Me (neljä 17w jätkää) ollaan lähös heinäkuun alussa Ayia Napaan bilettää 2viikoks ja ois tosi jees jos saatais muitakin suomalaisia bailaajia mukaan...jos oot lähös perheen(tylsää) tai kavereitten kaa sinne samoihin aikoihin ni otappas yhteyttä..MENNÄÄN BAILAA SUOMI MAAILMANKARTALLE!! =)
www.JuGi0ne.cjb.net
Älkää olko ihmiset tylsiä!
17
1637
Vastaukset
- Isoarska
Olkaahan lapset ihmisiksi siellä.
- matkailija
Ei teijän tarvi enää bailata suamee mailmankartalle. Kyllä äänekkäät melttoovat, viinaa kumartavat ja aggressioita aikaansaavat suominuoret tunnetaan jo mailmalla ihan hyvin.
Ootteko te sellasia?
Jos ootte ni menkää vaan ruotsinlaivalle.- Kalle
Joo olisi varmaan kakaroiden reissata vain ruotsin laivalla.
- JuGi0ne
Kalle kirjoitti:
Joo olisi varmaan kakaroiden reissata vain ruotsin laivalla.
Joo ei olla..! jos teil ei mitään järkevää kommenttia oo ni voisitte vaikka pitää päänne kii..! ja sitäpaitsi ruotsinlaivalla on helvetin kuivaa...!
- matkailija
JuGi0ne kirjoitti:
Joo ei olla..! jos teil ei mitään järkevää kommenttia oo ni voisitte vaikka pitää päänne kii..! ja sitäpaitsi ruotsinlaivalla on helvetin kuivaa...!
Jos ette oo niin hyvä niin ja onnea matkalle.
Toi "päänne kii" kommentti taas antaa viitteitä juuri siihen suuntaan että pitäskö se äiti sittenkin ottaa mukaan vaikka ihan varmuuden vuoksi hiukan vahtimaan.
Vituttaa ulkomailla melttoovat ja häiriköivät turistit aika usein.
Mukava bailaaminen ja hauskanpito sensijaan on kaikille kivaa. Toivottavasti ootte sellasia. Kommenttimme olivat muuten todella järkeviä ja juuri se teidän pitäisi tajuta ennen kuin menette liikaa sähläämään. ...Varsinkin sen ulkomailla lähes ilmaisen viinan kanssa. - Suksiina
matkailija kirjoitti:
Jos ette oo niin hyvä niin ja onnea matkalle.
Toi "päänne kii" kommentti taas antaa viitteitä juuri siihen suuntaan että pitäskö se äiti sittenkin ottaa mukaan vaikka ihan varmuuden vuoksi hiukan vahtimaan.
Vituttaa ulkomailla melttoovat ja häiriköivät turistit aika usein.
Mukava bailaaminen ja hauskanpito sensijaan on kaikille kivaa. Toivottavasti ootte sellasia. Kommenttimme olivat muuten todella järkeviä ja juuri se teidän pitäisi tajuta ennen kuin menette liikaa sähläämään. ...Varsinkin sen ulkomailla lähes ilmaisen viinan kanssa.Ostakaa vain menolippu, ei ole tarvis tulla takaisin.
- JuGi0ne
Mul meni vaan yksinkertasesti hermot ni lähti vähän ihme kommenttia..! Jengi luulee heti et me ollaan menos vetää hullut jurrit sinne..dokata voi suomessaki..sinne mennään pitää HAUSKAA...tiedättekö..!!? Kaikista hauskinta täs on se et kukaan teistä ei oo sanonu mitään positiivista..=)...jos joku teistä on siel käyny ni vois vaikka kertoo (jos millään jaksaa) jotain hyviä bailaus mestoja..tai jotain muuta kivaa...!
- matkailija
Toivotan vilpittömästi hauskaa matkaa enkä ainakaan omasta puolestani halua vittuilla mitenkään!!
Sanon vaan että olkaa varovaisia jos ei ole kokemusta. Katselkaa ensin ympärillenne ja pitäkää tilanne hallussa. Ulkomailla voi liikaa bailatessa sattua kämmejä joita on paljon vaikeampi korjata kuin Suomessa sählätessä.
En voi tietää teistä mitään joten ottakaa kommenttini kohteliaana varoituksena. Jos touhu on jo tuttua ja homma hanskassa niin sitten kaikki jo okei ja neuvoni turhia.
Drinkki suomessa: sentti viinaa ja loput pepsiä.
Sama ulkomailla joissakin paikoissa: lasi täyteen viinaa ja pepsistä vähän väriä.
Siis jokasuhteessa saa varoa. Ilman omaa syytäkin voi mennä homma pieleen.
Myös suomalainen yleisesti puoliaggressiivinen baarikäytös on outoa katseltavaa monen ulkomaalaisen mielestä. Joten pitäkää bailatessa myös suomimainetta yllä jooko.
Valitettavasti en osaa neuvoa kysymissänne asioissa paikan suhteen :) - JuGi0ne
matkailija kirjoitti:
Toivotan vilpittömästi hauskaa matkaa enkä ainakaan omasta puolestani halua vittuilla mitenkään!!
Sanon vaan että olkaa varovaisia jos ei ole kokemusta. Katselkaa ensin ympärillenne ja pitäkää tilanne hallussa. Ulkomailla voi liikaa bailatessa sattua kämmejä joita on paljon vaikeampi korjata kuin Suomessa sählätessä.
En voi tietää teistä mitään joten ottakaa kommenttini kohteliaana varoituksena. Jos touhu on jo tuttua ja homma hanskassa niin sitten kaikki jo okei ja neuvoni turhia.
Drinkki suomessa: sentti viinaa ja loput pepsiä.
Sama ulkomailla joissakin paikoissa: lasi täyteen viinaa ja pepsistä vähän väriä.
Siis jokasuhteessa saa varoa. Ilman omaa syytäkin voi mennä homma pieleen.
Myös suomalainen yleisesti puoliaggressiivinen baarikäytös on outoa katseltavaa monen ulkomaalaisen mielestä. Joten pitäkää bailatessa myös suomimainetta yllä jooko.
Valitettavasti en osaa neuvoa kysymissänne asioissa paikan suhteen :)Kiitos..joo niin sitä pitää olla vähän varovainen..mut sama juttu se taitaa olla joka mestassa..
joo toi viinajuttu on tullu todettuu..taitaa muutenkin mennä aika paljon oluen puolelle juomat..tai sit omiin paukkuihin..!
joo varmasti pidetään =)
kiitti...tais olla eka viesti mis oli jotain positiivista...=)
- Pha
No huh huh minkälaisia kommentteja saitte ihan alkuun. Veikkaisnpa että vaikka Suomesta ei bailausseuraa löydy niin paikan päältä varmasti löytyy, onhan A.N. yksi muidenkin maiden nuorison suosimista kohteista. Suomalaisilla nuorilla on kohtuullisen hyvä maine etelässä: huomattavasti enemmän ääntä ja häiriötä syntyy esimerkiksi ruotsalaisista ja heidänkin bailaamismelunsa voi häiritä vain "hienoja matkailijoita" joita "turistit" häiritsevät.
Eiköhän jokaisella ole omat motiivinsa matkailuun ja motiivien järjestäminen paremmuuden mukaan on ihan yhtä tyhjän kanssa. Ainoa millä voi matkailijoiden paremmuutta mitata on kohteelle aiheutettu haitta ja lopulta bailaajat tuskin ovat pahimpia haitantekijöitä.
Katsokaa vähän toistenne perään niin ei käy hullusti, laittakaa jugurttia palaneeseen nenään ja nauttikaa!- Suksiina
Ei mulla sinänsä ole mitään bailumatkoja vastaan, vaikka olenkin jo itse ikäloppu kalkkis, mutten ymmärrä, miksi ulkomaille saakka pitää mennä bailaamaan, kun saman voi tehdä lähempänä halvemmalla. Joitain muita asioita taas ei voi, joista syistä esim. itse matkustan. Mutta tietysti, jos omaa tai papan rahaa on, millä mällätä...
- JuGi0ne
Joo ei taida löytyä..=( mun mielestä englantilaiset on kaikista kova äänisimpiä..ainaki on ollu kaikissa mestoissa missä mä oon ollu..ne pitää kauheeta meteliä...hmm..! ootko ollu Ayia napassa, jos oot ni tiedätkö jotain meno mestaa?
- JuGi0ne
Suksiina kirjoitti:
Ei mulla sinänsä ole mitään bailumatkoja vastaan, vaikka olenkin jo itse ikäloppu kalkkis, mutten ymmärrä, miksi ulkomaille saakka pitää mennä bailaamaan, kun saman voi tehdä lähempänä halvemmalla. Joitain muita asioita taas ei voi, joista syistä esim. itse matkustan. Mutta tietysti, jos omaa tai papan rahaa on, millä mällätä...
Mitä pitäiskö meijän lähtee viroon bailaa?? ei kiitti, onhan se nyt paljon kivempaa lähtee jonnekki lämpimään mestaan bilettää, kuin esim. tallinnaan..
- erkkiensio
jos bailata haluatte, niin menkää jätkät euroopan sydämeen...eli Amsterdamiin, siellä riittää pippaloita ja meininkiä...varmasti paras paikka euroopas
- JuGi0ne
Aluks meil oli tarkotuksena lähtee kesäl interreilaa, sitten ku ruvettiin kelailee sitä ni me oltas päästy just damiin asti ja jääty sinne lopppu kesäks..polttelee..kröhöm..suitsuketta..mitään muuta mä en oikeestaan damista tiedäkkää..! eikä siel oo lämmin...ei kiva juttu..muuten kyl ihan hyvä idea..
- Hulluudella ei ole rajoja!!=)=
oon mun kavereitten kaa menossa tänä vuonna joskus siihen aikaan!! mut ei viel tiietä minne !?? joten jos seura kelpaa nii!?? mut sit me kans osataan pitää hauskaa joten älkää jääkö jälkee !! vastaa!! [email protected]
p.s. me ei sit olla jätkiä!!=) - Reilaajat
vai ootte lähössä bilettää ulkomaille..me oltas (2 koht 16 wee muijaa)lähössä mielellämme mukaan...=)..mutta voi olla että rahat ei riitä..=(..mutta pitäkää te ainaki hauskaa meijänki puolesta!!..ja nostakaa suomi maailmankartalle mutta kunniallisesti...;)..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos
Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks655716Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.263938Onko Sdp:n romahdus pienpuolueeksi alkanut?
Mikään puolue ei kykene selviytymään loputtomasti, jos sitä repii jatkuvasti sisäiset ristiriidat ja kyvyttömyys päättää773500- 1132936
En malta odottaa, että Lindtman pääsee suhmuroimaan pääministerinä
kun pitää sopeuttaa 10 miljardin edestä, ja eläkkeisiinkin voidaan puuttua Antin mielestä. (Demarien kannattajissa suuri642437Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu401815Mikä ihmeen v&v megastore?
Tulee Pohjoisväylälle. Mitä siellä myydään? Keski-uudessamaassa juttua.11358En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131325Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel681234Miksi kastetaan luterilaisia ?
Tiesitkö että helluntailaiset ja jehovantodistajat kastavat luterilaisia saadaksen uusia maksavia jäseniä ? Tätä hellunt1801071