seaport-express-kuljetukset

mielenkiintoinen juttu

Oletteko kokeilleet ko kuljetusta satamaan?

10

1464

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Geosuma

Juup olen kokeillut ja hyvin on toiminut ajoissa tuli ja hintakin oli mitä piti. Mielestäni asiakaspalvelu oli ystävällistä, mutta miinusta siitä ettei kuski oikein osannut vastata mihinkään kysymyksiin varmasti. Kuitenkin löytyi ihminen joka kertoi sitten asiasta enemmän. Tätä minä alan käyttämään aina satamasta ja satamaan. Hieno idea!

• portti

Ei tuu toimimaan, se nyt vaan on niin että viidellä eurolla ei kateta kustannuksia. Tämä on sellainen tähdenlento, joka alkaa kohta laskeutumaan. Tuleeko pakkolasku? Ja ei muuten osaa kuskitkaan tietenkään vastata yhtään mihinkää, koska ei oo ollu aikaa kouluttaa yhtikäs mitään vaan ottaa ne alkoholismi kuskit duuniin jotka ei kelpaa mihinkään muualle!

• -Ayla-
        portti kirjoitti:

Ei tuu toimimaan, se nyt vaan on niin että viidellä eurolla ei kateta kustannuksia. Tämä on sellainen tähdenlento, joka alkaa kohta laskeutumaan. Tuleeko pakkolasku? Ja ei muuten osaa kuskitkaan tietenkään vastata yhtään mihinkää, koska ei oo ollu aikaa kouluttaa yhtikäs mitään vaan ottaa ne alkoholismi kuskit duuniin jotka ei kelpaa mihinkään muualle!

Mietippäs että viidellä eurolla katetaan nyt jo kaikki kustannukset. Ja yhtäkään alkoholistia kun ei kuskina ole kun jos on promillea veressä ei puikkoihin pääse. Turha tuo tuollainen morkkaus jos et asiasta tiedä. Meneppäs itseesi ja mieti mitä suustasi/ näppikseltäsi painoon päästät.

• korjaus mies

Ollaan työporukoiden kanssa käytetty palvelua.

Meillä on työporukoita Pääkaupunkiseudulla, jotka matkustavat jatkuvasti Vikingillä tai Tallinkilla, ryhmähinnat ovat olleet Espooseen / Vantaalle 40,00 euroa ja Helsinkiin 30 euroa.
      Yksittäiseltä matkaajalta on otettu vain 10 euroa.

Olemme päässeet kumpaankin suuntaan sovittuun hintaan ja laivalle haut työpaikoilta ovat sujuneet sovitusti.

Muutama syy miksi käytämme Seaport palvelua:

1) Työntekijöiden ei ole tarvinnut miettiä
      parkkeeraus tilaa satamissa kun olemme päässeet
      Seaport autoilla kumpaankin suuntaan.

2) Tähän saakka on kaikki matkatavarat ja "remonttipakit/varaosat mahtuneet kyytiin.
      Meidän mielestä Seaport autoissa on suuremmat matkatavara tilat kuin tilatakseissa.

2) Olemme käyttäneet Katajanokan terminaalin Seaport palvelua jo Elokuussa alusta alkaen.
      Länsiterminaalin palvelut alkoivat vasta Elokuun lopulla, mutta kumpikin toimii aloittavaksi palveluksi yllättävän hyvin.

Suosittelen kokeilemaan ko. kuljetus palvelua.

• tutkintaa

Seaportin kuljetukset ovat laittomia, koska niissä EI tosiasiallisesti yritetä yhdistellä kuljetuksia, asia tulee etenemään oikeuteen.

• tyytyväinen asiakas
        tutkintaa kirjoitti:

Seaportin kuljetukset ovat laittomia, koska niissä EI tosiasiallisesti yritetä yhdistellä kuljetuksia, asia tulee etenemään oikeuteen.

voisit esittää tuohon väitteeseen, että poliisi tutkii ja olisi asia menossa oikeuteen.
        Aika hölmö provo sinulta.
        Itse ainakin olen ollut sen tarjoamassa kimppakyydissä ja saanut hyvän palvelun.
        Käytän jatkossakin.

• kuittia tarvitseva
        tyytyväinen asiakas kirjoitti:

voisit esittää tuohon väitteeseen, että poliisi tutkii ja olisi asia menossa oikeuteen.
        Aika hölmö provo sinulta.
        Itse ainakin olen ollut sen tarjoamassa kimppakyydissä ja saanut hyvän palvelun.
        Käytän jatkossakin.

Vaikka sitä kuljettajalta pyysin, saanko kuitin laivayhtiöstä kuitenkin näin jälkikäteen?

Ilmoitin heti autoon noustuani, että tarvitsen kuitin, mutta en sitä saanut jotain epäselvää ??

• kanssa matkustaja
        kuittia tarvitseva kirjoitti:

Vaikka sitä kuljettajalta pyysin, saanko kuitin laivayhtiöstä kuitenkin näin jälkikäteen?

Ilmoitin heti autoon noustuani, että tarvitsen kuitin, mutta en sitä saanut jotain epäselvää ??

Kun ostat lipun niin kuljettaja ottaa sinulta lipusta tarkistus osan pois ja loppu lippu kelpaa kuitista kun yhdistät sen matkalippuusi
        siinä on alv:t ja yhteystiedot.

Meillä ei ole ollut mitään ongelmia meidän firman kirjanpitäjän kanssa.

• Nimetön
        kanssa matkustaja kirjoitti:

Kun ostat lipun niin kuljettaja ottaa sinulta lipusta tarkistus osan pois ja loppu lippu kelpaa kuitista kun yhdistät sen matkalippuusi
        siinä on alv:t ja yhteystiedot.

Meillä ei ole ollut mitään ongelmia meidän firman kirjanpitäjän kanssa.

Kun en siis saanut koko matkalippua? Eli minulla ei ole mitään tarkistusosaa taikka siitä jäänyttä kappaletta, olen myös yrittänyt tarkistaa asiaa laivayhtiöltä mutta heistäkin asia kuullosti epäselvältä, että lupasivat palata asiaan. Voiko joku laittaa kuitin ko. matkasta vaikka postissa niin olisin iki onnellinen :)

- Toivo elää yhä

• yhteyttä
        Nimetön kirjoitti:

Kun en siis saanut koko matkalippua? Eli minulla ei ole mitään tarkistusosaa taikka siitä jäänyttä kappaletta, olen myös yrittänyt tarkistaa asiaa laivayhtiöltä mutta heistäkin asia kuullosti epäselvältä, että lupasivat palata asiaan. Voiko joku laittaa kuitin ko. matkasta vaikka postissa niin olisin iki onnellinen :)

- Toivo elää yhä

Seaport Expressiin, koska sen firman autolla olet luullakseni matkustanut.
        Uskon, että heidän kanssaan keskustelemalla asia selviää.
        Tässä firman yhteystietoja:
        puh: 09-2316 5070
        email: [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5326
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3701
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3263
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2505
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2102
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1987
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163