miten keskenmeno?

nainen -86

miten saan aiheutettua itselleni keskenmenon??

Olen sellaisessa umpisolmu tilanteessa elämässäni, joissa lähiomaiset eivätkä muut ulkopuoliset tahot voi enää auttaa.. apua olen hyvin aktiivisesti hakenut, ainoastaan mielisairaalaan sijoittamista on ehdotettu.se ei tässä minun tilanteessa auta yhtään...

Elämäni on aivan kaaoksessa ja vihaan itseäni etten aiemmin huomannut raskautta ja päässyt tekemään asian hyväksi mitään..

minulla elämässäni ei ole mitään,,,,, en pärjää itseni kanssa,, saatikaan sitten raskaana ja synnyttäneenä..

päätökseni olen jo tehnyt että en tule tätä lasta saamaan, se on vain enää siitä kiinni miten lähden sitä viemään eteenpäin.. abortti on jo liian myöhäistä saada..

7

3740

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen -86

      tarvitsisin niin apua,,,,,,,,,,

    • synnytä

      lapsi ja anna se adoptioon. Jos abortin saamiselle on jo liian myöhäistä, niin ei ole muita hyviä keinoja. Jos yrität aiheuttaa keskenmenon se on vaarallista sinullekin, saatat vuotaa hallitsemattomasti. Ja lapsikin on jo niin kehittynyt että olisi todella ikävää tappaa se enää tuossa vaiheessa. Kanna sitä vielä muutama kuukausi ja sitten anna pois. Pari kuukautta on kuitenkin lyhyt aika elämässä.

    • edellistä...

      kirjoittajaa. Sinuna tekisin nyt heti huomenna niin, että soittaisin terveyskeskukseen ja sanoisin tuon, minkä kirjoitit täällä. Kyllä saat varmasti apua.

      Jos aborttia ei enää voi tehdä, niin teet jotkut vanhemmat todella onnellisiksi, kun lahjoitat heille lapsen. Lapsesikin saisi elää rakastettuna ja hyvää elämää. Ja ehkä mieli muuttuu raskauden edetessä? Raskauden aikana hormonit aiheuttavat itse kullekin sekavia tunteita.

      • vielä..

        Miksi se psykiatriselle osastolle meneminen ei ole sinulle vaihtoehto? Juuri sellaista apua tunnut tarvitsevan.

        Ja sitä keskenmenoa et pysty itsellesi aiheuttamaan ainakaan itseäsi pahasti vaurioittamatta.


      • vm. -86
        vielä.. kirjoitti:

        Miksi se psykiatriselle osastolle meneminen ei ole sinulle vaihtoehto? Juuri sellaista apua tunnut tarvitsevan.

        Ja sitä keskenmenoa et pysty itsellesi aiheuttamaan ainakaan itseäsi pahasti vaurioittamatta.

        Kannatan adoptiota. Toisilla ihmisillä ei onnistu oman lapsen saaminen, joten varmasti lapsellesi löytyy hyvät ja rakastavat vanhemmat.


    • ei tule kesää

      (anteeksi ä-pisteiden puuttuminen, kirjoitan vieraalta koneelta)

      Hei,

      Olen itse joskin samantyylisessa tilanteessa kuin sina. Huomasin, etta viestisi on parin vuoden takainen. Haluaisin tietaa, miten olet selvinnyt?

      Itsellani ovat olleet kuukautiset myohassa yli kaksi kuukautta. Yhdet kuukautiset oli viikon yhdynnan jalkeen (mutta nain voi gynekologini mukaan olla). Tein eilen raskaustestin, joka naytti negatiivista. Mutta en enaa tieda, mihin luottaa. Partnerini osoittautui kahden vuoden paasta hulluksi (saastan yksityiskohdat), mika sai oman mielentilani myos rojahtamaan niin, etta olen vain luullut kuukautisten poissaolon johtuvan siita. Nyt alan kuitenkin huolestua, vaikka testi nayttikin negatiivista, ja vaikka kavin kuukausi sitten gynekologilla (jolla ei ollut mitaan epailysta raskaudesta, tosin olisihan se ollut varmaan liian aikaista mitaan epailla).

      Luettuani viestisa tunnistin osittain itseni (tai mahdollisen itseni, jos olen raskaana enka voi enaa tehda aborttia, koska tassa on pari paivaa enaa laillista aikaa jaljella). Toivottavasti olet saanut elamasi selvitettya :)

    • olisiko apua?

      Ruotsissa saa tehdä abortin 18. raskausviikolle asti. Useamman vuoden vanha viesti jo mutta aborttiturismi vink vink

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      101
      1497
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1064
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      976
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      877
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      822
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      654
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe