Rakasta!!!

runo64

Rakasta rajusti.
Unhoita älä milloinkaan
katoavaa hetkeämme
kuten ei taivaskaan
joka loi meille hetken aikaa
myrskyjen välissä.

Mitä siis odotat?
Ei onni ainiaan kestää voi.
Hetket tulevat
hetket menevät
mutta jos menetät ne
et ikinä enää niitä kiinni saa
ja käsissä huutaa kaikki hukattu
-minäkin
ja halauksesi tyhjyyttä
tavoittelee.

Rakasta!!!
Myrskyt tulevat
tulkaamme kuin yhdeksi
kumpikin toisen suojaksi
muutoin olemme kuin kaksi hentoa lehteä
repivissä tuulissa
jo hetkessä seuraavassa
ilman toista...rakasta!!!.

15

376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuunsisar64

      "Hetket tulevat
      hetket menevät
      mutta jos menetät ne
      et ikinä enää niitä kiinni saa"

      Miten paljon hukattuja hetkiä
      hukattuja tilaisuuksia
      joita sokeat silmämme
      eivät näe

      Joskus tekisi mieli
      ravistaa maailmaa
      ja huutaa -
      avatkaa silmänne
      elämä on tässä ja nyt

      Ainoastaan omaan napaan
      tuijottamalla
      menettää paljon

      • runo64-1

        ...saada uusia kasvoja
        runoihinsa joita ei ole ennen
        "nähnyt".
        mitäpä voin sanoa palautteesi
        kuin sanoit kaiken tärkeän
        ja veit sanat suustani.
        todella iloiseksi teit minut
        vierailullasi josta kiitän
        ja kaikkea hyvää iltaasi toivotan.


    • lindalinda1

      taas tämäkin runosi Runopoika.

      Kunpa aina muistaisimmekin sen, että koskaan ei
      tiedä näemmekö huomista enää. Että osaisimme
      nauttia jokaisesta hetkestä täysillä.

      Runosi kertoo kaiken, myrskyt tulevat ja menevät.
      Muistakaamme rakastaa toinen toisiamme lähimmäi-
      sinä ja rakkat toisilleen, rajulla hellällä rak-
      kaudella.

      Erittäin onnistunut runo !

      • runo64-1

        ...rakas oppimestari on sitä
        mieltä.
        minulle sitten sopii pohtimiseen
        "jängät" ja pitää hakea aina missä
        sattuu olemaankin niin jonkin lainen suo
        tuumaus paikaksi.
        no ei minulla juuri paljoa iloa ole
        kun kaikki polkee paikkoillaan
        mutta on tuo hilla touhu niin saa enimmät
        energiat tuhlahttua parempia aikoja
        odotellessa.
        kiitos sinulle vierailustasi ja todella
        paljon kauniin hyvää iltaasi.


    • Onni on rakastaa
      onni on säilyttää muistot
      hetkistä pitää ottaa kiinni
      etteivät ohitse kulkisi

      kyllä
      rakastakaa ja rakastetaan ennen myrskyn tuloa
      ettei, ettemme joutuisi myrskyyn ja tuuliajolle.

      Hienon runon kirjoitit, voi että hyvä runo64, kiitos tästä lukunautinnosta!

      • runo64-1

        ..ei ole pelkästään
        rakastavaisia varten,
        voi rakastaa,iloita runoystävien
        olemassaolosta
        ja päivittäisistä kohtaamisista.
        kiitos ystävä hyvä kun poikkesit
        ja hyvää alkavaa viikkoa sinulle.

        p.s todella tarkoitin sitä mitä
        runostasi sanoin.


    • mimsu

      ..kyllä oli sinulta onnistunut runo joka upposi minuun ja syvälle.

      Olen muutaman viikon ollut poissa runojen luota, ja tunne oli runosi luettua, että sinun elämäsi tällä hetkellä hymyilee, jotenkin oli niin tunnepitoinen runosi=)

      • runo64-1

        ...hymyile ja säteile
        vaan polkee paikoillaan
        mutta ainahan pitää toivoa parasta,
        pelätä pahinta
        tai uskoa että kyllä se iloksi muuttuu,
        hyväksi ei milloinkaan.
        nyt kumminkin ilostuin-sinusta!!!
        sinua näkee niin harvoin runossaan
        joten kiitos kun poikkesit
        ja hyvää alkavaa viikkoa sinulle.


    • Rakkaita "jänkämäisiä"totuuden
      sanoja joissa purjehdit
      ajatuksiesi virroilla.

      Hyvää alkavaa viikkoa
      havukka-ahon laitamille.

      • runo64-1

        ..."jänkä" sopii minulle pohdinta
        paikaksi
        joten pitää hakea lähin suo missä
        sitä sattuukaan viipottamaan
        jonne mennä miettimään syntyjä syviä.
        kyllä minusta sinulle se "konstanpylkerön"
        viitta sopii,on ajatelmasi niin taidolla
        rakenettu.
        no "jänkhä"kohta taas kutsuu
        joten kiitos kun poikkesit
        ja kaikkea hyvää alkavaan viikkoosi.


      • runo64-1 kirjoitti:

        ..."jänkä" sopii minulle pohdinta
        paikaksi
        joten pitää hakea lähin suo missä
        sitä sattuukaan viipottamaan
        jonne mennä miettimään syntyjä syviä.
        kyllä minusta sinulle se "konstanpylkerön"
        viitta sopii,on ajatelmasi niin taidolla
        rakenettu.
        no "jänkhä"kohta taas kutsuu
        joten kiitos kun poikkesit
        ja kaikkea hyvää alkavaan viikkoosi.

        ...tuossa olet varmaankin
        oikeassa,on se niin
        antava kohde.
        Olenhan tainnut joskus
        sitäkin viittaa
        eräällä tavalla tyrkyttää.

        Täälläkin juuri nyt aurinko
        tuntuu näyttäytyvän lyhyen
        piilottelunsa jälkeen.

        Ei muuta kuin hyviä
        samoilemisia Sinulle ja
        älä luovuta vertasi
        suosiolla vampyyreille.


    • 'm-p'

      vakuuttava ja syvä runo
      sinulla runo-kotka,
      taivaiden valloittaja :)

      Kiitän, niiaan ja otan opikseni.

      • runo64-1

        ..sinä se osaat ilahduttaa
        palautteellasi josta nöyrästi
        kiitän ja kumarran
        ja toivotan paljon hyvää
        iltaasi kultainen prinsessa
        joka olet kultaisten sanojen koti.


    • Runosi vain paranevat, ja se on upeaa.

      • runo64-1

        ...kuinka paljon iloa sanasi
        tuovat väsyneen mieleen
        ja piristävät paljon.
        kiitos rakas ystävä kun kävit
        luonani ja kaikkea hyvää iltaasi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe