Kiitos vaan

sinulle...

ex-kihlattuni kun jaksoit minua kiusata ja painaa alas. Ilmeisesti suhteemme loppui siksi, koska minä olin vahvempi, etkä sinä saanut minua muuttumaan. Kiitos itsekkyydestäsi, kiitos siitä, että et kiittänyt lahjoistani, etkä rakkaudestani, jota sinulle runsaasti annoin. Kun sinulla jo oli kaikkea, et osannut minua arvostaa. Katkera? Minäkö?
Kaikesta eniten minä olisin halunnut kuulla sinun pyytävän anteeksi ja sanovan kiitos. Kiittämättömyys on maailman palkka, joko sinä olet saanut siitä osasi? Miten ihminen, joka loukkaa toista syvästi menestyy hyvin elämässä? Tunteeton ihminen sinä olit.

6

1322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samat tunteet

      Teksti oli aivan kuin minun kirjoittamani. Oma ex-kihlattu oli aika lailla samanlainen, muttei vieläkään ymmärrä mitä on muka tehnyt väärin. Vuosien mollaaminen ja vähättelyhän taitaa olla normaalia?

      • sain tätä kuulla

        Onneksi nykyisin haetaan avioero helposti, jos "palliperse" ei ole kunnolla, aina päissään ja vittuilee. Juo rahansa, ja kynnet vieraan pimpsfloorassa. Sitä se avioliitto o työkaverini aina vanhempi nainen sanoi "kullin herkkua on vieras pillu".Tuntuu, että miehet ei ole kuin vittua, viinaa ja vapautta vailla.


    • sinussa

      Olla myös vikaa kun suhteenne päättyi? Keskustelitko asiasta kyseisen henkilön kanssa?

    • Loukattu

      Tuntuu ainakin tutulta kun olen lukenut juttuja narsisteista. Omakohtaisesti olen kokenut myös vuosien piinan, onneksi ei sentään kihlattu!
      Siihen en kelvannut kun olin niin huono kaikessa, jopa autoa ajamaan. Hän taas päinvastoin kova urheilemaan(oi miten kaikki ihailivat hänen lihaksiaan ja urheilusaavutuksiaan), työssä ja rakkaimmassa harrastuksessaan naisten jahtaamisessa. Tosiasiassa pieni ja saita,kaljuuntuva mitättömän näköinen lihastenpullistelija jonka suusta ei totuuden sanaa tullut. Paitsi "mies menee jos on mennäkseen" ja vittu. No pienellä paikkakunnalla naisille kelpaa ihan kuka vaan joka on vähänkin miehen näköinen, niin minullekin mutta ei enää. Eivät nämä ihailijat arvaa mitä kätkee sisälleen hiljaisen ja ujon tuntuinen "mies",jos tietäisivät kyllä palvonta loppuisi. Oksettaa pelkkä ajatuskin menneistä, otin kyllä sen verran välimatkaa ettei tarvitse kovin usein tyyppiin törmätä. Tottakai jokaisessa ihmisessä on vikoja ja syitä puolin ja toisin, täydellisiä ei ole.

    • ¤¤¤¤###)()(==^^**

      hei
      hyvä etten ole ainoa.............mulla on ollut paljon "suhteita" netissä, mutta ne on päättyneet
      aina samaan: sen toisen pettämiseen ja salailuun.
      Se tuntuu jatkuvan aina, exänikin kummitteli tääl
      lä Treffit-sivulla, sama nimikin........nyt se on
      tas häipynyt, sillä kun tuntuu olevan joka kuukau
      delle uusi ämmä........oli sillä sitten lapsia en
      nestään tai ei se ei sitä tyhmää haitannut.......
      mä en ota pettäjää takaisin vaikka kuinka määkyy.
      ja tämä kyseinen "herra" yritti raiskata mut kahe
      sti n. 10 minsan aikana.....liian ujo mukamas ede
      s keskusteleen asiasta............se haiskin kuin
      pahuksen räkkitynnyri, ihme kun kukaan muu nainen
      sen huolii.................

    • kera olet kulkenut...

      hohhoijaa..miksi ei naiset ymmärrä tai vaikkapa miehet...
      Olsipa joku pilleri tai jokin muu konsti ettei tuollaisia olisi...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      82
      5896
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2536
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2027
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1785
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe