Heinäkuussa kävimme Turussa ja kummastelimme joen rannassa alennustilassa olevaa pylväikköä. Sattumalta jostain viime päivien lehtijutusta sattui silmiin nimi Pinella.
Google vei Turun kaupungin sivuilla olevaan 18.4.2006 päivättyyn juttuun, jonka mukaan "Korjaustyöt aloitetaan kuluvan vuoden syksyllä ja valmiiksi ne saadaan vajaassa kahdessa vuodessa."
Paikan päällä näytti vahvasti siltä, että tuota päätöstä vielä vitkutellaan. Tuo kuluva pitää ilmeisesti ottaa ihan kirjaimellisesti.
Pinella
10
587
Vastaukset
- 50 vuotta
Kauppatorin uudistamisen suunnittelu alkoi 60-luvulla, nyt on mahdollista että uusi siistimpi tori valmistuu 2010-luvun lopulla...
- on aivan
hyvä ei ole valittamista.
- torissa on
ei Turun torissa mitään vikaa ole, se on Suomen paras tori, muut torit eivät ole toria nähneetkään
se on aivan oikea tori ja siellä sentään myydään sitä, mitä torilla kuluukin myydä
- ja mistäs kaukaa
Näyttää taas olevan jonkun katkeran raisiolaisen kirjoitus. Ota lääkkeesi, ja lepää vähän.
Voisit muuten käydä jossain muussakin kaupungissa välillä. Monenlaista rötiskää löytyy ja googletettavaa riittää. Meneehän se sun elämäsi niinkin.......- pitää säilyttää
Toivottavasti uusitusta Pinellasta tulee ihan samanlainen kuin vanhasta, ei mikään ylikallis paikka, vaan sellainen, johon opiskelijoillakin on varaa mennä syömään silloin joskus, kun haluaa syödä illalla, eikä rellestää, kun opiskelijaruokalat on suljettu - kun Piispankadun Domuksenkin ruokapaikka on jo aikoja sitten suljettu
- tarjoukset jätetään viime t...
ongelmana on kuulemma, että joutuu aika lailla remontoimaan
onhan se surullista, että niin upealla ja keskeisellä paikalla oleva ravintola on kiinni - ettei siitä tehtäisi
oisiko se sopiva paikka pizzapaikaksi, kuten aikaisemminkin
- mahdollista kuvitella
Olisiko mahdollista kuvitella, että se annettaisiin joksikin etniseksi paikaksi.
- taavetti t
Tarjouskilpailun ravintolatoiminnasta voitti Sunbirn Saga eli Naantalin kylpylä yms.
Kun valtuusto sitten päättikin myydä kiinteistön, niin nyt on tarjouspyynnöt ulkona ja odotetaan niiden valmistumista. Kyllä se siitä sitten lähtee toteutumaan. Valtuusto ja hallitus vaan vekslas edes takas myydäänkö, vuokrataanko tai jos myytäis tai... Nyt on tehty päätös myydä.
Remonttia ei saa tehdä miten vaan. Maakuntamuseo vahtii kaikkea.- myyntiin vaan...
Ravintoloiden ylläpito ei kuulu kaupungin velvollisuuksiin - kuten ei myöskään käyttökelvottomien tuulimyllyjen paikkailu.
Tilalaitoksen tehtävänä on omalla hallinnonlalallaan valvoa, ettei kaupungin rahoja käytetä tuottamattomiin puuhasteluihin! On epävarmaa saataisiinko kummankaan mainitun kohteen paikkailusta yhtä suurta voittoa kuin esimerkiksi vuokra-asuntojen myynnistä saatavien voittojen viisaasta sijoittelusta?
Parasta mitä tilalaitos voi kaupunkilaisten etua ajatellen tehdä, on myydä mahdollisimman paljon omistuksiaan yksityisille voitontavoittelijoille! Se on taatusti riskittömämpää... ellei nyt sitten "yllätykseksi" ilmaannu home- tai maaperänsaastumisongelmia, joiden hoidot jäisivät kaupungin pussista maksettaviksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371792
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453
