Tämä on jo todellista magiaa!

Filia Ferus

Tehkää tämä taika perässä, niin takaan että olette kuuluisia ja pääsette uutisiin!
http://www.youtube.com/watch?v=qtmdGMPgU7I

HeXeX'ille terkut!

61

1378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hexex

      No hei taasen, Ferus!

      Itse en näe tuollaisissa dokumenteissa mitään dokumentoitavaa. En loiki ja koikkelehdi vaatteitta yleisillä paikoilla, mutta jos rannalle menen uimaan tai aurinkoa ottamaan, menen luonnollisten ihmisten rannalle jos sellainen sattuu lähellä olemaan. Olen käynyt ns. nakurannoilla montakin kertaa elämäni aikana.

      • DarkNinjaHiiri

        Mulla on sama linkki profiilissa :)

        Kaveri yritti kerran kovasti päteä ja todistaa tuon mahdolliseksi pyörittämällä yhtälöitä. X, Y ja Z oli kovasti käytössä mutta valmista ei tullut eikä mulla oikeastaan kiinnostanutkaan.

        Veikkaan että magia on sellaista viisautta joka vie jonkin verran aivokapasiteettiä ja täten on jostakin pois.

        Magiaa en lue enkä harrasta enää mutta voishan sitä joskus pienen Wicca ympyrän tai spiritismi istunnon tehdä jos saa kavereita mukaan.


      • Hexex
        DarkNinjaHiiri kirjoitti:

        Mulla on sama linkki profiilissa :)

        Kaveri yritti kerran kovasti päteä ja todistaa tuon mahdolliseksi pyörittämällä yhtälöitä. X, Y ja Z oli kovasti käytössä mutta valmista ei tullut eikä mulla oikeastaan kiinnostanutkaan.

        Veikkaan että magia on sellaista viisautta joka vie jonkin verran aivokapasiteettiä ja täten on jostakin pois.

        Magiaa en lue enkä harrasta enää mutta voishan sitä joskus pienen Wicca ympyrän tai spiritismi istunnon tehdä jos saa kavereita mukaan.

        Oletko joskus ollut spiritismi-istunnossa? toimiko? pidittekö sormet kiinni "kursorissa" vai sen yläpuolella?

        Tietojeni mukaan mikään muu menetelmä ei avaa yhtä nopeasti psi-kykyjä kuin spiritismi, tosin joillain se on ollut liiankin rajua, ja kyvyistä on tullut hallitsemattomia ja haitallisia.


      • DarkNinjaHiiri
        Hexex kirjoitti:

        Oletko joskus ollut spiritismi-istunnossa? toimiko? pidittekö sormet kiinni "kursorissa" vai sen yläpuolella?

        Tietojeni mukaan mikään muu menetelmä ei avaa yhtä nopeasti psi-kykyjä kuin spiritismi, tosin joillain se on ollut liiankin rajua, ja kyvyistä on tullut hallitsemattomia ja haitallisia.

        Vaikka pidänkin itseäni nykyisin vakaumuksellisena ateistina niin en voi selittää järjellä Spiritismi kokemuksiani. Toinen probleema ateismissani on tuo humanoideihin uskominen mutta vain fyysisinä objekteina eli ei valo-olentoina.

        Oon tässä pari kaljaa jo juonu. Mielellään en puhu itsestäni vaan asiasta mutta olkoon nyt.

        Teininä olimme lähellä saatanan palvojia ja pelasimme spiritismiä joka päivä. Tunti tai neljä ei merkinnyt mitään. Joskus lasi jonka päällä pidimme sormia liikkui todella nopeaa. Tottakai se pelotti mutta oli mukavaa... motiivimme oli saada voimaa saatanalta tai henkiolennoilta. Pyysimme merkkiä ja outoja koputuksia ja hengityksen höyryämistä (kylmästä) koimme.

        Kun vanhenimme niin porukka hajosi. Tyttöystävät youknow :). Lopulta minut pelasti kristinuskon dualismista johon myös saatanan palvonnan luen mukaan, buddhalaisuus. Opittuani itämäisen ajattelutavan sain enemmän irti okkultismista ja teosofiasta. Erään sekavan kokemuksen jälkeen minusta kuitenkin tuli ateisti... ehkäpä ainoana keinona pysyä järjissäni.

        Kerran meinattiin muuten tilata ammattimeedio paikalle mutta jäi vain yritykseksi. Jos meedio olisi kanavoinut rakkautta ja kuolleitten läheisten kaipuuta niin olisimme nauraneet: Me vaadimme saatanan!

        Jos nyt luette tätä niin ottakaa tästä kokemuksesta kaikki irti. Lukekaa rivien välistä.


      • FiLiA FeRuS

      • Hex....
        FiLiA FeRuS kirjoitti:

        Tänään oli kiire päivä ja nyt tulin juuri suihkusta märkänä tähän pyyhe ainoastaan päällä kirjoittamaan. ;)
        http://www.youtube.com/watch?v=HpoOxTPVN6o

        Minäkin kävin hetki sitten suihkussa, mut olen jo vetänyt hynttyyt päälle. Biblioteekista kävin lainaamassa kirjan joka kertoo meistä miehistä, luomakunnan kruunuista.


      • FILIA FERUS
        Hex.... kirjoitti:

        Minäkin kävin hetki sitten suihkussa, mut olen jo vetänyt hynttyyt päälle. Biblioteekista kävin lainaamassa kirjan joka kertoo meistä miehistä, luomakunnan kruunuista.

        ole vaihtanut suuntausta!!!??? Eikö sun pitäis lukea kirjaa naisista?
        No, vitsi vitsi... Älä suu-utu... ;) Kunhan nautin sun härnäämisestäsi... Heh... ;)

        Oikeastaan kävin SAUNASSA ja suihkussa. Otin kunnon löylyt ja pitkät sellaiset. Välillä jäähdyttelin ja sitten taas löylyyn ja kauhalla urakalla vettä kiukaalle. Sauna alkoi ramasta ja nyt olen kohta valmis rentoutumaan sänkyyni. Olen nukkunut kahdessa yössä yhteensä about 6h, josta tänä aamuyöstä sen 2h!!!
        Nyt olen tosi rätti-poikki-puhki.

        Mullakin on miehistä opus - ostin kirpparilta 2€ hintaan, mut jostain syystä menee mielenkiinto miehiin, jos sen luen kokonaan läpi. Miehet tuntuvat silloin tylsiltä ja mitä iloa niistä sitten enään sen jälkeen on? Jätin lukematta muutaman sivun jälkeen. Pitää mullakin säilyy jokin mielenkiinto. Pitää miehissä jotain salaperäistä säilyttää mun pikku päässäni. Ei vaiskaan. Tosiasia on, että ne tekstit on yhden ihmisen kirjoittamia omasta kokemuksestaan ja jokainenhan saa olla sitä mieltä mitä haluaa. Meitä ihmisiä on niin moneksi. Mutta se onkin vaan rikkautta se.

        Nii, että mikä sen kirjan nimi onkaan ja kuka on sen kirjoittaja? Onko vastaavaa kirjaa naisista? Sen haluais varmasti miehetkin tietää... Pitäiskö minun kirjoittaa käyttöohjeet itsestäni sitä varten, jos joskus joku mies sattuis kiinnostumaan ja vielä niin että itsekkin olisin kiinnostunut. Mahtaiskohan mies olla kiinnostunut enää ohjeitten jälkeen. Parempi jättää kirjoittamatta ja jättää arvoituksellisuus. Jos kaiken arvaa ennalta, niin sittenhän minusta tulee tylsä... vai?

        On vaan jotenkin niin haikee olo.

        Hyvää yötä ja eroot..., ei'ku erinomaisia unia...
        http://www.youtube.com/watch?v=h5GtCBljdvk

        Ps. Miks Nukkumatti on Matti? Miksei se voi olla esim. Nukkupekka, Nukkujaakko, Nukkumaija, Nukkumaarit? Nukkunykänen?

        Mä nauran taas ja se on merkki siitä et on aika lähtee höyhensaarille.

        http://www.youtube.com/watch?v=G-7dlEsFTEs&feature=related


      • HeXex
        FILIA FERUS kirjoitti:

        ole vaihtanut suuntausta!!!??? Eikö sun pitäis lukea kirjaa naisista?
        No, vitsi vitsi... Älä suu-utu... ;) Kunhan nautin sun härnäämisestäsi... Heh... ;)

        Oikeastaan kävin SAUNASSA ja suihkussa. Otin kunnon löylyt ja pitkät sellaiset. Välillä jäähdyttelin ja sitten taas löylyyn ja kauhalla urakalla vettä kiukaalle. Sauna alkoi ramasta ja nyt olen kohta valmis rentoutumaan sänkyyni. Olen nukkunut kahdessa yössä yhteensä about 6h, josta tänä aamuyöstä sen 2h!!!
        Nyt olen tosi rätti-poikki-puhki.

        Mullakin on miehistä opus - ostin kirpparilta 2€ hintaan, mut jostain syystä menee mielenkiinto miehiin, jos sen luen kokonaan läpi. Miehet tuntuvat silloin tylsiltä ja mitä iloa niistä sitten enään sen jälkeen on? Jätin lukematta muutaman sivun jälkeen. Pitää mullakin säilyy jokin mielenkiinto. Pitää miehissä jotain salaperäistä säilyttää mun pikku päässäni. Ei vaiskaan. Tosiasia on, että ne tekstit on yhden ihmisen kirjoittamia omasta kokemuksestaan ja jokainenhan saa olla sitä mieltä mitä haluaa. Meitä ihmisiä on niin moneksi. Mutta se onkin vaan rikkautta se.

        Nii, että mikä sen kirjan nimi onkaan ja kuka on sen kirjoittaja? Onko vastaavaa kirjaa naisista? Sen haluais varmasti miehetkin tietää... Pitäiskö minun kirjoittaa käyttöohjeet itsestäni sitä varten, jos joskus joku mies sattuis kiinnostumaan ja vielä niin että itsekkin olisin kiinnostunut. Mahtaiskohan mies olla kiinnostunut enää ohjeitten jälkeen. Parempi jättää kirjoittamatta ja jättää arvoituksellisuus. Jos kaiken arvaa ennalta, niin sittenhän minusta tulee tylsä... vai?

        On vaan jotenkin niin haikee olo.

        Hyvää yötä ja eroot..., ei'ku erinomaisia unia...
        http://www.youtube.com/watch?v=h5GtCBljdvk

        Ps. Miks Nukkumatti on Matti? Miksei se voi olla esim. Nukkupekka, Nukkujaakko, Nukkumaija, Nukkumaarit? Nukkunykänen?

        Mä nauran taas ja se on merkki siitä et on aika lähtee höyhensaarille.

        http://www.youtube.com/watch?v=G-7dlEsFTEs&feature=related

        Ei suuntausta niin vain vaihdeta!

        Se kirja on Jumalainen Mies (Marja-Liisa Niemi-Mattila)

        Minäkin menen sänkyyn, ja odottelen jos vaikka Nukkudoris tulis sinne kans.

        Uinosia!


      • Filia Ferus
        HeXex kirjoitti:

        Ei suuntausta niin vain vaihdeta!

        Se kirja on Jumalainen Mies (Marja-Liisa Niemi-Mattila)

        Minäkin menen sänkyyn, ja odottelen jos vaikka Nukkudoris tulis sinne kans.

        Uinosia!

        Moi taas ja päiviä!
        Ensiksikin tämä musa sulle;
        http://www.youtube.com/watch?v=92wAk81k9jM

        Nyt on kiire, et käyn täällä vain pikaisesti ja lähden sitten liikenteeseen.
        Yksi papru on vielä löydettävä ja faksattava, joten aikaa ei ole tämän enempää. Palataan myöhemmin asiaan.

        Sen verran vielä, että mitä kirja on paljastanut?
        Miten päiväsi muuten on kulunut?


      • Hexex
        Filia Ferus kirjoitti:

        Moi taas ja päiviä!
        Ensiksikin tämä musa sulle;
        http://www.youtube.com/watch?v=92wAk81k9jM

        Nyt on kiire, et käyn täällä vain pikaisesti ja lähden sitten liikenteeseen.
        Yksi papru on vielä löydettävä ja faksattava, joten aikaa ei ole tämän enempää. Palataan myöhemmin asiaan.

        Sen verran vielä, että mitä kirja on paljastanut?
        Miten päiväsi muuten on kulunut?

        Pikkuasioita hoidellut kaupungilla, eipä muuta.

        Kirjaa tuskin jaksaisin muuten lukea, mutta esitystapa on mielenkiintoinen. Miesten arkkityypit esitetään antiikin jumaltaruston, etupäässä helleenien pantheonin rinnastuksilla. Kirjassa kerrotaan millainen on Zeus- Ares- Apollon- Hermes- Hefaistos- tai vaikkapa Poseidontyyppinen mies.

        No löysitkös papyruksesi ja faxasit sen? Mitäs muuta jännää tänään?


      • Filia Ferus Fabulosus
        HeXex kirjoitti:

        Ei suuntausta niin vain vaihdeta!

        Se kirja on Jumalainen Mies (Marja-Liisa Niemi-Mattila)

        Minäkin menen sänkyyn, ja odottelen jos vaikka Nukkudoris tulis sinne kans.

        Uinosia!

        Hei taas. Tulen ja menen. Kävin kurkkaamassa ja kohta taas menen, ennen kuin taas tulen. Ilman menemistä ei voi tulla ja ilman tulemista mennä.

        http://www.youtube.com/watch?v=fmS4keLLEr4


      • Filia Ferus Fabulosus
        Hexex kirjoitti:

        Pikkuasioita hoidellut kaupungilla, eipä muuta.

        Kirjaa tuskin jaksaisin muuten lukea, mutta esitystapa on mielenkiintoinen. Miesten arkkityypit esitetään antiikin jumaltaruston, etupäässä helleenien pantheonin rinnastuksilla. Kirjassa kerrotaan millainen on Zeus- Ares- Apollon- Hermes- Hefaistos- tai vaikkapa Poseidontyyppinen mies.

        No löysitkös papyruksesi ja faxasit sen? Mitäs muuta jännää tänään?

        Mihinkä kategoriaan sinä sitten kuulut?
        Tällaisia löysin;
        http://www.youtube.com/watch?v=94IKAEAEBvE
        &
        http://www.youtube.com/watch?v=YiY1JfVhixs&NR=1
        &
        http://www.youtube.com/watch?v=arvmAZZzWLQ&feature=related

        Uskotko muuten että kuoleman jälkeen emme lakkaisi olemasta, vaikka keho muuttuisi tomuksi?


      • Hexex
        Filia Ferus Fabulosus kirjoitti:

        Mihinkä kategoriaan sinä sitten kuulut?
        Tällaisia löysin;
        http://www.youtube.com/watch?v=94IKAEAEBvE
        &
        http://www.youtube.com/watch?v=YiY1JfVhixs&NR=1
        &
        http://www.youtube.com/watch?v=arvmAZZzWLQ&feature=related

        Uskotko muuten että kuoleman jälkeen emme lakkaisi olemasta, vaikka keho muuttuisi tomuksi?

        Olen kuullut ennenkin spöökkien puhetta ja jopa kuorolaulua. Ei hajuakaan mist ne äänet tulee.

        En oikeen usko yhtikäs mihinkään, mut ilmeisesti tietoisuutemme on jotain ei-atomaarista energiaa joka jatkaa tietoista olemassaoloaan jk (=jälkeen krematorion)


      • Hexex
        Filia Ferus Fabulosus kirjoitti:

        Hei taas. Tulen ja menen. Kävin kurkkaamassa ja kohta taas menen, ennen kuin taas tulen. Ilman menemistä ei voi tulla ja ilman tulemista mennä.

        http://www.youtube.com/watch?v=fmS4keLLEr4

        ..pysyä paikallaan!


      • Filia Ferus Fabulosus
        Hexex kirjoitti:

        ..pysyä paikallaan!

        En pysy, jollei sitten joku tule ja pidä kiinni!
        Eipähän tarvitse tomutella pölyjä pois olkapäiltä.


      • Filia Ferus Fabulosus
        Hexex kirjoitti:

        Olen kuullut ennenkin spöökkien puhetta ja jopa kuorolaulua. Ei hajuakaan mist ne äänet tulee.

        En oikeen usko yhtikäs mihinkään, mut ilmeisesti tietoisuutemme on jotain ei-atomaarista energiaa joka jatkaa tietoista olemassaoloaan jk (=jälkeen krematorion)

        meidän kehomme ole annettu sitä varten meille, että kokisimme kaiken konkreettisemmin muutenkin kuin unenomaista tilaa vastaavalla tavalla. Onhan se ihan eri juttu rakastella "oikeesti" kun esim. unessa tai unenomaisessa tilassa.
        Jos kerran henki jatkaa ruumiista irtauduttuaan, niin eikös sitten se ole vähän kuin unenomainen tila? Unessa voimme matkustaa ilman matkalippuja, samoin tästä "maallisesta" irtauduttuamme. Unessa voimme kokea ja tuntea niinkuin valveillakin, mutta valveilla kaikki tuntemus on aivan eri luokkaa.


      • Hexex Imperator Superbus Ma...
        Filia Ferus Fabulosus kirjoitti:

        meidän kehomme ole annettu sitä varten meille, että kokisimme kaiken konkreettisemmin muutenkin kuin unenomaista tilaa vastaavalla tavalla. Onhan se ihan eri juttu rakastella "oikeesti" kun esim. unessa tai unenomaisessa tilassa.
        Jos kerran henki jatkaa ruumiista irtauduttuaan, niin eikös sitten se ole vähän kuin unenomainen tila? Unessa voimme matkustaa ilman matkalippuja, samoin tästä "maallisesta" irtauduttuamme. Unessa voimme kokea ja tuntea niinkuin valveillakin, mutta valveilla kaikki tuntemus on aivan eri luokkaa.

        Niin, jokin syy siihen pitää olla jos tänne aina uudelleen tullaan jostain haamusfääristä. Ehkä siellä ei ole tuntoaistia, tai sitten lataus loppuu ja alamme hiipua, ja meidän pitää tulla tänne atomitasolle aina uudelleen. Kenpä tietäis totuuden?


      • Superbus Maximus
        Hexex Imperator Superbus Ma... kirjoitti:

        Niin, jokin syy siihen pitää olla jos tänne aina uudelleen tullaan jostain haamusfääristä. Ehkä siellä ei ole tuntoaistia, tai sitten lataus loppuu ja alamme hiipua, ja meidän pitää tulla tänne atomitasolle aina uudelleen. Kenpä tietäis totuuden?

        No nyt se tuli kokonaan näkyviin!


      • Filia Ferus Fabulosus
        Hexex Imperator Superbus Ma... kirjoitti:

        Niin, jokin syy siihen pitää olla jos tänne aina uudelleen tullaan jostain haamusfääristä. Ehkä siellä ei ole tuntoaistia, tai sitten lataus loppuu ja alamme hiipua, ja meidän pitää tulla tänne atomitasolle aina uudelleen. Kenpä tietäis totuuden?

        Tämä elämä täällä on vähän samaa kun olisit koulussa jossain luokassa oppimassa jotain uutta jostain aiheesta. Niin sanottua konkreettista tuntemista "elämän" kautta. Luokallekkin voi jäädä, eli joutuu tulemaan takaisin, ainakin jos itse päättää lähteä "koulusta" ennen aikojaan. Eli, jos tekee vaikka harakirit 25v:na ja elämän olisi tarkoitus jatkua vaikka vielä 50v, niin syntyy tänne uudestaan ja elää tuon 50v, eikä yhtään kauempaa siinä uudessa elämässä. Sitten vaihdetaan luokkaa kun tämä oppijakso on eletty.
        Olemme täällä, koska halumme tuntea kaiken konkreettisena. Meille jokaiselle on annettu ajastettu lahja tai pari/muutama, jotka meille annetaan sitten kun olemme valmiita ne vastaanottamaan. Myös edelliset käydyt "luokat" vaikuttavat siihen, miten täällä osaamme hyödyntää taitojamme. Synnymme tänne uudestaan, jotta voimme kokea konkreettisesti kaiken mahdollisen, mitä kokea voi. Ja meidän on kohdattava pelkomme, sillä jossain vaiheessa sen joudumme joka tapauksessa kohtaamaan. Ja mitä tulee siihen että tuomitsemme toisen ihmisen, esim. vaikka nyt taposta, voimme seuraavassa elämässä olla itse tappajia, joten on parempi jättää tuomitsematta ketään, teki hän sitten mitä teki. (Tuomareilla ei ole helppoa). Parempi on olla ajattelematta asiaa mahdollisimman vähän, mikäli aihe ei ole suoraan koskettava, esim. henk.koht. asia. Myös nunna, on voinut olla edellisessä elämässään portto, tai ryhtyä huoraamaan seuraavassa elämässä. Samoin, jos joku pilkkaa vaikka nyt jotain esim. lihavaksi tai lehmäksi, voi hän olla itse paljon lihavampi seuraavassa elämässä tai syntyä lehmäksi.


      • Filia Ferus Fabulosus Lunar...
        Superbus Maximus kirjoitti:

        No nyt se tuli kokonaan näkyviin!

        Unohdit muuten yhden sanan nimestäsi. Sen olisi pitänyt olla;
        Hexex Imperator Superbus Maximus Magnificentia.
        Eiku siinä pitää olla vielä yksi nimi;

        Hexex Imperator Superbus Maximus Magnificentia Horridus. ;)

        T: Filia Ferus Fabulosus Lunaris Fuscus Flammifer Spes


      • Filia Ferus Fabulosus
        Filia Ferus Fabulosus Lunar... kirjoitti:

        Unohdit muuten yhden sanan nimestäsi. Sen olisi pitänyt olla;
        Hexex Imperator Superbus Maximus Magnificentia.
        Eiku siinä pitää olla vielä yksi nimi;

        Hexex Imperator Superbus Maximus Magnificentia Horridus. ;)

        T: Filia Ferus Fabulosus Lunaris Fuscus Flammifer Spes

        Lunaris Fuscus Flammifer Spes

        ...sanoakin mutta noiden nimien kirjoittelun jälkeen se jo ehti unohtua.


      • Hexex
        Filia Ferus Fabulosus kirjoitti:

        Tämä elämä täällä on vähän samaa kun olisit koulussa jossain luokassa oppimassa jotain uutta jostain aiheesta. Niin sanottua konkreettista tuntemista "elämän" kautta. Luokallekkin voi jäädä, eli joutuu tulemaan takaisin, ainakin jos itse päättää lähteä "koulusta" ennen aikojaan. Eli, jos tekee vaikka harakirit 25v:na ja elämän olisi tarkoitus jatkua vaikka vielä 50v, niin syntyy tänne uudestaan ja elää tuon 50v, eikä yhtään kauempaa siinä uudessa elämässä. Sitten vaihdetaan luokkaa kun tämä oppijakso on eletty.
        Olemme täällä, koska halumme tuntea kaiken konkreettisena. Meille jokaiselle on annettu ajastettu lahja tai pari/muutama, jotka meille annetaan sitten kun olemme valmiita ne vastaanottamaan. Myös edelliset käydyt "luokat" vaikuttavat siihen, miten täällä osaamme hyödyntää taitojamme. Synnymme tänne uudestaan, jotta voimme kokea konkreettisesti kaiken mahdollisen, mitä kokea voi. Ja meidän on kohdattava pelkomme, sillä jossain vaiheessa sen joudumme joka tapauksessa kohtaamaan. Ja mitä tulee siihen että tuomitsemme toisen ihmisen, esim. vaikka nyt taposta, voimme seuraavassa elämässä olla itse tappajia, joten on parempi jättää tuomitsematta ketään, teki hän sitten mitä teki. (Tuomareilla ei ole helppoa). Parempi on olla ajattelematta asiaa mahdollisimman vähän, mikäli aihe ei ole suoraan koskettava, esim. henk.koht. asia. Myös nunna, on voinut olla edellisessä elämässään portto, tai ryhtyä huoraamaan seuraavassa elämässä. Samoin, jos joku pilkkaa vaikka nyt jotain esim. lihavaksi tai lehmäksi, voi hän olla itse paljon lihavampi seuraavassa elämässä tai syntyä lehmäksi.

        Tuollainen vaatisi kosmista tuomaria joka asioista päättäisi, enkä sellaiseen tuomariin usko. Jos sielu on, ja vieläpä kehittyvä existenssi, niin luulempa että ainut joka sen opiskelupaikoista ja lukuvuosista päättää, on sielu itse.


      • Hexex
        Filia Ferus Fabulosus Lunar... kirjoitti:

        Unohdit muuten yhden sanan nimestäsi. Sen olisi pitänyt olla;
        Hexex Imperator Superbus Maximus Magnificentia.
        Eiku siinä pitää olla vielä yksi nimi;

        Hexex Imperator Superbus Maximus Magnificentia Horridus. ;)

        T: Filia Ferus Fabulosus Lunaris Fuscus Flammifer Spes

        Olinpa tumpelo kun en itse huomannut noita tärkeitä adjektiiveja mainita nimeni yhteydessä.

        Kauhistuttavan upea maximaalisen röyhkeä hallitsija-Noita.


      • Hex...
        Filia Ferus Fabulosus kirjoitti:

        Lunaris Fuscus Flammifer Spes

        ...sanoakin mutta noiden nimien kirjoittelun jälkeen se jo ehti unohtua.

        Kuun tulisenpunertavanruskeaa lajia villi tytär


      • Filia Ferus FLFFS
        Filia Ferus Fabulosus Lunar... kirjoitti:

        Unohdit muuten yhden sanan nimestäsi. Sen olisi pitänyt olla;
        Hexex Imperator Superbus Maximus Magnificentia.
        Eiku siinä pitää olla vielä yksi nimi;

        Hexex Imperator Superbus Maximus Magnificentia Horridus. ;)

        T: Filia Ferus Fabulosus Lunaris Fuscus Flammifer Spes

        Horridus = törröttävä, pörröinen
        Magnificentia = ylevyys, loisto, komeus


        Törröttävä komeus.... heh heh heh... ;D
        On mulla vaan hauskaa...


      • Filia Ferus jne.
        Hex... kirjoitti:

        Kuun tulisenpunertavanruskeaa lajia villi tytär

        Tytär Villi Tarunomainen Kuun Tumma Liekehtivä Toivo

        Kuu liitetään alitajuntaan...


      • Filia Ferus ja jotain sinne...
        Filia Ferus jne. kirjoitti:

        Tytär Villi Tarunomainen Kuun Tumma Liekehtivä Toivo

        Kuu liitetään alitajuntaan...

        Flammifer = Tultakantava, liekehtivä


      • Hexex

      • FiliaFerusFabulosus

      • FiliaFerusFabulosus
        Hexex kirjoitti:

        ..menossa tulosuuntaan, vai tulossa menosuuntaan?

        Löysin sun biisin tuubist:

        http://www.youtube.com/watch?v=G935vPC5ID8

        sinäkin sieltä puskasta pois ja rekkaa nimmarisi.
        Jookos... kookos...?


      • Hexsex
        FiliaFerusFabulosus kirjoitti:

        sinäkin sieltä puskasta pois ja rekkaa nimmarisi.
        Jookos... kookos...?

        ..harkintaan!


      • FiliaFerusFabulosus
        Hexsex kirjoitti:

        ..harkintaan!

        Ensin se pudotti mut pois kirjautuneiden listalta. Sitten kun kirjauduin uudestaan, niin sitten se piilotti multa magia-palstan. Monta kertaa yritin sitä hakea. Sitten lopulta päätin tulla kiertoteitse.
        Ihan kuin olis tahallista v*ttuilua! Kiroanko sen? Teenko voodoo-nuken? ;)


      • Hexex
        FiliaFerusFabulosus kirjoitti:

        Ensin se pudotti mut pois kirjautuneiden listalta. Sitten kun kirjauduin uudestaan, niin sitten se piilotti multa magia-palstan. Monta kertaa yritin sitä hakea. Sitten lopulta päätin tulla kiertoteitse.
        Ihan kuin olis tahallista v*ttuilua! Kiroanko sen? Teenko voodoo-nuken? ;)

        ...on tunnetusti maanantaikappale koko palvelin, aina vialla jostain päin.


      • FiliaFerusFabulosus
        Hexex kirjoitti:

        ...on tunnetusti maanantaikappale koko palvelin, aina vialla jostain päin.

        vaikuttaa sitten ihan mummolta, joka paikka reistaa...

        M'ulla olikin sua jo ikä'vä... ;¨<
        Mut kohta mun on käytävä taas muu'alla.


      • Hexex.
        FiliaFerusFabulosus kirjoitti:

        vaikuttaa sitten ihan mummolta, joka paikka reistaa...

        M'ulla olikin sua jo ikä'vä... ;¨<
        Mut kohta mun on käytävä taas muu'alla.

        ..sade yltyy ja ukkonen jyrisee!


      • Hexex.
        FiliaFerusFabulosus kirjoitti:

        vaikuttaa sitten ihan mummolta, joka paikka reistaa...

        M'ulla olikin sua jo ikä'vä... ;¨<
        Mut kohta mun on käytävä taas muu'alla.

        Joku on just ryövännyt nimimerkkini eli rekisteröinyt sen. Nyt jouduin laittamaan pisteen perään jotta viesti lähtis.


      • FiliaFerusFabulosus
        Hexex. kirjoitti:

        Joku on just ryövännyt nimimerkkini eli rekisteröinyt sen. Nyt jouduin laittamaan pisteen perään jotta viesti lähtis.

        kävi niin, että Suomi24 herjas nimmarista ja jouduin temppuilee nimen kanssa, mutta sitten taas jostain kumman syystä nimeni alkoi taas pelittää. Tänään kävi viimeksi niin, vaikka OLIN REKANNUT NIMMARIN!


    • Filia Ferus jne.

      Mitäpä olet tänään puuhaillut?
      Nyt määäää lähden laittamaan astianperuskoneen päälle ja sitten määää lähden imuroimaan.

      Ps. Toi HexRex sopis sun nimeksi hyvin. Toivottavasti et loukkaantunut mun leikinlaskustani aiemmin. (Törröttävä komeus...)
      ;D

      • Hex...

        Joutopäivä tämäkin. Aamu näytti hyvältä ulkona, mut keskipäivä kun taittui, veti pilveen...tietysti sadepilveen.

        Loukkaantunut??? Mitä se on? Syötävää...vai kenties joku uusi harraste? Vai onko kyseessä jokin ihmisolioiden mentaalipuolen piirre josta jäin paitsi silloin kun psyykettä jaettiin?


      • Filia Ferus jne.
        Hex... kirjoitti:

        Joutopäivä tämäkin. Aamu näytti hyvältä ulkona, mut keskipäivä kun taittui, veti pilveen...tietysti sadepilveen.

        Loukkaantunut??? Mitä se on? Syötävää...vai kenties joku uusi harraste? Vai onko kyseessä jokin ihmisolioiden mentaalipuolen piirre josta jäin paitsi silloin kun psyykettä jaettiin?

        Rex = Kuningas, ruhtinas, valtias jne...

        En ajatellutkaan Tyrannosaurusta. Eikös elämä olis jännittävämpää kun niitä olis vieläkin?

        Taidan lähteä taas kohta talosta ulos.


      • Hex..
        Filia Ferus jne. kirjoitti:

        Rex = Kuningas, ruhtinas, valtias jne...

        En ajatellutkaan Tyrannosaurusta. Eikös elämä olis jännittävämpää kun niitä olis vieläkin?

        Taidan lähteä taas kohta talosta ulos.

        Juu, tiesin kyl ett rex on kunkku.

        Niin, mitähän siitä seurais jos puolukanpoimija törmäis metsäpolulla Tyrannosaurus Rexiin?


      • Filia Ferus...
        Hex.. kirjoitti:

        Juu, tiesin kyl ett rex on kunkku.

        Niin, mitähän siitä seurais jos puolukanpoimija törmäis metsäpolulla Tyrannosaurus Rexiin?

        ainakin liha-ateria puolukoilla maustettuna.
        Sinapitkin saattais löytyä... jostain...


    • Hex...

      Nousin tänään varhain -05.55

      • FiliaFerusFabulosus

        Mitä sinulle kuuluu näin aamusta?
        Onko ollut ikävä minua?
        ;)
        Maaginen numero tuo 5:55


      • Hexex
        FiliaFerusFabulosus kirjoitti:

        Mitä sinulle kuuluu näin aamusta?
        Onko ollut ikävä minua?
        ;)
        Maaginen numero tuo 5:55

        Ikävä, juu! Synkeännäköinen aamu, vettä sataa taas.

        Huomasin, että olet rekisteröinyt nimmarisi!


      • FiliaFerusFabulosus
        Hexex kirjoitti:

        Ikävä, juu! Synkeännäköinen aamu, vettä sataa taas.

        Huomasin, että olet rekisteröinyt nimmarisi!

        Tänä aamuna, juuri ennen tänne magiapalstalle soluttautumista.


      • FiliaFerusFabulosus
        Hexex kirjoitti:

        Ikävä, juu! Synkeännäköinen aamu, vettä sataa taas.

        Huomasin, että olet rekisteröinyt nimmarisi!

        sataa.

        Lähden kohta liikenteeseen, mutta palaan jonkin ajan kuluttua. Noin puolen tunnin päästä lähden.


      • FiliaFerusFabulosus
        Hexex kirjoitti:

        Ikävä, juu! Synkeännäköinen aamu, vettä sataa taas.

        Huomasin, että olet rekisteröinyt nimmarisi!

        vettä kuin koskesta (runnista) laskemalla. ja vieläkin tulee rankasti.

        Olipa päivä aloittaa venäjällä sota!
        Onneksi ei ole mun hääpäiväni, mut jos olis niin kyllähän se himmentäis sitä.
        http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200808088070150_ul.shtml


      • Hexex Capitanus
        FiliaFerusFabulosus kirjoitti:

        vettä kuin koskesta (runnista) laskemalla. ja vieläkin tulee rankasti.

        Olipa päivä aloittaa venäjällä sota!
        Onneksi ei ole mun hääpäiväni, mut jos olis niin kyllähän se himmentäis sitä.
        http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200808088070150_ul.shtml

        Olen tässä parannellut lievää päänsärkyä, enkä jaksa kirjoitella. Palaan kun paranen ja piristyn!


      • Filia Ferus Fabolosus
        Hexex Capitanus kirjoitti:

        Olen tässä parannellut lievää päänsärkyä, enkä jaksa kirjoitella. Palaan kun paranen ja piristyn!

        oli päänsärkyä, mutta se meni jo ohitse. Liekö johtunut sateisesta ja märästä säästä.


      • Filia Ferus Fabulosus
        Filia Ferus Fabolosus kirjoitti:

        oli päänsärkyä, mutta se meni jo ohitse. Liekö johtunut sateisesta ja märästä säästä.

        painovirhepaholainen!!!


      • Hexex Maximus
        Filia Ferus Fabulosus kirjoitti:

        painovirhepaholainen!!!

        Se on teutoonien kieltä, ja tarkoittaa: Huomiseen!

        Uinosia!


      • FiliaFerusFabulosus
        Hexex Maximus kirjoitti:

        Se on teutoonien kieltä, ja tarkoittaa: Huomiseen!

        Uinosia!

        Öitä. Itsekkin lopettelen juuri nyt. Sänky kutsuu houkuttelevasti.


      • Hexex Optimus Maximus
        FiliaFerusFabulosus kirjoitti:

        Öitä. Itsekkin lopettelen juuri nyt. Sänky kutsuu houkuttelevasti.

        Tuntuis hassulta sanoa enää tässä vaiheessa huomenta, joten sanon; Päivää!

        Quis on lauantai lähtenyt käyntiin FF? Meetkö illalla jonnekin rientoihin?


      • Filia Ferus
        Hexex Optimus Maximus kirjoitti:

        Tuntuis hassulta sanoa enää tässä vaiheessa huomenta, joten sanon; Päivää!

        Quis on lauantai lähtenyt käyntiin FF? Meetkö illalla jonnekin rientoihin?

        edes kirjautua. Pää ja niskat niin kipeät. Päätä ei voi edes käännellä. Laitoin hartioihin geeliä ja kun ei ollut yhtään särkylääkettä (buranaa) kotona niin hieroin kamferia & mentholia sisältävää voidetta otsaan ja hiusrajaan niskaan. Se tuntuu auttavan. Kamferilla on puuduttava vaikutus. Pitäis mennä hartia- ja kasvohierontaan.
        Vois kai sitä keittää sitruunamelissateetä. Sekin auttaa päänsärkyyn.

        Tässä kunnossa ei bibbaloida.

        Niin, Päivää vaan Hexexis Horridus Magnificentia... Parempaan päin geelin ansiosta kun jaksan vitsailla. ;)

        Tuulee ja vettä sataa...


      • Hex...
        Filia Ferus kirjoitti:

        edes kirjautua. Pää ja niskat niin kipeät. Päätä ei voi edes käännellä. Laitoin hartioihin geeliä ja kun ei ollut yhtään särkylääkettä (buranaa) kotona niin hieroin kamferia & mentholia sisältävää voidetta otsaan ja hiusrajaan niskaan. Se tuntuu auttavan. Kamferilla on puuduttava vaikutus. Pitäis mennä hartia- ja kasvohierontaan.
        Vois kai sitä keittää sitruunamelissateetä. Sekin auttaa päänsärkyyn.

        Tässä kunnossa ei bibbaloida.

        Niin, Päivää vaan Hexexis Horridus Magnificentia... Parempaan päin geelin ansiosta kun jaksan vitsailla. ;)

        Tuulee ja vettä sataa...

        Lämpö auttaa joskus jäykkiin niskoihin. Minä menen silloin suihkuun, ja otan suoraan niskoihin niin kuumaa kuin iho sietää. Yleensä helpottaa ja pääkin alkaa kääntyä.

        Tääl paistelee aurinko ain välil kauniisti. Tein jo pienen päiväkävelynkin.


      • FiliaFerusFabulosus
        Hex... kirjoitti:

        Lämpö auttaa joskus jäykkiin niskoihin. Minä menen silloin suihkuun, ja otan suoraan niskoihin niin kuumaa kuin iho sietää. Yleensä helpottaa ja pääkin alkaa kääntyä.

        Tääl paistelee aurinko ain välil kauniisti. Tein jo pienen päiväkävelynkin.

        sit kuitenkin, mut nyt päänsärky taas paheni.
        Hakkasin hartioita puukepillä - joskus auttaa, nyt ei tunnu pahemmin auttavan.
        Lähden syömään nyt yhden leivän (vaikka ei nälätä) johon laitan yrttejä päälle.
        Käyn roikkumassa myös tikkaissa.
        Ja geeliä lisää.


      • Hex...
        FiliaFerusFabulosus kirjoitti:

        sit kuitenkin, mut nyt päänsärky taas paheni.
        Hakkasin hartioita puukepillä - joskus auttaa, nyt ei tunnu pahemmin auttavan.
        Lähden syömään nyt yhden leivän (vaikka ei nälätä) johon laitan yrttejä päälle.
        Käyn roikkumassa myös tikkaissa.
        Ja geeliä lisää.

        Joko pää ja niskat on paremmat? Minä painan kohta oman pääni tyynyyn ja yritän vetää unta kuulaan.

        Huomenna reissuun viikoks.

        Yöt! Hektisiä unia!


      • Hexex Capitanus Maximus
        FiliaFerusFabulosus kirjoitti:

        sit kuitenkin, mut nyt päänsärky taas paheni.
        Hakkasin hartioita puukepillä - joskus auttaa, nyt ei tunnu pahemmin auttavan.
        Lähden syömään nyt yhden leivän (vaikka ei nälätä) johon laitan yrttejä päälle.
        Käyn roikkumassa myös tikkaissa.
        Ja geeliä lisää.

        Heippa sit viikoks! Pärjäile, ja tee magiaa ahkerasti!


      • FiliaFerusFabulosus
        Hexex Capitanus Maximus kirjoitti:

        Heippa sit viikoks! Pärjäile, ja tee magiaa ahkerasti!

        Teenpä sitten niin.
        Magiaa... Haluatko osan tehdystä magiasta?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1545
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1233
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe