-Ostaako mainittu lehti tiedot halvalla virosta tai venäjältä ,vaiko itse päätoimittaja katso ne isovarpaan ja ukkovatpaan välisestä silsasta.
-Kun vertaa hesarin ja paikallisen kunnanvaivaisen lehden sääennusteita,hesari aina oikeassa,miksi?
Salon Seudun Sanomien säätiedoitukset aina perseestä!
6
879
Vastaukset
- selvä asia
Erkkolainen Totuus.... Säätiedotkin suoraan Jumalalta...
- miettii , Hän?
Koska ne vaihtavat salkkareiden päätoimittajaa,tuntuu olevan aikas rikkaitten perseennuolija kokoomuslainen,hän.
-Tollainen vanha patu voisi jäädä Särkisalon vanhainkotiin-eikös se sielläpäin asusta? - pelintaika
miettii , Hän? kirjoitti:
Koska ne vaihtavat salkkareiden päätoimittajaa,tuntuu olevan aikas rikkaitten perseennuolija kokoomuslainen,hän.
-Tollainen vanha patu voisi jäädä Särkisalon vanhainkotiin-eikös se sielläpäin asusta?Väärin molemmat. Päätoimittaja ei ole kokoomuslainen, eikä asu Särkisalossa.
Vittuako tuollaisia väität, kun et näköjään tiedä.
- pielessä
SSS:n sääennusteet kasaa varmaan joku kesäharjoittelijaporukka.
- ollut sss:llä töissä
Ismo laitela kattoo ne ennustukset lasse sievisen perskarvojen asennosta. Pertteli mopomafia rulez!!!!!
- Anonyymi
Myrsky huomenna tulossa taas kerran turku .OK PIERAISEN KERRAN VASTATUULEEN.SE SIITÄ .ANTEEKSI HÖPÖ HÖPÖ 22.00
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354463- 553065
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462958- 302763
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412685Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82665- 382339
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542085- 51981
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461703