Tervehdys!
Olemme pariskunta, joka on kyllästynyt Suomeen, sen ilmastoon, ihmisiin, hintatasoon jne.
Olemme viimeisen kahden vuoden aikana matkustelleet ns. pitkiä reissuja 3-4 kpl vuodessa. Käymistämme paikoista Meksikon Carmen ja Thaimaan Hua Hin ovat tulleet valituksi finaaliin valittaessa uutta kotipaikkaa.
Hua Hinissä näimme paljon kiinteistönvälitystoimistoja ja muita ilmoituksia vapaista ja vuokrattavista asunnoista. Siellä maahanmuutto kaikkine järjestelyineen oli ikään kuin valmiiksi konseptoitu.
Meksikosta taasen emme matkamme aikana tällaista tietoa onnistuneet löytämään, eivätkä hakukoneiskutkaan ole juuri auttaneet.
Kysymyksemme kuuluu:
Mistä löytäisi tietoa Playa del Carmenin vapaista, vuokrattavista asunnoista? Etsimme lähinnä edullista, ilmastoitua residenssiä näin aluksi. Ja kuten muissakin keskusteluissa usein näkee mainitavan: kaikki lisätieto käytänön asioista on tervetullutta. Mukanamme muuttaa myös lemmikkikoira, eli jos tämän tiimoilta jotain, niin kiitos siitäkin.
Toivottavasti joku teistä viitsii vastata. Kiitos.
Mistä löytäisi tietoa asunnoista?
Muutto edessä
2
406
Vastaukset
- Craigslistin lukija...
- googlettaa
Embassy of Mexico, Finland. Voi loytya asiallisempaa tietoa kuin keskustelupalstoilta kyselemalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354233- 552935
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462838- 302623
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3332580Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82575- 382159
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541895Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461673- 1411527