Nyt alkaa mitta olemaan täys, tämä yksi iäkkäämmänpuoleinen Tlon mieskuski, joka mitä ilmeisemmin on värisokea, kun näissä vistan liikennevalojen olleessaPUNNISILLA kaahaa repasta vauhtia, niin että olen jo 2 kertaa meinannut jäädä autollani alle!!! Olen vihreällä valolla kääntynyt vasemalle, eli tullut ylävistalta kääntyen paimiontiellepäin..!!Onko muita ,joita tämä värisokea hurjastelija =linja-autonkuski terorisoinut??
linja-auto hurjastelija huom...
8
1113
Vastaukset
- Palautetta
Kannattaa laittaa palautetta kuskista tlo:lle.
Ettei vaan ehdi sattua mitään vakavempaa.- tod.vihainen
Joo, kyllä ja vieläpä poliisille, josko hekin ehtisivät tulla tänne tarkkailemaan liikennettä valoihin!!!
- ex-kuski
tod.vihainen kirjoitti:
Joo, kyllä ja vieläpä poliisille, josko hekin ehtisivät tulla tänne tarkkailemaan liikennettä valoihin!!!
Noita linjoja liikennöivät Linjaliikenne Nyholm Oy ja Citybus Oy. Näille on turha valittaa, törkeät kuljettajat saavat huomautuksen mutta se siitä. TLO:lle valittaminen on myös yhtä tyhjän kanssa, Linjaliikenne Nyholmin toimitusjohtaja on TLO:n puheenjohtaja... Eli soita kylmästi poliisille tai seuraa autoa "Förbomin" varikolle, joka itse asiassa on nykyään LS-Liikennelinjojen omistama, ja pidä kuljettajalle reipashenkinen puhuttelu. Jos saat vittumaisen vastauksen, älä häkelly - tällaisilla leipääntyneillä kuljettajilla niitä kyllä riittää. Onneksi Paimion linjoilla on pääosin mukavia kelpo kuskeja!
- ja ihmeellisen kärsivällisiä
ex-kuski kirjoitti:
Noita linjoja liikennöivät Linjaliikenne Nyholm Oy ja Citybus Oy. Näille on turha valittaa, törkeät kuljettajat saavat huomautuksen mutta se siitä. TLO:lle valittaminen on myös yhtä tyhjän kanssa, Linjaliikenne Nyholmin toimitusjohtaja on TLO:n puheenjohtaja... Eli soita kylmästi poliisille tai seuraa autoa "Förbomin" varikolle, joka itse asiassa on nykyään LS-Liikennelinjojen omistama, ja pidä kuljettajalle reipashenkinen puhuttelu. Jos saat vittumaisen vastauksen, älä häkelly - tällaisilla leipääntyneillä kuljettajilla niitä kyllä riittää. Onneksi Paimion linjoilla on pääosin mukavia kelpo kuskeja!
--- tossa kun oon kattellu ja kuunnellu menoo koululaisbusseissa - ei kyllä monen pinna kestäs
hienosto on homma ollu hallussa ainakin Veikkarin liikenteessä - ikinä ei ole muksujen mukana tullu mitään negatiivista bussikuskeista
- vanhakuski
hmm, olisko omistaja itse?
- ex-kuski
Oletko ajanut ammoisina Förbomin aikoina? Taisivat lopettaa tuossa 90-luvun alkupuolella, itsekin tuli kuljettua noilla linjoilla paljon. Mieleen jäi muutamakin vanha kunnon kuljettaja, eräs mitä sympaattisin tatuoitu kaveri, jolla oli muutama hammas leuassa, ja tietysti Kallu koppalakkeineen, mitä rauhallisin ISO mies, joka ei ikinä hiiltynyt saati ollut myöhässä!
- matkustaja
ex-kuski kirjoitti:
Oletko ajanut ammoisina Förbomin aikoina? Taisivat lopettaa tuossa 90-luvun alkupuolella, itsekin tuli kuljettua noilla linjoilla paljon. Mieleen jäi muutamakin vanha kunnon kuljettaja, eräs mitä sympaattisin tatuoitu kaveri, jolla oli muutama hammas leuassa, ja tietysti Kallu koppalakkeineen, mitä rauhallisin ISO mies, joka ei ikinä hiiltynyt saati ollut myöhässä!
Kallu oli mitä mahtavin ja rauhallisin kuski. Kiitokset hälle.
- Anonyymi
Touhu vaan pahentunut. Aivan järjetöntä liikennekäytöstä, eikö kuljettajan koulutus ole melko vaativa että miten nämä pääsevät läpi ajokorttikokeesta. Lisäksi palvelu törkeää, kuljettaja vetää röökiä melkein ovenpielessä.. eikö alan yrittäjät välitä yhtään miten kohtelevat kalustoa, asiakkaita sekä firman mainetta? Vai Onko esim nämä viisikon firman käsikassaroita että saadaan rahaa kunnalta esim kiinteistösijootuksiin.. no firman kyllä taloudellisesti surkeassa kunnossa että ei niistä kauheasti pääomia jaella. Hyvä juttu että nobina tuli Turkuun mutta sinnehän siirrettiin kaikki muista firmoista irtisanotut että mikä järki siinäkin on?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124090MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822101Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5501658Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991405Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671127Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216943Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3838