Kimi on vain "erilaisuuden" takia

vielä ajamassa.

Pitäähän sitä olla yksi luolamies olla mukana. Nopea radalla, mutta täys susi muilla osa-alueilla julkisuudessa.

Juoma maistuu ja myöhästyy kaikenlaisista TÄRKEISTÄ tilaisuuksista. Keltanokalta oltaisiin heti otettu lisenssin pois.

6

618

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedä vittuakaan

1. Juoma ei maistu Kimille silloin kun siitä olisi haittaa.

2. Myöhästymiset ei Kimin syy.

• A. La

on median liioittelua. Aina kun mies nähdään ulkona on hän lehtien mukaan ollut ryyppäämässä. Se myy enemmän lehtiä kuin esim. "Kimi kävi salilla/lenkillä".

Myöhästymiset eivät ole olleet Kimin vika. Esim. yksi Kimin lennoista myöhästyi.

• vaan tavallinen

Kimihän on ihan samanlainen kuin toisetkin ikäisensä. Ryyppää ja remuaa. On tatuoitu kuten toisetkin huonon itsetunnon omaavat huonosti koulutetut. Myöhästelee kuten ikätoverinsa. Perso kauniille pimuille yms.
      Ainoat poikkeukset ovat se että Kimi on autoilun huippukuski ja sen myötä huippurikas ja voi siten toteuttaa mielihalunsa.
      Noilla tuloilla rellestäisi toisetkin suomalaisjätkät. Sekä minä.

• etpäs

rällästä. tuo nyt on sitä tyypillistä vasemmistolaista ajattelua että kyllä sun pitää munkin eläminen maksaa kun kerta noin paljon tienaat.

• vaan tavallinen
        etpäs kirjoitti:

rällästä. tuo nyt on sitä tyypillistä vasemmistolaista ajattelua että kyllä sun pitää munkin eläminen maksaa kun kerta noin paljon tienaat.

Et näköjään ymmärtänyt lukemaasi, lienet siis oululaisia.
        Se että mieleesi tuli heti Kimin maksavan toistenkin ryyppäämiset ilmiantavat sinut kommariksi jotka tahtovat laiskotella valtion varoilla tai demariksi jotka haluavat laiskotella työnantajan varoilla.
        Itse olen kokoomukselainen yrittäjä ja rellestäisin Kimin tavalla, kuten kaikki toisetkin suomalaisjätkät mikäli olisivat yhtä varakkaita kuin Kimi. Ymmärsitkö nyt, siis niillä tienaamillaan rahoilla, joita olisi yhtä iso kasa kuin Kimillä nyt on. Ei siis Kimin rahoilla.
        Yrittäjänä minulla on velvollisuuteni verottajaa ja työntekijöitäni kohtaan mukaanlukien toiset laskuttajat. Niiden maksujen jälkeen jäävä rahamäärä on minun mutta siitä ei riitä samanlaiseen rellestykseen kuin Kimillä piisaa vaikka soisinkin niin tapahtuvan.
        Osasinkohan kirjoittaa tarpeeksi helppotajuisesti vai olisiko pitänyt kayttää tikkuaakkosia ja tavuviivoja.

• Juupajuu.......
        etpäs kirjoitti:

luetun ymmärtäminen ihan huipussaan...:D:D:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      86
      5407
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      164
      3612
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3189
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      203
      2116
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      35
      1931
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      33
      1864
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      46
      1823
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1714
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1673
    10. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19