Hamstring-syndooman leikkaushoito

Tylli

Onko kellään kokemusta hamstring-syndroomasta ja sen
leikkaushoidosta? Itsellä harkinnassa leikkaushoito, sillä mikään muu ei ole kahden vuoden sairastelun aikana tepsinyt. Leikkaus kuitenkin luonnollisesti arveluttaa, onhan mahdolista ettei leikkauskaan poista oireita?!

5

3093

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Tylli

Tietoa on kyllä oireista ja kuntoutuksesta, mutta leikkaushoidosta ei meinaa löytyä mitään. Varsinkin leikkauksen läpikäyneiltä toivoisin kuulevani omakohtaisia kokemuksia...helpottiko oireisto vai ei yms.

• d geestä
        Tylli kirjoitti:

Tietoa on kyllä oireista ja kuntoutuksesta, mutta leikkaushoidosta ei meinaa löytyä mitään. Varsinkin leikkauksen läpikäyneiltä toivoisin kuulevani omakohtaisia kokemuksia...helpottiko oireisto vai ei yms.

eli kuka teki diagnoosin ja miten se lekurisi mukaan eroaa piriformis syndroomasta ja miten on lantion rakenne stekattu?
        MITÄ OIREITA SUL NYT ON?
        sori toi kapslokki,
        mulla tuntuu kuin istuisi makkaran päälllä vas puolella koko ajan.
        lekurit ei kyllä ole tota maininnut vaikka itse joskus epäilisikin sitä itte

• Tylli
        d geestä kirjoitti:

eli kuka teki diagnoosin ja miten se lekurisi mukaan eroaa piriformis syndroomasta ja miten on lantion rakenne stekattu?
        MITÄ OIREITA SUL NYT ON?
        sori toi kapslokki,
        mulla tuntuu kuin istuisi makkaran päälllä vas puolella koko ajan.
        lekurit ei kyllä ole tota maininnut vaikka itse joskus epäilisikin sitä itte

Tämän diagnoosin teki ortopedi. Tosin kahen vuoden aikana on "veikattu" limapussin tulehdusta, notkoselkää... Kaikki mahdolliset kokeet on tehty, eli röntgen, mangneetti ja hermoradat on stekattu. Missään ei näy mitään, mutta oireisto viittaa hamstringiin. Eli takareidessä "kiristävä" tunne, kipu säteilee jalkaterään asti ja puuduttaa pohjetta ja varpaita. Ortopedi sanoi, että ellei leikata tod. kiusaa loppuelämän... Vielä en oo päätöstä osannu tehä.

• Petsi
        Tylli kirjoitti:

Tämän diagnoosin teki ortopedi. Tosin kahen vuoden aikana on "veikattu" limapussin tulehdusta, notkoselkää... Kaikki mahdolliset kokeet on tehty, eli röntgen, mangneetti ja hermoradat on stekattu. Missään ei näy mitään, mutta oireisto viittaa hamstringiin. Eli takareidessä "kiristävä" tunne, kipu säteilee jalkaterään asti ja puuduttaa pohjetta ja varpaita. Ortopedi sanoi, että ellei leikata tod. kiusaa loppuelämän... Vielä en oo päätöstä osannu tehä.

Minulla juuri leikattu priformis ja parantelen nyt sitä, mutta voipi olla, että vikaa on myös hamstringissa, koska se oireilee. Leikkaus on aina koettelemus, mutta itse olen tosi tyytyväinen piriformisleikkaukseen - ne kivut häipyvät hiljalleen. Jos ortopedi suosittelee vielä hamstringin leikkausta, suostun oitis, koska näitä kipuja ei kestä. Se on päiväkirurginen toimenpide ja sitä ei tarvitse pelätä. Kipujen häviäminen ei tietenkään ole satavarmaa, mutta todennäköisyys hyvä. Jos ortopedi suosittelee, menisin sinuna leikkaukseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1526
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      20
      1026
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1026
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      946
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      886
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      825
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 70
      759
    Aihe