Amen !

Rakkaus on sitä
Rakkaus on tätä

miehenkö osa haluta
naisenko osa alistua

mikä kuitenkin
yhteen vetää

seksi & erotiikka

-huippuna fyysinen kuin
henkinenkin nautinto
-perhe,

vaiko
-henkinen tuki ja turva
-yhteenkuuluvaisuus

=kaikki samassa sulavassa
sovussa samassa paketissa.

Kuin Aatami ja Eeva
Luojamme alussa
-käärme seuranaan.

Amen.

Ja sitten - Erota !

Tämäkö oli Luojamme Tahto ?

12

487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaaru

      toiselle se on seksi
      toiselle yhteenkuuluvuus
      ja eräille kaikkea näitä
      ja siltä väliltä

      haikailit minua
      - et sinä dolan
      liehittelit ja pyörittelit
      jätit tyhjäksi
      olin sinulle lelu

      etkä sinä ymmärtänyt
      vieläkään
      mitä minä halusin
      jatkat piiritystä

      sait minut vain
      ikävöimään
      jotain kaunista
      jonka toit menneisyydestä
      jonka jo halusin unohtaa
      aloittaa uuden...

      Amen!

      Viehkeä runo
      totuuksineen...dolan:)

      • -onko meillä ollut
        menneisyydessä jotain
        käsittelemätöntä

        keitä me todellisuudessa
        ollaan

        vain näppäimiä sormen
        ja aivolohkon välillä

        -toistemme kiusoituksia-
        päätteiden iloittelua
        ja surunauhaa
        mielessämme.


    • KuunKeiju

      = kaikki samassa paketissa. Kuinka suuri klöntti kutakin luettelosi osuuksista paketissa on kulloinkin, riippuu aika tavalla ihmisen iästä. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä tärkeämmäksi tulee yhteenkuuluvuus, hellyys, turva, ja sitten vasta se erotiikkapuoli. Ja mitä muuta luettelit... perheen merkitys vähenee, kun jälkikasvu tulee toimeen omillaan, kasvanee taas uudelleen, kun ei enää tule toimeen omillaan... Näin meilläpäi. (Eikä meilläpäi muute alistuta. Eikä kysellä Luojan tahtoakaan, omaa vain.) Heitit kysymyksen, vastaapa siihen myös itse, kiitos. Odotan mielenkiinnolla.
      Kiinnostava kysymyksenasettelu oli!

      • Tarkoituksella kiinnostavuutta
        hainkin,jopa pikku ärsykkeen
        kera,johon omaa vastaustani
        en tule antamaan täällä
        -ainakaan heti.

        Nuorta aitoa rakkautta
        voidaan tietyin osin
        verrata vanhuuden
        päiviin...se pitää
        itse tajuta,että sen
        todella sisäistää.

        Mitä meille useista tapahtuu
        keski-iän hivenen molemmin
        puolin-elämässä kuin
        rakkaudessakin-...jääköön
        jokaiseen omaan tulkintaan
        itsestään,johon minä en puutu.


    • ...Paljon on turhia eroja...
      Parisuhteeseen pitää panostaa myös
      silloin kun se arki tulee vastaan.
      Hyvä runosi kertoi niin.
      Ps. et aiheuta päänsärkyä,nikkis on nauraa=)

      • Sinä taidat päästä ytimeen,
        jota haen...
        ts.-missä mennään-

        Hyvä Krisse ja hymyn lahjoitan
        näin aluksi-nauruun-on vielä
        hiven petraus varaa.

        ...hyvä,että sait
        naurun aikaiseksi,
        vaikka aihe onkin
        vakavempi,mutta olet
        hyvin "juonessa" mukana.Yes.


    • lindalinda1

      Rakkaus on sitä ja rakkaus on tätä,
      tunteiden virtaa, intohimoa ja tultakin.
      Kaikki kuuluu samaan pakettiin, seksi ja
      erotiikka, mutta myös se henkinen tuki ja turva.

      Luojan tahto tuskin kuitenkaan on olluet ero,
      vaan nimenomaan yhteiselo alusta loppuun. Joskus
      vain Kohtalo tekee siirtoja, joihin emme voi itse
      vaikuttaa.

      Niin, sitä kaikkea rakkaus on, niin kuin runosi
      sen varsin kattavasti kertoo - Amen.

      • Päiviä...nyt vasta ja vain hetkeksi
        tullaan kurkkaamaan tänne.

        Kohtalo-luonnon vai ihmisen oma
        järjestämä tai aikaan saava
        ...siinä sitä problematiikkaa
        on kerrakseen.

        Kiitänja hyvää iltaa sinne päin.


    • tarvitse kun kaivaa
      raamattu esiin ja
      kurkistaa sinne.
      Luojamme tahto
      selviää sieltä.
      se,miten sitä
      noudatetaan onkin
      ihan eri juttu...
      voisin lisätä tähän
      paljonkin,kokemuksia
      tosielämästä.
      mutta,mutta...

      • Oikeassa varmaan oletkin,
        kuin myös meidän ihmisten
        noudattimisesta
        -kuka mitenkin ja
        arka aihe,mutta josta
        ei kuitenkaan saisi vaieta
        -yleisesti.

        Kiitän Sinua jääneito
        suuresti.


    • Ei se ole luojan tahto.

      Tarkoitus on, kuten elämilläkin,, kun on lisäännytty ja tehtävä täytetty , joudamme pois jo...
      mutta parantunut ravintotilanne ja elin olosuhteet, venyttävät elämää, pinnaa ja suhteita...
      Ei ole mitään ikuista rakkautta..

      sori..

      Runosi sai minut kyynikseksi ja pilaamaan pohdiskelusi:(

      Sori siitäkin

      • Kuule Marin-
        et Sinä mitään pilaa,jos se
        joku on,niin se olen ehkä
        minä itse.

        Minän- ehkä pahin vastustaja
        on usein se- minä itse tyyppi.

        Aika paljonkin olen kanssasi
        samaa mieltä...on vain omia
        uskomuksia,kuka haluaa uskoa
        mihinkin ja luottaa siihen.

        Silla ehkä se on myös ihmisen
        eräs suojavaruste...uskoa
        johonkin ja luottaa
        - Positiivisyyden Elämän
        voimaa.

        Rakkauteen noin yleensä
        uskoo varmaan jokainen
        ainakin haluaa - Elämän
        mielihyvän kokemaan
        tunteeseen.

        Hyvä Marin...tästäkään
        emme saa juuri riitaa
        välillemme-eripuraakaan.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2050
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1373
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      942
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      354
      880
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe