PALJON MAKSAA YÖ?

tahtootietää

eli paljon seksityöntekijä perii yöstä? ja kauan se kestää eli mistä kellon ajasta mihin?

24

8116

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemus tekee panokoneen

      Yksi perusjuttu on, että älä osta naista seuraksesi koko yöksi, sillä sinun nukkuessasi hän varastaa lompakkosi, ja häippäsee.

    • Kustaa Pölhö

      ... taksaa ei ole. Katso netistä Sihteeriopisto ja Seksitreffit. Sieltä löytyy monen naaraan puhelinnumerot. Soita ja kysy, tai pyydä äitiä soittamaan.

      • Äimän käki

        Nämä varsin runsaslukuiset urkinta-avaukset ovat osa lööppijournalistien "prostituutiotututkimusta", joka pyrkii yksinomaan lehden myynnin kasvattamiseen, eikä niihin kannata vastata laisinkaan.
        Kärjistäen voidaan sanoa Iltalehden huoraavan prostujen palveluilla...
        Missä ovat muut keltaisen lehdistön edustajat?
        Eikö Hesarin, Iltiksen ja MTV3:n pitäisi olla innolla mukana huorabisneksessä?


      • eikä isät

        Jos kyse on siis kunnon isästä.Mutta yleensähän sekundakopiot meneekin nopeasti kierrätykseen.


      • Kustaa Pölhö
        eikä isät kirjoitti:

        Jos kyse on siis kunnon isästä.Mutta yleensähän sekundakopiot meneekin nopeasti kierrätykseen.

        ... että noin avuton kysyjä tarvitsee äidin apua. Ja miksei isikin voisi auttaa.


      • kiskoilta
        Kustaa Pölhö kirjoitti:

        ... että noin avuton kysyjä tarvitsee äidin apua. Ja miksei isikin voisi auttaa.

        Nuorilla on toivoa paremmastakin suhteesta ja
        kontaktista kuin maksettu huora.


      • valveutunut ja
        kiskoilta kirjoitti:

        Nuorilla on toivoa paremmastakin suhteesta ja
        kontaktista kuin maksettu huora.

        tietää mistä huoraan saa kontaktin nopeiten. Ja sekös vanhempaa porukkaa vituttaa!


      • kuin ostamalla
        valveutunut ja kirjoitti:

        tietää mistä huoraan saa kontaktin nopeiten. Ja sekös vanhempaa porukkaa vituttaa!

        Tottakai vanhoja papparaisia harmittaa,kun nuoret
        miehet saa pillua muutenkin mutta ite ne joutuu
        ostamaan.


    • Järjen ääni

      Ei tää palsta oo mikään vertaa.fi

    • Dididiu

      Kuka sitä nyt ainakaan halvalla lähtee koko yöksi kenenkään luo kun siinä välissä voi mennä monta pokaa ohi.Varaudu minimissä 400-500e per yö, ja se on halpa hinta se eikä pidä sisällään jatkuvaa toimintaa todellakaan vaan myös yhdessä nukkumisen.Tasosta epäilemättä pitää maksaa..Mut voihan se olla että joku kanssas tohon hintaan suostuu jos ei jaksa koko yötä pokata.

    • gaga.

      No Helsingissä oltiin kavereiden kanssa yökerhossa (olikohan sen nimi Soho) niin siellä ei hitto ollu ollenkaan juuri "normaaleja"suomalaisia naisia, vaan pelkkiä venäläisiä huoria. Miehiä oli suomalaisiakin ilmeisesti huorien parittajina toimivia ulkomaalaisia miehiä. Ikinä ennen ei kukaan hutsu ole mulle tullut missään suoraan itseään tarjoamaan, mutta tuolla yhdellä reissulla ainakin 5 muijaa tuli suoraan sanomaan, että haluanko häntä ja että pano on 200 euroa. Tuskin olisi se silti ollut muuta kuin nopeat mällit sisään tunnissa max. ja se siitä. Yön hinnasta en osaa mitään sanoa. Me ei huorista oltu kiinnostuneita, joten käytännön kokemusta ei ole, mutta juttelin siellä n. 50 suomalaisen miehen kanssa, joka kertoi käyttävänsä niitä naisia pari kolme kertaa kuussa. Kuulemma laatupalvelua ja naiset olivat kyllä nuoria ja ihan hyvännäköisiä. Pari ihan uskomatonta kissaakin oli seassa.

      • huorabaariin

        ilman huorienhakutarkoitusta?

        Eikä siellä mitään ulkomaalaisia sutenöörejä ole!


      • mistäs tiedät
        huorabaariin kirjoitti:

        ilman huorienhakutarkoitusta?

        Eikä siellä mitään ulkomaalaisia sutenöörejä ole!

        Mitenkäs se nyt menikään,ettei seksin myymistä kuten ei ostamistakaan saa tehdä julkisella pai-
        kalla kuten esim.ravintolassa.


      • nyt ole mainos

        Meneekö markkinoinnin ammattilaisten puolelle?


      • mikä mikäkin paikka on
        huorabaariin kirjoitti:

        ilman huorienhakutarkoitusta?

        Eikä siellä mitään ulkomaalaisia sutenöörejä ole!

        Olisikohan aika listata ne sitten tänne. Kaupungeittain.


      • kertaa nyt kaikille
        mistäs tiedät kirjoitti:

        Mitenkäs se nyt menikään,ettei seksin myymistä kuten ei ostamistakaan saa tehdä julkisella pai-
        kalla kuten esim.ravintolassa.

        Myydä saa, muttei ostaa.

        Myydäkään ei taida saada, jos kyse on välitystoiminnasta vai?


    • Anonyymi

      Niin kauan kestää että tuut

    • Anonyymi

      Tarjosin kerran 1600 naiselle mutta ei suostunut.

      • Anonyymi

        26-vuotiaalla 167cm 54kg nainen olisi halukas lähtemään mukaan.
        Olen aviossa ja olen terve ylä ja alspäästä.
        Jos haluat tehdä valtauksen toisen miehen alueelle niin ilmoita niin sovitaan lähennin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        26-vuotiaalla 167cm 54kg nainen olisi halukas lähtemään mukaan.
        Olen aviossa ja olen terve ylä ja alspäästä.
        Jos haluat tehdä valtauksen toisen miehen alueelle niin ilmoita niin sovitaan lähennin.

        Kerro lisää


    • Anonyymi

      400 pari tuntia yksi yö 1000 lapsilisät

    • Mitä kauniimpi ja muodokkaampi sen kalliimpi, sopivasti isokoikoinen samaan katekoriaan, sitten on vielä fetissit ja se saako panna perseeseen ja otatko suihin. Mitä vaan voi pyytää mutta kaikkea ei saa. Veikkaisin että 3-500€ on lähtöhinta

    • Anonyymi

      100 euroa/kerta (1/2 tuntia) Siis 200 euroa tunti

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      285
      3147
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1575
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1301
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1215
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe