se,että tämä kys mies jutteli kanssani mesessä muutama päivä sitten.Ei tiennyt muka exnsä/vaimonsa puuhista mitään.Näitä häirikkösoittoja on kyllä tasaisesti jatkunut.Esim viime yönä puheluita tuli jatkuvalla syötöllä,en vastannut niihin.Laitoin puhelimen lopulta äänettömälle,kun ei kerran nainen älynnyt lopettaa.
Tekisin kyllä rikosilmoituksen,mutta näin tälle naiselle selviää minun henkilöllisyyteni ja pelkään lasteni puolesta.Heitähän on jo uhkailtu ja nimitelty.En kestäisi ajastusta,että tälle naiselle selviäisi myös lasteni nimet ja osoitteemme. - siis ööööööööööö
Aloittaja kirjoitti:
Tarkoitatko minun törkeää käytöstäni vai?En tunne kys olevaa naista.Hänen ns exmiehensä tunnen vain chatin kautta ja kerran tämä mies on soittanut,ihan ystävänä.Ollaan juteltu vain yleensä elämästä.Hän kertoi asumuserostaan,joka näyttäisi olevan keksitty juttu.
Hauskinta tässä jutussa on se,että tämä kys mies jutteli kanssani mesessä muutama päivä sitten.Ei tiennyt muka exnsä/vaimonsa puuhista mitään.Näitä häirikkösoittoja on kyllä tasaisesti jatkunut.Esim viime yönä puheluita tuli jatkuvalla syötöllä,en vastannut niihin.Laitoin puhelimen lopulta äänettömälle,kun ei kerran nainen älynnyt lopettaa.
Tekisin kyllä rikosilmoituksen,mutta näin tälle naiselle selviää minun henkilöllisyyteni ja pelkään lasteni puolesta.Heitähän on jo uhkailtu ja nimitelty.En kestäisi ajastusta,että tälle naiselle selviäisi myös lasteni nimet ja osoitteemme.Aivan uskomattoman törkeää. Menisin sinuna kyllä laitokselle ja pian.
Minä en uskaltaisi olla ja pelätä.
Mars vain poliisin puheille..ja säästä kaikki tex viestit ja niissä on tietenkin lähettäjän nro. Etkö voi miehelle sanoa, että lopetetaan koska on niin hullu muija kotona. ?
Jos häiriköintiä oli viime yönäkin, niin se osoittaa, että mies oli taas tiellä tietymättömillä. Taitaa olla monta naista sillä kierroksessa? Vai mitä ? Lopeta mesettäminen hyvän sään aikana, ei mies ole sinua ansainnut.. - Aloittaja
siis ööööööööööö kirjoitti:
Aivan uskomattoman törkeää. Menisin sinuna kyllä laitokselle ja pian.
Minä en uskaltaisi olla ja pelätä.
Mars vain poliisin puheille..ja säästä kaikki tex viestit ja niissä on tietenkin lähettäjän nro. Etkö voi miehelle sanoa, että lopetetaan koska on niin hullu muija kotona. ?
Jos häiriköintiä oli viime yönäkin, niin se osoittaa, että mies oli taas tiellä tietymättömillä. Taitaa olla monta naista sillä kierroksessa? Vai mitä ? Lopeta mesettäminen hyvän sään aikana, ei mies ole sinua ansainnut..Kun ei ole ollut kyse mistään "pelehtimisestä"Jos olisikin ollut,en varmasti olisi näin tuohtunut mokoman sairaan ihmisen touhuista.Olen vain sitä mieltä,etten halua naiselle selviävän minun henkilöllisyys ja siksi en tee rikosilmoitusta,vaikka olisi jo paikallaankin..Minun henkilöllisyyttähän tämä nainen yrittää selvittää soittelemalla minä vuorokauden aikana tahansa,että vahingossa vastaisin omalla nimelläni.
Täytyy kyllä ihmetelleä tämän naisen elämänlaatua,kun jaksaa soitella yötä päivää.Viime yönäkin soitti ja taas aamusta.Ihme nainen!
- tuli uusi mies, joka lopett...
Olemme kaksi keski-ikäistä naista, jotka ollaan elämänpolulla jouduttu kärsimään vaikeista kriiseistä.
Satuimme ystävystymään ja aina ilta-aikaan alkoi ja yölläkin herättyä ensin hän antoi mulle ikään kuin mallin, että yöllä klo 2.00 saa soittaa, jos pahalta tuntuu.
Tätä on kestänyt lähes 10 vuotta, kunnes uusi mies tuli kuvioon hän antoi ankaran varoituksen ja nyt on rauha maassa. Kaksi samaanlaista ongelmaista ei kykene loppujen lopuksi toistaan auttamaan, joten se jollainlailla se muutoin on purettava ulos, esim. hyvät harrastukset, uudet ihmissuhteet.
Ammattiauttajat ovat monesti "poliisimaisia" kuulustelijoita ja jotainen hymy ja silmävärveliikekin merkataan ylös ja aletaan hakea avuntarvitsevasta vikaa. En suosttele sitä linjaa. - viilii
häirityille vaan tiedoksi että melkeinpä kaikki tulevat häirityiksi elämänsä aikana, mutta kuka osaa ottaa sen rennosti kuka ei.
- nukun yöllä
tuo on totta, en kans koskaan sano et mulle voi soittaa vaikka yöllä, sillä siitähän tulee ihan kauheeta stressiä ja terveyskuin vaarassa jo, tiedän kokemuksesta..kaks katkeraa yhdessä jauhaa ja tulee entistä katkerammaksi, sen huomasin myös..
- ...........
ei kannata vastata tuntemattomiin, sillä näin häiriköt tekee...
- 1+1=2
........... kirjoitti:
ei kannata vastata tuntemattomiin, sillä näin häiriköt tekee...
samaa mieltä edellisen kanssa.itel puhelin asetuksilla ettei edes hälytä tuntemattomiin numeroihin sitten tuo hylkäysluettelo.samsung rules.
- sitä sattuujatapahtu
1+1=2 kirjoitti:
samaa mieltä edellisen kanssa.itel puhelin asetuksilla ettei edes hälytä tuntemattomiin numeroihin sitten tuo hylkäysluettelo.samsung rules.
Kerran sattui tilanne että ensin ihan fiksulta vaikuttanut mies joka ilmeisen kiinnostunut kun halusi numeron ja ottaa kuvan, alkoikin yllättäen vihjaamaan jotain päiväkahvi-seura-juttua ja käyttäytyi muutenkin todella loukkaavasti. Kun kyselin syitä, vastausta en enää saanut. Olihan se aika shokeeraavaa sinänsä. Ja tulipa mieleen sellainenkin tapaus.
- voi teit miehiä..
sitä sattuujatapahtu kirjoitti:
Kerran sattui tilanne että ensin ihan fiksulta vaikuttanut mies joka ilmeisen kiinnostunut kun halusi numeron ja ottaa kuvan, alkoikin yllättäen vihjaamaan jotain päiväkahvi-seura-juttua ja käyttäytyi muutenkin todella loukkaavasti. Kun kyselin syitä, vastausta en enää saanut. Olihan se aika shokeeraavaa sinänsä. Ja tulipa mieleen sellainenkin tapaus.
Siinä sitten voi ihmetellä että mitä miehen mielessä mahtoikaan liikkua kun ensin hempeilee ja tuntui olevan hyvinkin kiinnostunut. ja mitä lie loppupeleissä tehnytkään ottamallaan kännykkä-kuvalla, kun myöhemmin ei kuulunut enää mitään. Se juttu loppui sitten vain "kuin seinään" mauttomien vihjailujen saattelemana. Varovainen saa tosiaan olla ettei joudu "vedetyksi mukaan" sellaiseen että saakin täysin yllättäen vain ihan "kuraa" osakseen miehen puolelta ja joka ei edes viitsinyt selittää mistä kyse loppuviimeksi oikein oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113445MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768