synnytys selkäkipu, kuvailkaa kiltit??

minimamma34

osaisiko kukaan kuvailla minkälaista on se synnytykseen liittyvä selkäkipu?? sellainen kipu siis mikä voisi enteillä alkavaa synnytystä?? minulla tulee nyt jotain sellaista kummallista ja UUTTA ja tässä toiveikkaana mietin josko tämä voisi nyt olla sitä synnytystä ennakoivaa :D

kiitos! :D
rv39 6

7

22564

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi...

pitäisi kuvailla selkäkipua kun kaikille ei edes tule. Eikä välttämättä sullekaan tosta yhtään sen enempää. Itse en ole ennen edes kuullut synnytystä ennakoivasta selkäkivusta... ja kolmatta odotan ja oon siis kaks synnyttäny. Ihme juttuja täällä..

• 1601

Mulla kävi supistukset kaikista eniten selkään. Sitä varten on kehitetty mm.aqua-rakkulat. Ei niitä pysty kuvailemaan, sattuuu s..tanasti..
        Tsemppiä!

• whoosh
        1601 kirjoitti:

Mulla kävi supistukset kaikista eniten selkään. Sitä varten on kehitetty mm.aqua-rakkulat. Ei niitä pysty kuvailemaan, sattuuu s..tanasti..
        Tsemppiä!

itsellä henk koht. kivut selässä pahimmat mut voin sanoa et noista aqua-rakkuloista oli yhtä paljon hyötyä ku kasasta paskaa tien laidassa ( anteeksi mielikuvasta ) kipu on jostain muualta kuin tästä maailmasta. Itsellä tunne et kahtia mennään niin et heilahtaa.. asiaa tietty saattoi vähän pahentaa sekin kun ei oteta sairaalaan vastaan ennen ku viime hetkillä.

• semmosta

ihan "menkkakipumaista" kuumottavaa selkäkipua just ennen synnytystä. Ei mitään pahaa kipuilua.
      Muita oireita ei juuri ollutkaan.
      Vedet meni hetken perästä ja supistukset alkoi, sitten suoraa saliin.
      Mukava ja nopea ensisynnytys kokemus!

• selässä tuntu

ensin ja jomotti aikas lailla,luulin että paska lentää ja kuitenkin sattu ja sit meni vedet ja se oli menoo.
        kuvailla en osaa paremmin kun että jomotti selkään ja selkeesti ties et supistelee mutta selän puolelle,ihan alhaalle.

• Laskettu aika01/09

Juu, oli minullakin joka synnytyksessä kovaa selkäkipua, ihan alaselässä, lähinnä tuntui että puukkoa olisi väännetty selässä. Odotan neljättä :)

• näin:

Esikoista odotin ja kuljin jatkuvasti ja kokoaika kävellen, milloin missäkin.. Synnytystä edeltäessä, luulin vain että olin liikaa taas kaupungilla maleksinut ja siksi selkä kipeä, eli tavallista selkäkipua alaselässä.

Menin kotiin ja kirosin bussissa kun eräs ystäväni siihen sattui kans paikalle "Perhana, oon taas ollu liikaa jalkeilla, kun ottaa selkään kipiää" Hän tuumasi viisaana siinä "Toi on typerää, että pitää valittaa, miksi raskaanaolevien kivut olisivat pahempia kuin muillakaan"

Olisikohan kello ollut tuolloin jotain kaksi..

Menin kotiin ja kuumaan suihkuun joka auttoi selkäsärkyyn, buranaa ym en viitsinyt ottaa.. Soitin miehelleni sitten klo 15 että mennään käymään laitoksella koska särky vain yltyy. (minkäänlaisia muita supistuksia ei ollut tullut)

Klo 16 pintaan oltiin laitoksella, siinä ne sydänkäyrät ym... Todettiin että kohtu auki 6cm

Klo 21:30 oli vauva syntynyt!!

Täytyy sanoa että tuumasin tälle kaverille joka bussissa mulle viisasteli että "Ottaen huomioon kun tapasimme bussissa, niin siitä kuutisen tuntia niin lapseni oli syntynyt"

Hän ei ollut synnyttänyt mutta oli kova antamaan neuvoja, täytyy sanoo, että teki monta kertaa vuosien päästä, kun hän itse odotti esikoistaan, kuitata samoista asioista.

Tulipas pitkä tarina, mutta siis:
      Selkäsärky oli samanlaista kuin rasituskipu. Tosin että se koveni pikkuhiljaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      93
      1438
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      192
      1425
    3. 76
      1175
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      90
      1125
    5. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      83
      989
    6. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      985
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      39
      952
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      905
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      81
      902
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      6
      847
    Aihe