Kannabis ja orgasmi

R.J.

Olen hiljattain aloittanut suhteen kannabista käyttävän miehen kanssa. Pari päivää sitten menimme ensimmäistä kertaa sänkyyn. Kokemus oli aivan kammottava, sillä mies ei lauennut! Ennen yhdyntää hän oli polttanut useamman jointin ja juonut muutaman kaljan. Onko mahdollista, että joillekin miehille kannabis aiheuttaa sen, ettei laukea lainkaan, vaikka erektion kanssa ei ongelmia tulisikaan?

22

14509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ittelläkin ongelmia

      saada orgasmia jos juon. Pilveä polttaessa ei oikein tule edes seksi mieleen. Mutta sitten kun lämpiää, niin ongelmana itellä ainakin on että meinaa tulla liiankin helposti, koska pelkässä pilvessä kaikki aistit on niin herkkänä.

      Paljon riippuu myös tunnepuolesta. Jos pelkän seksin takia yrittää pilvessä niin ei onnistu oikein ollenkaan, mutta jos tunteet partneria kohtaan on hyvin niin onnistuu ihan ok.

      • R.J.

        Täytyy todeta, että tällä kertaa ongelma saattoi olla pelkästään kemiallinen. Ehkä myöhemmin selvinpäin on parempi tuuri. Joskus kun ennen käytin pilveä, se ei varsinaisesti estänyt orgasmia, mutta pitkitti ja pitkitti sen saavuttamista loputtomiin. Ei tosiaankaan mikään seksihuume.


    • Muutosta

      Kokemus oli pelkästään sen takia kauhea, koska hän ei lauennut? Saatko itse orgasmin joka kerta harrastaessasi seksiä? Itse olen nauttinut monta kertaa seksistä laukeamatta ja ollut todella tyytyväinen kokemukseen.

      • R.J.

        Kyllä, se oli karmaiseva juuri siksi, ettei mies lauennut. Se on luonnotonta ja jotenkin liian naisellista. Naisen ei kuulukaan saada orgasmia joka yhdynnässä, eikä heitä saa siihen painostaakaan. Miehen täytyy ajatella vain itseään, niin se vapauttaa naisen orgasminsaantivelvollisuudesta ja se tulee kuin itsestään. Nyt juttu meni vähän ohi palstan varsinaisesta aiheesta, mutta menköön tämän kerran.


    • Vain

      Minulla ei ole ollut sen enempää seisokki- kuin laukeamisongelmiakaan pilvessä. Seksi on päinvastoin tuntunut intensiivisemmältä, mutta ei välttämättä mitenkään sen paremmalta kuitenkaan kuin selvin päin. Humalassa on on ollut vaikeampi laueta tai saada kunnon erektiota. Yritä saada miesystäväsi sänkyyn mielummin kun hän on selvin päin.

    • näin.

      Ei johdu pössyttelystä. On olemassa lajikkeita nimeltä honeymoon ja Love Potion, jotka itse asiassa auttavatkin asiaan.

      • iida-

        no useemman vuoden käyttäjän kanssa seksiä harrastaneena voisin vaikka vannoa että vaikuttaa...jos on kovin tullu polteltuu ni menee armottomaks jyystämiseks...eli ei oo vissiin lajikkeet ollu kohillaan? ;)


      • oon kato...
        iida- kirjoitti:

        no useemman vuoden käyttäjän kanssa seksiä harrastaneena voisin vaikka vannoa että vaikuttaa...jos on kovin tullu polteltuu ni menee armottomaks jyystämiseks...eli ei oo vissiin lajikkeet ollu kohillaan? ;)

        useemman vuoden naisia haistellu ja vain pari jointtia polttanut niin kyllä marihuana haisoo paremmalta ku akat jokka haisoo raktorin polttoaineelta vaattekki päällänsä, mutta ei akoissa ole mitään pahaa kumminskaa.

        http://www.youtube.com/watch?v=9wAzzogZ24Y


      • Anonyymi

        Mistä tiedän jos olen vetänyt niitä?


    • åke panomies

      kannabis vaikuttaa kyllä erektion kestoon. erektiota se ei paranna. (veltto muna ei herää kannabiksella)

      jos ongelma on liian nopean purskahtamisen kanssa, niin tällöin kannattaa kannaa koettaa.
      en ole koskaan saanut negatiivista palautetta, vaikka sessio voikin kestää yli viisitoista minuuttia.

      • Pajatso palaa

        Itsellä kannabis parantaa kykyä. Toisaalta ei mitään kummempia häiriöitä muutenkaan. Tiedän, että moni nainen muuten pitäisi, jos mies pystyisi seisomaan pari kolme tuntia. Mutta kaikki on lopuksi kiinni henkisyydestä. Jos olet vasta tavannut miehen, älä nyt yhdestä kerrasta murehdi. Kaikkea voi sattua, mutta lohdutuksen sanoina tiedän sanoa, että kun kummatkin oppivat tuntemaan toisensa paremmin, niin sängyssä meno paranee. Se kuitenkin edellyttää, että uskaltaa puhua omasta halusta, tajuaa toisen halun ja kuuntelee toista. En julistaudu miksikään opettajaksi, mutta kun harjoittelee, ottaa rennosti ja suvaitsee, että kaikki kerrat on erilaisia, eikä aina tarvi mennä saman kaavan mukaan, eikä edes kummankaan aina pidä tyydyttyä. Luulisin että silloin juuri kummatkin tyydyttyvät niin hyvin ja usein kuin mahdollista. No eipä se aina tietysti mene näinkään...

        Sitten pitänee sanoa, että mielestäni seksi ja varsinkin seksi rakastetun kanssa on parasta niin, että kummallakin on pää aika selvä. Ainakin minulla pitää olla selvä(hkö), silloin saan parhaimman tunteen ja nautinnon, silloin elekieli ja vartalon kieli on jotenkin ymmärrettävämpää ja selvempää. Mitä vain päihdettä peliin ja nautinto ja herkkyys alkavat tietyn rajan jälkeen heiketä.

        Sitten on eri juttu jos on kyse hedonistisesta seksistä, nautintoa ja irstailua, sinne kannabis ja muut päihteet sopivat tai sitten eivät, sekin riippuu yksilöistä.


      • jokuvaanff
        Pajatso palaa kirjoitti:

        Itsellä kannabis parantaa kykyä. Toisaalta ei mitään kummempia häiriöitä muutenkaan. Tiedän, että moni nainen muuten pitäisi, jos mies pystyisi seisomaan pari kolme tuntia. Mutta kaikki on lopuksi kiinni henkisyydestä. Jos olet vasta tavannut miehen, älä nyt yhdestä kerrasta murehdi. Kaikkea voi sattua, mutta lohdutuksen sanoina tiedän sanoa, että kun kummatkin oppivat tuntemaan toisensa paremmin, niin sängyssä meno paranee. Se kuitenkin edellyttää, että uskaltaa puhua omasta halusta, tajuaa toisen halun ja kuuntelee toista. En julistaudu miksikään opettajaksi, mutta kun harjoittelee, ottaa rennosti ja suvaitsee, että kaikki kerrat on erilaisia, eikä aina tarvi mennä saman kaavan mukaan, eikä edes kummankaan aina pidä tyydyttyä. Luulisin että silloin juuri kummatkin tyydyttyvät niin hyvin ja usein kuin mahdollista. No eipä se aina tietysti mene näinkään...

        Sitten pitänee sanoa, että mielestäni seksi ja varsinkin seksi rakastetun kanssa on parasta niin, että kummallakin on pää aika selvä. Ainakin minulla pitää olla selvä(hkö), silloin saan parhaimman tunteen ja nautinnon, silloin elekieli ja vartalon kieli on jotenkin ymmärrettävämpää ja selvempää. Mitä vain päihdettä peliin ja nautinto ja herkkyys alkavat tietyn rajan jälkeen heiketä.

        Sitten on eri juttu jos on kyse hedonistisesta seksistä, nautintoa ja irstailua, sinne kannabis ja muut päihteet sopivat tai sitten eivät, sekin riippuu yksilöistä.

        Siinä on varmaan käynyt niin et kun harrastitte ekaa kertaa seksiä niin miestäkin on vähän jännittänyt ja kun oli vielä juonukkin ja poltellu niin ei sit lauennut. Itellä käyny joskus 19veenä niin et en oo lauennut ku heräsin jonkun randompanon luota krapuloissani, sen jälkeen kyl lentäny lasti pilvessä ja selvinpäin. Joskus tosi kännissä menee jyystämiseksi ja alkoholi vie muutenkin halut.


    • V

      Ei se kysyntä häviä minnekään vaikka tarjontaan vastaamaan pyrkiviä kuinka sakotettaisiin/viskeltäisi kiven sisään/tapettaisiin. Onhan tuo nyt ilmiselvää kun vilkaiseekin rapakon taakse. Kovemmat rangaistukset vain johtavat kovempiin otteisiin rikollisten taholta, ja nämä vielä kääräisevät entistä muhkeammat voitot.

      Nykyisen kikkelis kokkelis -päihdepolitiikan sijaan valtion kannattaisi panostaa oikeasti päihteiden kanssa ongelmiin joutuvien hoitoon, ja lopettaa ongelmien luominen niitä ennestään omaamattomille.

      Ainoa järkikeino on pistää kaikki päihteet valtion jakeluun, ja tehdä väestölle selväksi eri aineiden haitat. Toki ns. "kovat huumeet" kuuluisi olla reseptin takana ja erityinen päihdelääkäri tekisi asiakkaalle selväksi todennäköiset riskit, ja päättäisi voiko henkilölle myöntää hänen haluamaansa päihdettä.

      • V

        Ohops, väärään ketjuun lähti. Modi voinee poistaa jos sattuu silmään.


      • nähtyon
        V kirjoitti:

        Ohops, väärään ketjuun lähti. Modi voinee poistaa jos sattuu silmään.

        mode poistaa vain negatiiviseen sävyyn kirjoitettut kannabis viestit koska on niin huumemyönteinen. nähty on monesti.


    • dfadf

      ite kun poltan kannabista pystyn panemaan pidempään laukeamatta ja munaki seisoo ihan kivi kovana :D kunnon hiteissä tuntuu et se orgasmi tulee jotenki tosi hitaasti ja voimakkaasti :D tuntuu paremmin ja just se intensiivisyys...

    • Kannabisnannaa

      Itse en ole vielä kertaakaan yhdenkään kumppanin kanssa lauennut ensimmäisellä kerralla. Johtuuko siitä että jännittää ja ei tunne toista vielä kunnolla, sitä en tiedä. Itse poltan lähinnä juurikin sen takia että paukuissa runkkaaminen on jotain uskomattoman mahtavaa. Orgasmit abaut kolminkertaiset ja kestävät myöskin pidempään.

    • NereidijaMeripeikko
    • ikipietulainen
    • kienfirhnfi

      mulla on pilvessä 10 laukeava

    • kamalaakuulla

      Järkyttävää. Osa ihmisistä vaan on itsetuhoisia ja tuhoavat varmasti itsensä.
      Minä en ikinä seurustele kenenkään pilven käyttäjän kanssa. En alkoholistienkaan.
      En aio pilata elämääni tuollaisella.
      Hyvää loppu elämää vaan sinne jonnekin!

    • Anonyymi

      Pilven polttelu nuorten keskuudessa varmaan yhtä yleistä kuin alkoholin käyttö nykyään.

      Ja vanhemmatkin alkaneet ulkomaiden esimerkin kanssa sitä käyttämään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5700
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      212
      1765
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1722
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      93
      1188
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1145
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      876
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe