Lapsivettä vai valkovuotoa?

Rv 39+3

Mulla on ollu valkovuotoa tosi runsaasti koko raskauden ajan, usein ihan pikkarit märkänä kun on niin runsasta. Nyt kuitenkin olen lueskellut että lapsivettä voi tihkua samalla, siksi olis niin vetistä..? Tilanne on kyllä ollu samanlainen melkein koko raskauden ajan.
Aikaisemmin olen vaan luullu et kuuluu raskauteen ja kaikki on muuten menny hyvin enkä ole asiaan sen enempää paneutunu.
Nyt on enää muutama päivä laskettuun aikaan. Kyselen asiasta huomenna neuvolasta, mutta ajattelin kysäistä täältäkin onko joillakin asiasta jonkunlaisia kokemuksia..?

5

1142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valkovuoto........

oli todella vetistä :( aina piti olla pikkuhousunsuoja ettei kaikki housut kastunu läpi..
      voihan se olla myös että olisi lapsivettä, kannattaa käydä näytillä, sen pystyy helposti jollain liuskalla testaamaan onko se lapsivettä, jos se on lapsivettä niin on se tulehdusriski..

• patseli

alkoi tihkua lapsivettä ensimmäisessä raskaudessa... Vaikka sitä tihkuikin todella vähän se tuntui kyllä aivan erilaiselta kuin valkovuoto. Tuntui aina sellainen lorahdus ja pikkuhousut meni märäksi. Vaikka valkovuotokin minulla oli runsasta ja housut kastelevaa, niin valkovuoto ei samalla lailla "lorahdellut". Toivottavasti sait jotain selvää sekavasta kirjotuksestani =D Ja tosiaan pystyvät kyllä testaamaan onko lapsivettä vai ei... Onnea tulevaan synnytykseen!

• 39+3

mullakin on ollu, ei pelkästään nyt loppuraskaudesta, vaan jo pitkään. En muista mistä asti, mut kuitenkin jo monta kuukautta. Kun vaikka just oli käyny vaikka pesulla, niin heti "lorahtaa", ei hirveen paljon, mut kuitenkin.. Kivoja eritejuttuja, sori..

• patseli
        39+3 kirjoitti:

mullakin on ollu, ei pelkästään nyt loppuraskaudesta, vaan jo pitkään. En muista mistä asti, mut kuitenkin jo monta kuukautta. Kun vaikka just oli käyny vaikka pesulla, niin heti "lorahtaa", ei hirveen paljon, mut kuitenkin.. Kivoja eritejuttuja, sori..

silloin soitin synnärille ja sanoin, et saattaa olla lapsivettä, niin käskivät laittaa housuihin aivan valkoisen talous- tai vessapaperin. Ja et jos vuodossa ei ole mitään limaa tai kökköjä ja se on väriltään kirkasta, niin olisi lapsivettä. Mulla siihen paperiin ei tullut oikein mitään ja soitin uudelleen ja sanoin etten vieläkään tiedä... Käskivät poiketa ja lääkäri teki jonkin testin ja sano olevan lapsvettä. Jäin heti sisälle ja ruvettiin käynnistämään, kun ensimmäisestä lorahduksesta oli mennyt jo vuorokausi. Eli noin 12 tuntia sairaalaan menon jälkeen minulla sylissä terve poikavauva!!! =D

• 39+3
        patseli kirjoitti:

silloin soitin synnärille ja sanoin, et saattaa olla lapsivettä, niin käskivät laittaa housuihin aivan valkoisen talous- tai vessapaperin. Ja et jos vuodossa ei ole mitään limaa tai kökköjä ja se on väriltään kirkasta, niin olisi lapsivettä. Mulla siihen paperiin ei tullut oikein mitään ja soitin uudelleen ja sanoin etten vieläkään tiedä... Käskivät poiketa ja lääkäri teki jonkin testin ja sano olevan lapsvettä. Jäin heti sisälle ja ruvettiin käynnistämään, kun ensimmäisestä lorahduksesta oli mennyt jo vuorokausi. Eli noin 12 tuntia sairaalaan menon jälkeen minulla sylissä terve poikavauva!!! =D

Heh! No mulla kyllä siinä mielessä eri tilanne, että tämmöstä on ollu jo tosi pitkään, en ole vaan aikasemmin kiinnittäny siihen enempää huomiota kun olen luullu että on vaan yks raskausoire muiden joukossa. Mut pitääpä kysäistä vielä huomenna neuvolasta.. Kiitos kuitenkin kun valaisit asiaa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2513
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      98
      1020
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      774
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe