Rakastunut kaksosmies

sellaiseen ihastunut

Minkälainen on rakastunut kaksosmies? Puhuuko hän tunteistaan suoraan. Vaihteleeko hänen tunteensa paljon. Voiko hän rakastaa kahta yhtäaikaa? Entä riidellessä, jos hän on tehnyt virheen ja suututtanut toisen. Pyytääkö hän anteeksi ja jääkö asia häntä harmittamaan?

25

13455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pulma

      Kaksosmies voi olla todella monimielinen,riippuu tietysti tyypistä.Huonot kokemukset luotettavuudessa.Parempi katsoa kuin särkeä sydämensä!

    • JouSIn

      Kaksosmies on alussa todella valloittava ja ihana. Sanoo tykkäävänsä ja pussaa ja halaa. Ei koskaan anna periksi ja ei myönnä virhettään eikä ainakaan pyydä anteeksi. On kyllä toisaalta todella herkkä sisimmässään, ei vain halua näyttää sitä muille, vaan tahtoo antaa vahvan ihmisen vaikutelman. On monta rautaa tulessa, jos ei oikeasti ole rakastunut. Hieno mies

    • täällä...

      Mun kaksosmies sanoo rakastavansa, puhuu ja pussaa ja hellyyttä antaa niin paljon kuin vaan osaa pyytää (ja pyytämättäkin). Ei ainakaan vielä ole "tunteet vaihdellut", korkeintaan syventynyt hänen sanojensa mukaan.

      Jos riitelyn aikana alkoholia veressä, jonkinasteista tuuliviirimäisyyttä ilmennyt. Mutta kyllä osaa pyytää anteeksi kun pää selviää ja on itse ollut syypäänä. Ja myös antaa anteeksi, isommankin mokan (pettämisestä en tiedä). Yleensä on sitten se joka haluaa unohtaa asian nopeasti kun on sovintoon päästy.

      Kokemisen arvoinen. Täällä olevia kauhujuttuja kaksosmiehistä ei kannata ottaa ihan todesta, kyllähän kaikenlaisia miehiä löytyy ihan jokaisesta horoskooppimerkistä niin kuin meitä naisiakin...

      • ..aina!

        Kaikki tuntemani kaksoset ovat olleet epärehellisiä ja erittäin itsekkäitä. Jokaisen kanssa on tullut vastaan se päivä, jolloin puukkoa on tullut selkään. On sitten kyse naispuolisista tai miespuolisista.

        Kaksonen on merkkinsä mukaisesti kaksinaamainen ja hänelle uskoutuminen on paha virhe. Hän osaa esittää sydänystävää, mutta onkii tietoja ja käyttää niitä omaksi edukseen. Lisäksi kaksonen pitää muita sen verran tyhminä, että kuvittelee aina selittämällä (paskaa) selviävänsä kuin koira veräjästä.

        Kaksonen on erittäin taitava manipuloimaan muita ja esittää tarvittaessa uhria, jotta saisi herkkäuskoiset puolelleen. Sitten naureskelee partaansa. Tai jos homma ei kulje omien suunnitelmien mukaan niin vuodattaa teatraalisesti krokotiilinkyyneliä.

        Kaksonen hakee kaikessa aina ja vain omaa etuaan. Ei välitä muista hölkkäsen pöläystä.

        Uskomatonta, mutta totta.


      • pipsa***
        ..aina! kirjoitti:

        Kaikki tuntemani kaksoset ovat olleet epärehellisiä ja erittäin itsekkäitä. Jokaisen kanssa on tullut vastaan se päivä, jolloin puukkoa on tullut selkään. On sitten kyse naispuolisista tai miespuolisista.

        Kaksonen on merkkinsä mukaisesti kaksinaamainen ja hänelle uskoutuminen on paha virhe. Hän osaa esittää sydänystävää, mutta onkii tietoja ja käyttää niitä omaksi edukseen. Lisäksi kaksonen pitää muita sen verran tyhminä, että kuvittelee aina selittämällä (paskaa) selviävänsä kuin koira veräjästä.

        Kaksonen on erittäin taitava manipuloimaan muita ja esittää tarvittaessa uhria, jotta saisi herkkäuskoiset puolelleen. Sitten naureskelee partaansa. Tai jos homma ei kulje omien suunnitelmien mukaan niin vuodattaa teatraalisesti krokotiilinkyyneliä.

        Kaksonen hakee kaikessa aina ja vain omaa etuaan. Ei välitä muista hölkkäsen pöläystä.

        Uskomatonta, mutta totta.

        Osasitpa pukea sanoiksi totuuden kaksosesta!!!!!
        ex=juuri tollainen aito kaksosmies!!!


      • on moneksi
        pipsa*** kirjoitti:

        Osasitpa pukea sanoiksi totuuden kaksosesta!!!!!
        ex=juuri tollainen aito kaksosmies!!!

        mutta ei likikään aina,pettureita ja selkärangattomia on jokaisessa merkissä.Juopotteleva kaksonen(varsinkin mies),ei liene kovin luotettava ja itsekäs kuin itse piru!


      • julia
        ..aina! kirjoitti:

        Kaikki tuntemani kaksoset ovat olleet epärehellisiä ja erittäin itsekkäitä. Jokaisen kanssa on tullut vastaan se päivä, jolloin puukkoa on tullut selkään. On sitten kyse naispuolisista tai miespuolisista.

        Kaksonen on merkkinsä mukaisesti kaksinaamainen ja hänelle uskoutuminen on paha virhe. Hän osaa esittää sydänystävää, mutta onkii tietoja ja käyttää niitä omaksi edukseen. Lisäksi kaksonen pitää muita sen verran tyhminä, että kuvittelee aina selittämällä (paskaa) selviävänsä kuin koira veräjästä.

        Kaksonen on erittäin taitava manipuloimaan muita ja esittää tarvittaessa uhria, jotta saisi herkkäuskoiset puolelleen. Sitten naureskelee partaansa. Tai jos homma ei kulje omien suunnitelmien mukaan niin vuodattaa teatraalisesti krokotiilinkyyneliä.

        Kaksonen hakee kaikessa aina ja vain omaa etuaan. Ei välitä muista hölkkäsen pöläystä.

        Uskomatonta, mutta totta.

        olet oikeassa,kaksonen pettää, valehtelee, manipuloi, selittää,etsii omaa etuaan... totesin sen just eilen ite... kunhan tarkoitus on omasta mielestä hyvä... niin, aivan... oon kaksonnainen, jonka kaksos mies jätti... nyt oon valmis roikkumaan hänessä, on toinenkin mies, mut ton kaksosen haluisin, otan irti kaiken minkä saan, siitä kaksosmiehestä, se haluu tavata mut ei olla ja miehän oon ja oon kai sit sen toisenki kaa... kaksoset on tälläsii,,, on mul omatunto... mut tärkeempää on se mitä mie , kaksostyttö haluun... ja mie haluun sen kaksosmiehen joka on yhtä helvetin vaikee ku mie ite... sen siitä saa...voiko meijän kaa elää kun ei ees keskenämme voida olla... mut myö kaksoset ollaa ihan sika ihanii, kivoi, mukavii, kauniita,sosiaalisii, hauskoja ja kaikkee...


      • Kandalf .
        ..aina! kirjoitti:

        Kaikki tuntemani kaksoset ovat olleet epärehellisiä ja erittäin itsekkäitä. Jokaisen kanssa on tullut vastaan se päivä, jolloin puukkoa on tullut selkään. On sitten kyse naispuolisista tai miespuolisista.

        Kaksonen on merkkinsä mukaisesti kaksinaamainen ja hänelle uskoutuminen on paha virhe. Hän osaa esittää sydänystävää, mutta onkii tietoja ja käyttää niitä omaksi edukseen. Lisäksi kaksonen pitää muita sen verran tyhminä, että kuvittelee aina selittämällä (paskaa) selviävänsä kuin koira veräjästä.

        Kaksonen on erittäin taitava manipuloimaan muita ja esittää tarvittaessa uhria, jotta saisi herkkäuskoiset puolelleen. Sitten naureskelee partaansa. Tai jos homma ei kulje omien suunnitelmien mukaan niin vuodattaa teatraalisesti krokotiilinkyyneliä.

        Kaksonen hakee kaikessa aina ja vain omaa etuaan. Ei välitä muista hölkkäsen pöläystä.

        Uskomatonta, mutta totta.

        Täysin järjetöntä suu vaahdossa hölöttämistä. Samoin kuin muillakin "seuraajillasi".

        En tiedä, mitä teille sanoisi? Ainakin yleistäminen on todistus tyhmyydestä. Ehkä olet itse se suurin paska, ainakin se kirjoituksestasi heijastuu. Nyt purat katkeruuttasi tänne. Olet tyypillinen kerrostalokyttä, joka näkee asioissa vain oman etunsa.
        Tarkoitus olisi kai etsiä vastauksia ongelmiin. Ette ole ymmärtäneet toisianne ja sinä vainko (?) olet ollut täydellinen?

        Ainakin sinä petät, se on varmaa. Vuoren varmaa. Ei ihme, että kaksosmies katselee vihereämpiä laitumia.


      • Gem-Ud
        Kandalf . kirjoitti:

        Täysin järjetöntä suu vaahdossa hölöttämistä. Samoin kuin muillakin "seuraajillasi".

        En tiedä, mitä teille sanoisi? Ainakin yleistäminen on todistus tyhmyydestä. Ehkä olet itse se suurin paska, ainakin se kirjoituksestasi heijastuu. Nyt purat katkeruuttasi tänne. Olet tyypillinen kerrostalokyttä, joka näkee asioissa vain oman etunsa.
        Tarkoitus olisi kai etsiä vastauksia ongelmiin. Ette ole ymmärtäneet toisianne ja sinä vainko (?) olet ollut täydellinen?

        Ainakin sinä petät, se on varmaa. Vuoren varmaa. Ei ihme, että kaksosmies katselee vihereämpiä laitumia.

        Tuollaisia viestejä saat, kun et osannut olla rakentava.

        Metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan.

        En kehdannut edes omalla vakiintuneella nimimerkillä kirjoittaa. Anonyymi ei menetä kasvojaan, vaikka hän paljastaakin pimeän puolensa.

        Eli tuo viesti oli Gem-Udin lähettämä.

        Eiköhän sitä ole tullut sekoiltua jo aivan tarpeeksi. Maanantaina taas opiskelemaan..


      • maaajooo
        ..aina! kirjoitti:

        Kaikki tuntemani kaksoset ovat olleet epärehellisiä ja erittäin itsekkäitä. Jokaisen kanssa on tullut vastaan se päivä, jolloin puukkoa on tullut selkään. On sitten kyse naispuolisista tai miespuolisista.

        Kaksonen on merkkinsä mukaisesti kaksinaamainen ja hänelle uskoutuminen on paha virhe. Hän osaa esittää sydänystävää, mutta onkii tietoja ja käyttää niitä omaksi edukseen. Lisäksi kaksonen pitää muita sen verran tyhminä, että kuvittelee aina selittämällä (paskaa) selviävänsä kuin koira veräjästä.

        Kaksonen on erittäin taitava manipuloimaan muita ja esittää tarvittaessa uhria, jotta saisi herkkäuskoiset puolelleen. Sitten naureskelee partaansa. Tai jos homma ei kulje omien suunnitelmien mukaan niin vuodattaa teatraalisesti krokotiilinkyyneliä.

        Kaksonen hakee kaikessa aina ja vain omaa etuaan. Ei välitä muista hölkkäsen pöläystä.

        Uskomatonta, mutta totta.

        voi olla tottakin joidenkin kohdalla...itse ainaki oon tunteellinen mut silti villi. omaan just tavallaan kaks persoonaa..


      • Kaxosmale
        maaajooo kirjoitti:

        voi olla tottakin joidenkin kohdalla...itse ainaki oon tunteellinen mut silti villi. omaan just tavallaan kaks persoonaa..

        Niin, kyllähän meillä kaksosmiehillä mieli välillä seilaa, mutta ikinä en ole ketään parisuhteessa pettänyt. Petetyksi olen kyllä joutunut parikertaa. Kilometrejä on kuitenkin jo sen verran mittarissa, ettei näille yleistyksille voi kuin hymyillä... ;)


      • kaksosta kaksinkapp
        Kaxosmale kirjoitti:

        Niin, kyllähän meillä kaksosmiehillä mieli välillä seilaa, mutta ikinä en ole ketään parisuhteessa pettänyt. Petetyksi olen kyllä joutunut parikertaa. Kilometrejä on kuitenkin jo sen verran mittarissa, ettei näille yleistyksille voi kuin hymyillä... ;)

        Niin, olen itse kaksosnainen ja ollut yli 20 v. avioliitossa kaksosmiehen kanssa (jäin leskeksi 40-vuotiaana) ja nyt alkanut tutustua jälleen kaksosmieheen. Siis, kokemuksen äänellä voin sanoa, että kaksosmaisuus on herkkyyttä, joka luetaan usein ailahtelevaisuudeksi tai pintapuolisuudeksi. Kuitenkin herkkyys juuri ajaa esim. ottamaan etäisyyttä vaikeassa tilanteessa (eikä esim. käymään vastapuolen päälle kuin yleinen syyttäjä). En ole petollinen, enkä nain sanoisi kaksosmiehestäkään. Pohjalla on lapsenomainenkin toive ikuisesta rakkaudesta ymmärtävän sielunkumppanin kanssa. Jos kaksosta kohtelee julmasti tai karkeasti hän ei siltikään lähde suhteesta ennen kuin kaikki on yritetty, jos pohjalla on rakkaus. Syyttelyä (perätöntä) ei kannata kaksoselle sysätä, sillä hän kyllä tekee parhaansa rakkaansa ja perheen puolesta, mutta pahoittaa mielensä perättömistä epäilyistä /"Missäs ollaan oltu?"-tyyliin. Tätä hän ei ehkä näytä, koska suojamekanismina kaksosella usein selviytyjä/optimisti -rooli (mikä myös ihan aitoa elämänkatsomusta, ei pelkkä rooli).
        Tässä näin alkajaisiksi....


    • Gem-Ud

      Palaan tähän asiaan ehkä myöhmmin. On se vaan niin mutkikas juttu tuo rakastuminen, ettei sitä lyhyesti selitetä. Tässä nyt alkuhätiin: Rakastuessani astun aivan toiseen maailmaan. Sitä maailmaa olen aina halunnut. Se selittää nykyiset virheeni, puutteeni ja jopa valheeni. Se selittää osaksi myös epäonnistumiseni. Silloin tiedän, mistä johtuu aistieni kaipaus, joku puutarha.

      Inhoan tätä nykyistä luonnettani, mutta kai se johtuu puuttuvasta rakkaudesta, jonka tiedän olevan olemassa ja jota etsin. Ja sitä etsin kaikkiata, ehkä se selittää uteliaisuuteni.

      Tästä aiheesta voisi kirjoittaa paljonkin, mutta sanat eivät ehkä silloinkaan riitä.

    • maaajooo

      Kokemusta on kaksosmiehestä ja on edelleen. Olaan oltu vuos yhessä. Kaksosmies (tai ainaki mun mieheni) on kova menemään eikä tykkää olla tekemättä mitään. Tunteellinen hän on jokseenkin ja todella välittävä persoona ja kultainen. Ei halua turhaa riitaa ja jos tulee niin yrittää sopia ja myöntää kyllä virheensä jos jtn vikaa on ollu hänessä..:)
      ihan mahtava pakkaus sanoisinko..:)!

      • jshap

        Oletko itse mikä horoskoopissa? oletteko teinejä vai aikuisia? nuori kaksonen aivan eri asia kuin "aikuinen" kaksosmies.


      • Ampujainen
        jshap kirjoitti:

        Oletko itse mikä horoskoopissa? oletteko teinejä vai aikuisia? nuori kaksonen aivan eri asia kuin "aikuinen" kaksosmies.

        Minkälainen kaksosmies on jos on kiinnostunut ja rakastunut,ovatko hitaasti syttyviä vaikka kiinnostaisi.


      • Ampujainen
        jshap kirjoitti:

        Oletko itse mikä horoskoopissa? oletteko teinejä vai aikuisia? nuori kaksonen aivan eri asia kuin "aikuinen" kaksosmies.

        Minkälainen on rakastunut,ihastunut kaksosmies.Onko hitaasti syttyvä vaikka kiinnostaisi,pitääkö yhteyttä vai odottaako sitä naiselta.


      • ehkä kiinnosti joku muu ene...
        Ampujainen kirjoitti:

        Minkälainen on rakastunut,ihastunut kaksosmies.Onko hitaasti syttyvä vaikka kiinnostaisi,pitääkö yhteyttä vai odottaako sitä naiselta.

        kaksosmies oli hitaasti syttyvä ja odotti kaikki aloitteen teot minulta vaikka oli kiinnostunut. Mutta ehkä arvioin hänen kiinnostuksensa määrän väärin.


    • g-mini

      Ite kun rakastin.. siis ekaa ja tähä mennes viimistä kertaa oli juttu niin etten oikein ollut varma rakastanko kahta vai yhtä, ja jos yhtä niin kumpaa (enemmä)? suhteen jälkeen tulin siihe tulokseen mitä koitin itselleni väittääkin eli etä rakastin vain ytä. Sitä jonka kanssa olin. En sitä johon samaan aikaan tutustuin ja joka tosin kiinnosti paljon enemmän.
      Kaksoset eivät miu mielest paljoa puhu. Sanonta sanoista tekoihin kuvaa parraite.. Eli kaksoset kyllä näyttävät tunteesa. Tekevät kaikkea ihanaa, osaavat yllättää (siis positiivisesti) keksivät kaikenlaista.. En tosin tiedä miten hyvin tua pätee yleisesti ottaen kaksosiin.
      Anteeksi hän osaa pyytää. ja asia saattaa ainakin rakastunutta tai siis rakastavaa kaksosta harmittamaan, mutta onkohan kui mont masokisti kaksosta joka ei halua saada tekojaan anteeksi?

    • Rapu 63

      Olis ihana RAKASTUA vain yhteen eikä kaksoseen (olen itse ihanan kaksosen kanssa naimisissa 16 v.)
      Mutta olen itse rapu vaan ja en osaa sanoo mikä on oikea suunta rantaan vai syvemmälle , sano rapu , rapu , rallaa ja kaksosia oli taas pilvin pimein ja rapu menee piiluun.
      Eikös ne niin horoskoopissakin?
      Kysyy Rapu joka ei ole onneksi joutunut keitettäväksi ?

      • kaksoispoju

        pakko sanoa että jotenkin aikuistuu ja levottomuus asettuu kun ikää lisäntyy
        tulee viisaus ja tajuaa viinan haitat,miten voin käytäytyä,vaikka sydämmessä ja mielessä
        elää kaks osan olla yksin=)rakkaus tekee ihmeitä ja monesti kaksosella erillä
        lailla kun meitä kuiten on kaks:D,hullua mutta totta,rapu on hyvä=),
        ei ainakaan mulle mikään leijona naarasta:D varmaan kuolis seurassani,
        rapu on hyvää ko ne on vakoja omalla tavalla ja ei haitaa kaksosta yhtään semmonen pieni
        äiti hahmo joka katsoo et ei astu auton eteen ko kulkee omissa ajoituksissa
        tai tippuu sillan kaiteesta ko ihailee laivoja:DD,kaksonen saa ravun liikumaan;D
        ja ravulla kasvaa kaksosen seurassa itsetunto ja jos ihan oikeen menee niin rapu
        pian viee ja ei haluaa enää veteen.en itse keitäisi oma rapuani millään hinnalla
        kun tämä kaksonen sitoutuu,se omistaa elämänsä ja kaikki taidot pitämään suhde ja
        hyvän olon yllä,rapu onneksi ymmärtää millon mun "oikeesti pitää mennä":D ja se luotaa siihen että tulen takaas eikä pilli oo missään käyny tutkimassa kun kotona saa mitä haluaa;)
        ja kun joku teistä kaikista jossain vaiheessa sano: Tässä nyt alkuhätiin:
        Rakastuessani astun aivan toiseen maailmaan. Sitä maailmaa olen aina halunnut.
        Se selittää nykyiset virheeni, puutteeni ja jopa valheeni. Se selittää osaksi myös epäonnistumiseni.
        Silloin tiedän, mistä johtuu aistieni kaipaus, joku puutarha.(Gem-Ud)..
        voin sanoa että ravulle ko oot aito ja rehelinen niin sitä ei haitaa vaikka sitä manipuloi,
        hyvissä mielissä tarkoita tietenkin.omalla ravulla ollaan päästy pitkään ja se monesti vie
        eikä sillä enää oiken mitään pelota enää ko kuljen sen rinnalla:D
        välillä se on vähää yllätyshullu jopa!osamme molemmat puhua toisellemme ja ollaan
        kiitolisia siittä mitä kaikki aina saavutamme,ps ravut on pirun hyviä kokkaan,petiihommat,haaveileen,
        yllättään,huomioimaan,kaikki hyvin tässä suhteessa:D:p

        ollaan molempi 80 syntyny
        oon on top of the world
        olen onnelinen kaksoisherra


    • gepard1

      Hei! Minä olen kaksosnainen ja ihan KAUHEAN ihastunut yhteen Kaksosmieheen. Hän valitettavasti asustelee toisella puolella maapalloa :(

      Minulla oli jo yhteys häneen mutta sitten, omaa tyhmyyttäni, se katkesi :( Siis yhteys netissä häneen katkesi :(

      On KAUHEAA lukea millaisia asioita Kaksosista puhutaan. Itse en paljoa tollasille manipuloiville panettelijoille edes juttele.

      Noh, Kaksosnaisena tiedän jo aika hyvin omat virheeni ja heikkouteni, joten kiva olisi tuntea mies jonka tuntee jo valmiiksi kuin omat taskunsa.

      Hyvää Joulua!

    • elä ota kaksosta

      Taas sain lokaa kaksosmieheltä. Oli niin lipevä ja esitti olevansa maailman rehellinen, uskollinen ja puhuu asiasta kuin asiasta' PAS**T sanon mä. Sellainen luikuri kun vaan olla voi. 45v mies aikuiset lapset ja jättää törkeesti tekstiviestillä, ei uskaltanut vastata edes puheluihin. Omaan napaan tuijottava persoona, elää helposti toisen kustannuksella kunhan omat rahat riittää kaljaan. Sääliksi käy seuraavaa ihmistä joka hänet tapaa ja luulee löytäneensä elämänsä miehen :D Juoppo ja tunnevammainen viimeisen päälle... Tuollaiset tyypit pitäs ampua kuuhun.

    • omanelämänsäkaksosmies

      Elikkäs!!

      Olen kaksosmies/poika

      Luonteeltani olen reipas ja sosiaalinen.
      Tulen ihmisten kanssa toimeen.

      Olen oman elämäni pelimies eli en anna kenenkään tehdä päätöksiä puolestani.
      Sama pätee naisiin eli voin helposti pelata monen naisen tunteilla samaan aikaan ja esittää helposti lähestyttävää tunteellista ja rakastavaa henkilöä, mutta mitä tunnen sisälläni?

      Olen kylmä kuin kivi en välitä paskaakaan siitä mitä toinen tuntee pääasia on se mitä minä saan :)

      Voin helposti olla ns.parisuhteessa 3-4 naispuolisen henkilön kanssa samaan aikaan, eikä se tunnu minusta pahalta
      Ja jos alkaa tuntumaan ni jätän heidät ja etsin uusia tuulia

      Kaksosen luonne on ailahteleva ja vilkas

      Mutta osaavat he silti olla rakastavaisia ja erittäinkin läheisiä ja siveellisiä henkilöitä.

      • Tllpe

        Rakastunut kauris nainen ..kaksos mieheen..ailahteleva mies..nain ketä nain sen aikaa et ymmärtää valita..minkä jo valitsin..hmm


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1916
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe