Hei.
Kyselen teiltä laumisten omistajat, että kuinka isoa aluetta teidän koirat pitää "omana reviirinään"?
Meillä Nappi pitää sitä aluetta jonka näkee häkistään. Eli oma tontti ja tien vartta kahden tontin verran molempiin suuntiin. Tuolla alueella ei juuri mitään liiku huomaamatta ja jos Nappi virkkuna, niin kyl miekin sisälle kuulen (ja varmasti koko naapurusto) et joku liikkuu "Napin reviiril".
Lenkillä yrittää hyökkiä autojen ja pyörien päälle tällä alueella. Muualla, vaikka vaan metrinkään ylitte näkymättömästä rajasta, ei ole menossa minkään päälle vaan kulkee nätisti vierellä.
Nappi nyt siis oppinut kiltisti ja rauhallisesti kulkemaan vierelläni sillä vedonesto-pannalla. Paitsi tuo oma reviiri, jota pitää yrittää puolustaa vaikka mikä olisi kuonon ympärillä.
Pitää tosiaan paikkansa, kuten Napin emän omistaja sanoikin, pyrren reviiri on niin kauas kuin mitä se silmillään näkee. :oD
Reviirin koosta
4
526
Vastaukset
- pyreneittenmastiffi....
pysyy kyllä omalla tontilla ilman aitoja, mutta seuraa tarkasti mitä naapurissa tapahtuu. Ei hauku naapureita, koska tuntee ne mutta jos vieras auto tulee pihaan, niin ilmoittaa haukkumalla kyllä :)
- toi vartioitava alue
meillä ollut pyrrejä, toinen vaan ei välittänyt mistään ja toinen kaikesta. ei puhettakaan että oisivat pihalla pysyneet ilman aitausta. toinen olisi mennyt meuhkaamaan ja toinen muuten vain tervehtimään..
kuullostaa ongelmalliselta tuo pyörien ja autojen päälle hyökkääminen, tekeekö kotona vieraille saman? ota yhteyttä kasvattajaan tai ongelmakoirien kouluttajaan, saat apua opettamiseen ennen kuin mitään pahempaa sattuu- luonnollista on.
Mulla sama homma. Reviiri näyttäisi olevan se, minkä näkee. Kodin lähellä yrittää taklata polkupyöräilijöitä ja pari kertaa on onnistunutkin. Onneksi ei käynyt pahemmin. :)
- Ikävä ämmä
luonnollista on. kirjoitti:
Mulla sama homma. Reviiri näyttäisi olevan se, minkä näkee. Kodin lähellä yrittää taklata polkupyöräilijöitä ja pari kertaa on onnistunutkin. Onneksi ei käynyt pahemmin. :)
Kolmen keskarini kotireviiri on pyhälehmä jolle vieras astunee oman henkensä uhalla.
Reviirin ulkopuolella osataan sujuvasti teeskenellä sivistynyttä puudelia. Mitä nyt tyhmän puoleista naisihmistä pitää suojella potentiaalisilta pedoilta kuten vastaan tarpovilta vierailta koira-eläimiltä ja harmahtavilta rollaattoreilla varustetuilta salakähmäisiltä ukkeleilta...
Tämä samainen tyhmän puoleinen naisihminen myös matkustaa kolmikon kanssa sangen usein ja tällöin tiukasti vartioitavaksi reviiksi lasketaan hytit, auto ja typerän naikkosen maahan laskemat matkatavarat....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005378817Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo8376224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102252Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1751332Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17996Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41817- 51797
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57772Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72764En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37672