Kimi on vain "erilaisuuden" takia

vielä ajamassa.

Pitäähän sitä olla yksi luolamies olla mukana. Nopea radalla, mutta täys susi muilla osa-alueilla julkisuudessa.

Juoma maistuu ja myöhästyy kaikenlaisista TÄRKEISTÄ tilaisuuksista. Keltanokalta oltaisiin heti otettu lisenssin pois.

6

706

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedä vittuakaan

1. Juoma ei maistu Kimille silloin kun siitä olisi haittaa.

2. Myöhästymiset ei Kimin syy.

• A. La

on median liioittelua. Aina kun mies nähdään ulkona on hän lehtien mukaan ollut ryyppäämässä. Se myy enemmän lehtiä kuin esim. "Kimi kävi salilla/lenkillä".

Myöhästymiset eivät ole olleet Kimin vika. Esim. yksi Kimin lennoista myöhästyi.

• vaan tavallinen

Kimihän on ihan samanlainen kuin toisetkin ikäisensä. Ryyppää ja remuaa. On tatuoitu kuten toisetkin huonon itsetunnon omaavat huonosti koulutetut. Myöhästelee kuten ikätoverinsa. Perso kauniille pimuille yms.
      Ainoat poikkeukset ovat se että Kimi on autoilun huippukuski ja sen myötä huippurikas ja voi siten toteuttaa mielihalunsa.
      Noilla tuloilla rellestäisi toisetkin suomalaisjätkät. Sekä minä.

• etpäs

rällästä. tuo nyt on sitä tyypillistä vasemmistolaista ajattelua että kyllä sun pitää munkin eläminen maksaa kun kerta noin paljon tienaat.

• vaan tavallinen
        etpäs kirjoitti:

rällästä. tuo nyt on sitä tyypillistä vasemmistolaista ajattelua että kyllä sun pitää munkin eläminen maksaa kun kerta noin paljon tienaat.

Et näköjään ymmärtänyt lukemaasi, lienet siis oululaisia.
        Se että mieleesi tuli heti Kimin maksavan toistenkin ryyppäämiset ilmiantavat sinut kommariksi jotka tahtovat laiskotella valtion varoilla tai demariksi jotka haluavat laiskotella työnantajan varoilla.
        Itse olen kokoomukselainen yrittäjä ja rellestäisin Kimin tavalla, kuten kaikki toisetkin suomalaisjätkät mikäli olisivat yhtä varakkaita kuin Kimi. Ymmärsitkö nyt, siis niillä tienaamillaan rahoilla, joita olisi yhtä iso kasa kuin Kimillä nyt on. Ei siis Kimin rahoilla.
        Yrittäjänä minulla on velvollisuuteni verottajaa ja työntekijöitäni kohtaan mukaanlukien toiset laskuttajat. Niiden maksujen jälkeen jäävä rahamäärä on minun mutta siitä ei riitä samanlaiseen rellestykseen kuin Kimillä piisaa vaikka soisinkin niin tapahtuvan.
        Osasinkohan kirjoittaa tarpeeksi helppotajuisesti vai olisiko pitänyt kayttää tikkuaakkosia ja tavuviivoja.

• Juupajuu.......
        etpäs kirjoitti:

luetun ymmärtäminen ihan huipussaan...:D:D:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      95
      3559
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      5
      1889
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      7
      1690
    4. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      34
      1435
    5. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      56
      971
    6. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      36
      920
    7. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      70
      882
    8. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      47
      830
    9. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      4
      807
    10. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      794
    Aihe