Monta aihetta juhlaan, Rakkaani
Muutto kanssasi, Rakkaani
Ensimäinen yö omassa talossa
Ensimmäinen aamu...
Sormessasi kultainen sormus
Samanlainen kuin minulla
Ja Rakkaus
Ikuinen
Juhlaa
5
391
Vastaukset
...Voi teidän ihunaa onnea...
Paljon onnea sinulle ja kamukaimalle *hali*- lindalinda1
oma tupa, oma lupa.
Kuulinkin jo ensimmäisistä hetkistänne uudessa
kodissanne, ja voin vain puolestani toivottaa
teille molemmille sylillisen verran vähintäinkin
onnea ja rutistuksia.
Olet onnekas, sillä Hän on jotain erityistä mi-
nullekkin, mutta Sinulle hän on se sydämen
tärkein ja rakkain. - Muuan mies
Joskus pieni onnenlantti,
on kappale suurempaa elämää.
Toisinaan ystävällinen hymy
vieraalta on rajaton lahja.
Aamun aurinko,mikä
ihmeellinen tervehdys kesässä.
Talviyön kuutamo,taivaallinen
ja horisontaalinen kokemus.
Muutaman minuutin ikäinen
oma lapsi sylissä.Voiko mies
tuntea sylissään suurempaa.
Kokea ainukertaisempaa rakkautta.
Ensirakkaus.Mitään siitä
ei unohda.niin rajaton tunteissa
juopuminen ja uusien makujen
maistaminen koko kehonsa maljasta.
Mutta silti:mitä sinä nyt
koet,tunnet ja saavutat.se on sinun
maailmaasi ihme.Sinun sieluusi ja
sydämeesi aarre.Rakkautta.
Rakkautta mitä olet toivonut ja
odottanut.Yhdessäoloa hänessä,
josta olet aina haaveillut.nähnyt
unta.Ja sielusi on viimein valmis.
Koko sydämestä sinulle:Rakastuminen
on hetki.Rakkaus on ikuinen.
Kun muistaa rakastaa joka päivä,
tekee palveluksen rakastetulleen.
Ja rakkaudelleen.
Sinun sylissäsi on nyt aarre.
Muista joka päivä rakastaa. - tuffe
♥♥♥ Ihanat uutiset! ♥♥♥
Onnea teille kummallekin, ja ruttaa tuo parempi minunkin puolesta :))) ONNEA ELÄMÄLLESI & RAKKAUDELLESI !
Kuin myös hyvää alkavaa
viikkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439