Miten

Kauris-mies...

saadaan iskettyä, ja vielä pidettyä? Pelottaa että jos tekee jotain väärin ja toinen juoksee pois... Jousimies-naiselta tämä.

16

3542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • todella

      Kauris-miestä et niin vain iskekkään.
      Todellakin juoksee pois jos yrität liikaa ja pidät kiirettä.
      Ei siihen ole mitään keinoa,ihmisen luottamuksen saamiseen.
      Sinun täytyy vain olla oma itsesi kaikessa ja se joko riittää tai ei riitä.
      Maltti on valttia,herra- kauriksen kanssa todellakin.
      Itse tapasin tämän herran ja päästin hänet käsistäni ehkä liiankin helpolla,harmittaa todella.

      • itsekin olen miettinyt...

        ...tapasin jokusen kuukausi sitten ihana kauris-miehen. Hän sanoo olevansa hulluna minuun ja haluaa jopa tulevaisuutta kanssani. Itse (myöskin kauris) taas yritän olla hillitympi ja mennä päivä kerrallaan vaikka mielessäni pyörii kaikenlaista. ;) Haluaako hän tulevaisuutta kanssani vain, koska itse olen hillitympi etc?

        Hän on tosi kova flirttaielmaan muiden naisten kanssa ja on tarkka ulkonäöstään. Hän on myös kova haluamaan hellyyttä ja haluaa todella kovasti huomiotani. En haluaisi ehkä kuitenkaan sellaista miestä itselleni jakamaan tulevaisuutta. Vaikka hän tuntuu olevan enemmän kuin tosissaan kanssani.

        Uskaltaako tähän mieheen luottaa... noh, sitä ei varmaan voi tietää ellei kokeile, mutta mitä horoskooppi sanoo kaurismiehestä ja varsinkin tupla kauriista parisuhteessa?

        Kiitos jos joku osaa meitä kaurismiehiin ihastuneita auttaa...=)


      • APP
        itsekin olen miettinyt... kirjoitti:

        ...tapasin jokusen kuukausi sitten ihana kauris-miehen. Hän sanoo olevansa hulluna minuun ja haluaa jopa tulevaisuutta kanssani. Itse (myöskin kauris) taas yritän olla hillitympi ja mennä päivä kerrallaan vaikka mielessäni pyörii kaikenlaista. ;) Haluaako hän tulevaisuutta kanssani vain, koska itse olen hillitympi etc?

        Hän on tosi kova flirttaielmaan muiden naisten kanssa ja on tarkka ulkonäöstään. Hän on myös kova haluamaan hellyyttä ja haluaa todella kovasti huomiotani. En haluaisi ehkä kuitenkaan sellaista miestä itselleni jakamaan tulevaisuutta. Vaikka hän tuntuu olevan enemmän kuin tosissaan kanssani.

        Uskaltaako tähän mieheen luottaa... noh, sitä ei varmaan voi tietää ellei kokeile, mutta mitä horoskooppi sanoo kaurismiehestä ja varsinkin tupla kauriista parisuhteessa?

        Kiitos jos joku osaa meitä kaurismiehiin ihastuneita auttaa...=)

        Kauris naisena yritin suhdetta kauris miehen kanssa mut eihän siitä mitään tullut.
        Molemmat yhtä tyhmän ylpeitä ja itsetietoisia joten juttu jäi tavallaan kesken.
        Nyt harmittaa vietävästi mut en vaan voi ensin häntä lähestyä koska en kestä jos saan pakit.


      • hyrsykäiset
        APP kirjoitti:

        Kauris naisena yritin suhdetta kauris miehen kanssa mut eihän siitä mitään tullut.
        Molemmat yhtä tyhmän ylpeitä ja itsetietoisia joten juttu jäi tavallaan kesken.
        Nyt harmittaa vietävästi mut en vaan voi ensin häntä lähestyä koska en kestä jos saan pakit.

        Voi sitä ylpeä olla ilman tyhmyyttäkin.
        Eli pistä töpinäksi ja ota uroskaurista sarvista.
        Mitään sen kummempaa siinä ei voi tapahtua kuin että saat pakit, mihin taas maailma ei totisesti kaadu.
        Ja jälkeenpäin voit joka tapauksessa olla ylpeä rohkeudestasi.

        jk. Keskeneräiset asiat ovat tosiaan kaurista rassaavia.


      • lapseni tapailee kaurista

        olen peloissani lapseni puolesta- sillä ystäväni kauris on pettänyt usein miestään. en voi ymmärtää- sillä hän ei selitä mitään.


    • pettynyt kaurismieheen

      minä uskaltauduin luottamaan kaurismieheen,ei olis kannattanut siipeeni sain. kaurismies pettää aina uskoo olevansa naisille aina se oikea. tämä mies on jopa väkivaltainen kun jäi toistamiseen kiinni sekoiluista.

      • olen kuullut...

        Kauris miehistä vain pelkkää huonoa. Mitä ihmettä minä uskallan sen miehen kanssa oikein tehdä etten saa siipeeni? Voiko hän olla minulle uskollinen vaikka onkin kova flirttailemaan ja katselee paljon toisia naisia, mutta vakuuttaa ja antaa ymmärtää että minä olen vain ja ainoastaan hänen...

        ...plaaah....että elämä voi joskus olla vaikeeta...


      • opiksi ottanut...
        olen kuullut... kirjoitti:

        Kauris miehistä vain pelkkää huonoa. Mitä ihmettä minä uskallan sen miehen kanssa oikein tehdä etten saa siipeeni? Voiko hän olla minulle uskollinen vaikka onkin kova flirttailemaan ja katselee paljon toisia naisia, mutta vakuuttaa ja antaa ymmärtää että minä olen vain ja ainoastaan hänen...

        ...plaaah....että elämä voi joskus olla vaikeeta...

        kaurismies ei ole koskaan uskollinen.Sanoo olevansa sellainen eikä muuksi muutu. Ei ole eikä osaa olla vain yhden naisen kanssa. Kannattaa varoa.Etsi itsellesi joku inhimillisempi mies.


      • k...auris
        opiksi ottanut... kirjoitti:

        kaurismies ei ole koskaan uskollinen.Sanoo olevansa sellainen eikä muuksi muutu. Ei ole eikä osaa olla vain yhden naisen kanssa. Kannattaa varoa.Etsi itsellesi joku inhimillisempi mies.

        pötyääääääää.....


      • kaiken kokenut...
        k...auris kirjoitti:

        pötyääääääää.....

        uskoo ken tahtoo...mutta kun omalle kohdalle sattuu niin uskoo. Kaurismies ei pidä muista kuin itsestään,viis muista. ei ole koskaan uskollinen... jos ei halua tulla loukatuksi niin ota joku muu... todella pettynyt...voiko koskaan enää luottaa muihinkaan...


      • voit
        kaiken kokenut... kirjoitti:

        uskoo ken tahtoo...mutta kun omalle kohdalle sattuu niin uskoo. Kaurismies ei pidä muista kuin itsestään,viis muista. ei ole koskaan uskollinen... jos ei halua tulla loukatuksi niin ota joku muu... todella pettynyt...voiko koskaan enää luottaa muihinkaan...

        luottaa -kuten itse sanot- niihin "muihin". :)

        Minkähän ikäinen sarvipää tämä sinulle pettymyksen tuottanut kauris muuten on.
        Itse kauriina olen sitä mieltä, että kauriit, erityisesti miespuoliset, alkavat olla vakavassa mielessä "suhdekypsiä" vasta siinä kolmenkympin hujakoilla.


      • ...
        voit kirjoitti:

        luottaa -kuten itse sanot- niihin "muihin". :)

        Minkähän ikäinen sarvipää tämä sinulle pettymyksen tuottanut kauris muuten on.
        Itse kauriina olen sitä mieltä, että kauriit, erityisesti miespuoliset, alkavat olla vakavassa mielessä "suhdekypsiä" vasta siinä kolmenkympin hujakoilla.

        kaurismieheni on 36 vuotias, ja just jäi kiinni nettisuhteesta. Nyt juippi on koeajalla...


    • Usko kun sanon

      Oli horoskoopeista mitä mieltä tahansa, niin sen kuitenkin sanon, että kaurismiehet kannattaa kiertää kaukaa. He eivät ole tyytyväisiä IKINÄ eivätkä ole onnellisia KENENKÄÄN kanssa. Itsekin rakastuin kauriiseen nuorena naisena ja sydänhän siinä särkyi. Pidin huolta ulkonäöstäni ja kokkasin miehelle mahtavia ruokia, kokki kun olen. Seksiä oli mielin määrin ja meillä ainakin omasta mielestäni synkkasi täydellisesti. Parin vuoden ajan kuvittelin että kaikki on hyvin ja että viettäisimme loppuelämämme yhdessä ja sitten tämä kaurisherra vaan eräänä kauniina päivänä kylmän viileästi ilmoitti, että hänellä on toinen nainen...todellisuus iski vasten kasvoja kuin kylmä rätti. Meillä oli aniharvoin riitoja ja kaikki ystävämme aina kehuivat kuinka hyvä pari olimme ja kuinka hyvältä näytimme yhdessä.

      Eli tarinan opetus on se, että kaurismiehelle ei yksinkertaisesti riitä mikään. Hän on oman kieroutuneen luonteensa vanki. Erittäin taitava manipuloimaan muita ja osaa kyllä olla hurmaava jne. Mutta ei ole luotettava eikä muutenkaan mitään aviomiesmateriaalia.

      • exälläsi

        nyt menee. Jäikö tuo toinen nainen pysyväksi naiseksi?


    • ap.

      Ei mitään HYVIÄ kokemuksia kauris-miehistä kenelläkään? En mitenkään aliarvioi tuskaa jonka olette heidän kanssaan kokeneet, kiitoksia varoituksista. Mietin vain voiko sitä todella yleistää jokaikiseen kauris-mieheen, ja eikö noita huonoja kokemuksia ole ihmisillä muistakin merkeistä?

      • jouskarivaimo

        Olen aika tuohtunut tästä kauriin mollaamisesta. Itse olen ollut avioliitossa kauriin kanssa jo 26 vuotta. Lapset ovat jo kasvatettu isoksi ja hyviä lapsia tulikin. Kauris on meillä ollut se perhettä rakastava vastuuntuntoinen isi josta muut saisivat ottaa mallia. Rakastan yhä aviopuolisoani - koska hän ottaa muuta huomioon -on ihanan romanttinen ja ei pakoile vastuuta. Jotenkin näissä keskusteluissa ärsyttää se että kaikki kauriit olisivat tietynlaisia. Sääliksi käy ihmisiä jotka rakentavat ihmissuhdettansa taivaankappaleiden sijaintien mukaan. Ihmiset ovat kyllä paljon enemmän kuin rivi horoskooppikirjassa. Hyvää syksyn odotusta kaikille.
        ps. katselin tuossa mitä meidän merkkien yhteensopivuudesta sanotaan ja jos noita uskoisi niin ikinä ei oltaisi yhteen menty :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 155
      4557
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      117
      4165
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2750
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      93
      1596
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe