myrkyttää kaikki.Katkera ihminen myrkyttää myös ympäristönsä ja saa paljon pahaa aikaan.Katkera ei voi sietää iloisia tai onnellisia ihmisiä.Ymmärrän hetkellisen katkeruuden kun on tullut kaltoin kohdelluksi,mutta en jatkuvaa katkeruutta,joka muuttuu negatiivisuudeksi,vahingoniloksi yms!
Katkeruus
kivi sakset...
1
586
Vastaukset
- vanhemmat eivät välittäneet
Mun vanhemmat ei lapsista piitanneet ja mulla on karmee lapsiviha. Jos viitkkeen antaisitte löysin päitä poikki penikoilta. Isäni suusta en koko elämäni aikana kuullut kaunista sanaa, sivistyksestä ei teitoakaan.Jos jotain kysyin oli äkäinen ja pieraisi.
Äiti vaivanoinen ja aina riukutti vaivoja, multa meni heidän takia elämä. Vanhat vanhemmat pitäis eristää kokonaan omaan loosiinsa pilaamasta lasatensa elämää, kun ovat eläneet kurjan elämän ja sitä kurjuuden rutkutusta pitävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745608- 353141
- 432748
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402082Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272065Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291869- 1001844
- 1741782
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171258