linja-auto hurjastelija huom...

tod.vihainen

Nyt alkaa mitta olemaan täys, tämä yksi iäkkäämmänpuoleinen Tlon mieskuski, joka mitä ilmeisemmin on värisokea, kun näissä vistan liikennevalojen olleessaPUNNISILLA kaahaa repasta vauhtia, niin että olen jo 2 kertaa meinannut jäädä autollani alle!!! Olen vihreällä valolla kääntynyt vasemalle, eli tullut ylävistalta kääntyen paimiontiellepäin..!!Onko muita ,joita tämä värisokea hurjastelija =linja-autonkuski terorisoinut??

8

1194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palautetta

Kannattaa laittaa palautetta kuskista tlo:lle.
      Ettei vaan ehdi sattua mitään vakavempaa.

• tod.vihainen

Joo, kyllä ja vieläpä poliisille, josko hekin ehtisivät tulla tänne tarkkailemaan liikennettä valoihin!!!

• ex-kuski
        tod.vihainen kirjoitti:

Joo, kyllä ja vieläpä poliisille, josko hekin ehtisivät tulla tänne tarkkailemaan liikennettä valoihin!!!

Noita linjoja liikennöivät Linjaliikenne Nyholm Oy ja Citybus Oy. Näille on turha valittaa, törkeät kuljettajat saavat huomautuksen mutta se siitä. TLO:lle valittaminen on myös yhtä tyhjän kanssa, Linjaliikenne Nyholmin toimitusjohtaja on TLO:n puheenjohtaja... Eli soita kylmästi poliisille tai seuraa autoa "Förbomin" varikolle, joka itse asiassa on nykyään LS-Liikennelinjojen omistama, ja pidä kuljettajalle reipashenkinen puhuttelu. Jos saat vittumaisen vastauksen, älä häkelly - tällaisilla leipääntyneillä kuljettajilla niitä kyllä riittää. Onneksi Paimion linjoilla on pääosin mukavia kelpo kuskeja!

• ja ihmeellisen kärsivällisiä
        ex-kuski kirjoitti:

Noita linjoja liikennöivät Linjaliikenne Nyholm Oy ja Citybus Oy. Näille on turha valittaa, törkeät kuljettajat saavat huomautuksen mutta se siitä. TLO:lle valittaminen on myös yhtä tyhjän kanssa, Linjaliikenne Nyholmin toimitusjohtaja on TLO:n puheenjohtaja... Eli soita kylmästi poliisille tai seuraa autoa "Förbomin" varikolle, joka itse asiassa on nykyään LS-Liikennelinjojen omistama, ja pidä kuljettajalle reipashenkinen puhuttelu. Jos saat vittumaisen vastauksen, älä häkelly - tällaisilla leipääntyneillä kuljettajilla niitä kyllä riittää. Onneksi Paimion linjoilla on pääosin mukavia kelpo kuskeja!

--- tossa kun oon kattellu ja kuunnellu menoo koululaisbusseissa - ei kyllä monen pinna kestäs

hienosto on homma ollu hallussa ainakin Veikkarin liikenteessä - ikinä ei ole muksujen mukana tullu mitään negatiivista bussikuskeista

• vanhakuski

hmm, olisko omistaja itse?

• ex-kuski

Oletko ajanut ammoisina Förbomin aikoina? Taisivat lopettaa tuossa 90-luvun alkupuolella, itsekin tuli kuljettua noilla linjoilla paljon. Mieleen jäi muutamakin vanha kunnon kuljettaja, eräs mitä sympaattisin tatuoitu kaveri, jolla oli muutama hammas leuassa, ja tietysti Kallu koppalakkeineen, mitä rauhallisin ISO mies, joka ei ikinä hiiltynyt saati ollut myöhässä!

• matkustaja
        ex-kuski kirjoitti:

Oletko ajanut ammoisina Förbomin aikoina? Taisivat lopettaa tuossa 90-luvun alkupuolella, itsekin tuli kuljettua noilla linjoilla paljon. Mieleen jäi muutamakin vanha kunnon kuljettaja, eräs mitä sympaattisin tatuoitu kaveri, jolla oli muutama hammas leuassa, ja tietysti Kallu koppalakkeineen, mitä rauhallisin ISO mies, joka ei ikinä hiiltynyt saati ollut myöhässä!

Kallu oli mitä mahtavin ja rauhallisin kuski. Kiitokset hälle.

• Anonyymi

Touhu vaan pahentunut. Aivan järjetöntä liikennekäytöstä, eikö kuljettajan koulutus ole melko vaativa että miten nämä pääsevät läpi ajokorttikokeesta. Lisäksi palvelu törkeää, kuljettaja vetää röökiä melkein ovenpielessä.. eikö alan yrittäjät välitä yhtään miten kohtelevat kalustoa, asiakkaita sekä firman mainetta? Vai Onko esim nämä viisikon firman käsikassaroita että saadaan rahaa kunnalta esim kiinteistösijootuksiin.. no firman kyllä taloudellisesti surkeassa kunnossa että ei niistä kauheasti pääomia jaella. Hyvä juttu että nobina tuli Turkuun mutta sinnehän siirrettiin kaikki muista firmoista irtisanotut että mikä järki siinäkin on?!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      118
      5576
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      451
      1756
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      200
      1213
    4. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      20
      1199
    5. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      111
      1183
    6. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1063
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      48
      975
    8. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      951
    9. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      906
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      856
    Aihe