tarvi tuoda julkisuuteen , jos tapani ei osaa rakastaa , niin kyseleppä tapanilta kuinka edetään . se on teidän välinen liitto , teidän vaan täytyy selvitä keskenänne . kautta aikojen on selvitty .mene tai menkää lenkille , puhukaa toisillenne muistakaa tekin olette vain ihmisiä , mitä tavallisempia olette , sen helpompaa elämä on .on nimittäin kyse vain suomalaisista julkuista , ei sen enempää .
kaikkea
11
794
Vastaukset
- Petter X
Taitaa tapsan keikkojen liput olla ihan yhtä haluttuja kuin homeiset kananmunat! Menestyvät artistit eivät joudu etsimään mainosta yhtä halvoista keinoista kuin tapsa. Säälittävää. En oikeastaan ole valmis edes kutsumaan tapsaa artistiksi, tunariksi kylläkin.
- ZaiZai
Tapsa on niin menestyvä laulaja, että hänen ei tarvitse sortua mihinkään tuollaisiin halpoihin mainostemppuihin. Hänen keikoilleen ja konsertteihin käy liput kaupaksi muutenkin.
(ps.Nimet muuten kirjoitetaan ISOLLA alkukirjaimella) - Sepitini
Vastahan Tapsan mittava juhlakonserttikiertue keräsi lähes poikkeuksetta tuvat täyteen joka paikkakunnalla, missä konsertti järjestettiin. Joten se siitä.
Kyllä on joku toimittaja ihan oma-alotteisesti tuon jutun Ninan blogista poiminut. Tuskin sitä juttua Nina, sen paremmin kuin Tapsakaan juttua mihinkään lehtien sivuille toivoi. Ja JOS sillä nyt jollekkin asialle ylimääräistä mainosta saatiin, niin sitten sille Ninan syksyllä ilmestyvälle " Skandaalin käryä "-kirjalle. - kissan häntä
Sepitini kirjoitti:
Vastahan Tapsan mittava juhlakonserttikiertue keräsi lähes poikkeuksetta tuvat täyteen joka paikkakunnalla, missä konsertti järjestettiin. Joten se siitä.
Kyllä on joku toimittaja ihan oma-alotteisesti tuon jutun Ninan blogista poiminut. Tuskin sitä juttua Nina, sen paremmin kuin Tapsakaan juttua mihinkään lehtien sivuille toivoi. Ja JOS sillä nyt jollekkin asialle ylimääräistä mainosta saatiin, niin sitten sille Ninan syksyllä ilmestyvälle " Skandaalin käryä "-kirjalle.Onhan näitä julkisuuden kipeitä naisia nähty koko keltaisen lehdistön ajan. Kun Nina ei omin avuin saa tarpeeksi näkyvyyttä, on helppo alittaa kynnys miehen siivellä, jota media seuraa. Osaako hän ihan oikeasti itse rakastaa? Jos on sitoutunut liittoon, ei levittele yksityiselämäänsä lapsellisilla blogisivuilla. Tottakai hän tietää, että toimittajat ottavat juttuja niiltä. Nythän näyttääkin olevan oikea katkerien avo- tai ex-vaimojen tilitysboomi. Nina vain seuraa aikaansa. Ja mitä sanotaankaan kissan hännän nostosta?
Ennen tällaiset "tyttöpäiväkirjat" pidettiin piirongin laatikossa. Nyt niitä saa tirkistellä koko kansa. Asiallisella sivustolla kommentoidaan maailman menoa, ei omaa tai perheeen intimiteettiä. - särkynyt sydän
kissan häntä kirjoitti:
Onhan näitä julkisuuden kipeitä naisia nähty koko keltaisen lehdistön ajan. Kun Nina ei omin avuin saa tarpeeksi näkyvyyttä, on helppo alittaa kynnys miehen siivellä, jota media seuraa. Osaako hän ihan oikeasti itse rakastaa? Jos on sitoutunut liittoon, ei levittele yksityiselämäänsä lapsellisilla blogisivuilla. Tottakai hän tietää, että toimittajat ottavat juttuja niiltä. Nythän näyttääkin olevan oikea katkerien avo- tai ex-vaimojen tilitysboomi. Nina vain seuraa aikaansa. Ja mitä sanotaankaan kissan hännän nostosta?
Ennen tällaiset "tyttöpäiväkirjat" pidettiin piirongin laatikossa. Nyt niitä saa tirkistellä koko kansa. Asiallisella sivustolla kommentoidaan maailman menoa, ei omaa tai perheeen intimiteettiä.Ilman Tapania Nina ei olisi koskaan saanut sellaista elintasoa ja elämää kuin nyt.Ei muutaman sadan kappaleen julkimon elämäkerran myynnillä ympäri maailmoja matkusteta.Jos todella rakastaa ja välittää kumppanistaan, ei tuollaisia suorastaan halveksivia kirjoituksia elänkumppanistaan julkisuuteen levittele.Mieli se pitää olla kerjätessäkin, kuten vanha viisaus sanoo.
- kohtuus kaikessa
särkynyt sydän kirjoitti:
Ilman Tapania Nina ei olisi koskaan saanut sellaista elintasoa ja elämää kuin nyt.Ei muutaman sadan kappaleen julkimon elämäkerran myynnillä ympäri maailmoja matkusteta.Jos todella rakastaa ja välittää kumppanistaan, ei tuollaisia suorastaan halveksivia kirjoituksia elänkumppanistaan julkisuuteen levittele.Mieli se pitää olla kerjätessäkin, kuten vanha viisaus sanoo.
Vain masokisti roikkuu 30 vuotta suhteessa, jossa niiiiin paljon kärsii tai sitten ei ole löytänyt parempaa elättäjää.
- positiivista
Nina kirjoittaa tämän päivän blogissaan näin :
"Jotkut ehkä miettivät, mitenhän meillä nyt menee Tapanin kanssa kun oli nuo kaikki otsikot ja lööpitkin. Miten Tapani on ottanut viime päivien julkisuuden? Kerron sen teille. Toissapäivänä hän oli ensin hieman tuohtunut, mutta rauhoittui iltaan mennessä. Eilen hän oli kuin enkeli. En edes muista milloin hän viimeksi olisi käyttätynyt yhtä kauniisti, lämpimästi ja rakastavaisesti kuin miten hän oli koko eilispäivän. Hän käyttäytyi kuin uudestirakastunut. Tunne oli suorastaan ihmeellinen. Hän on ollut aivan hurmaava. Tämäkin päivä on alkanut erinomaisen myönteisissä merkeissä. Mihin vielä päädymmekään?
...Auttakaa minua ymmärtämään miehiä! ; )
Hieno juttu, että Tapsalla ja Ninalla menee hyvin, ja ettei Tapsa ottanut mainittavammin nokkiinsa niistä viimepäivien lehtijutuista ja lööpeistä .- Gilla*
Tapsahan sanoi yhdessä haastattelussa, että : Kyllä rehti mies kaiken kestää. Ja osoitti nyt ,että niin kestää kans.
Ihana juttu, että niistä lehtijutuista näyttikin olevan vaan hyötyä .
Ehkä miehet tarvitsee vähän ns. " potkua persuksille", ennenkuin ne tajuaa, mitä nainen haluaa ;) Voi että, mä oon niin iloinen, että tossa jutussa kävi loppujen lopuks noin hyvin! :) Tapsa se osaa olla yllätyksiä täynnä. Ihana homma kertakaikkiaan ! Toivottavasti jatkavat nyt samaan malliin.
- Gilla*
Pakko laittaa tämäkin lainaus Ninan blogista, kun se on niin hauskasti ja hellyyttävästi todettu Tapsasta :
- Onhan hän oikeastaan hirveän kultainen. Joskus kun katselen häntä, mieleen nousee Hanne-nimisen laulajattaren 70-luvulla levyttämä hitti: "Hän on mun, hän on mun, lökäpöksyinen mun, pieni hellyyttä vaativa parka. Hän käyttäytyy niin kuin eksynyt ois....".- ZaiZai
HEH! :-)
( Olen muuten aina jostain syystä luullut, että tuo on Tarja Ylitalon biisi, mutta ei se sitten olekkaan )
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215784- 601947
- 251379
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2281202- 741115
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531067Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️661039Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1431036- 501012
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58975