Ei 40 hassumpi ikä ole. Ei liian vanha tekemään mitään, mutta ei kuitenkaan enää niin nuori?
Ei paha
14
1424
Vastaukset
- 40 ja risat
Paras ikä!!
En taatusti vaihtais näitä kokemuksiani pois, tiedän nyt mitä haluan ja otan sen myös :)
Loistava olo!- tomppa2006
...samoin täällä, asiat ei voisi olla paremmin...
Lisää kokemusta tulee koko ajan, se rauhoittaa.
- AkkA
mutta olen ihan pihalla itseni kanssa. Fiilikset on kuin teinitytöllä ja se hieman hämmentää. Jotain outoa on tapahtunut...
- tomppa2006
...että hormonaalisessa toiminnassa tapahtuu jotain kummia tässä iässä, erityisesti naisille...
*hymyilee* tomppa2006 kirjoitti:
...että hormonaalisessa toiminnassa tapahtuu jotain kummia tässä iässä, erityisesti naisille...
*hymyilee*mutta myöskin miehillä..:D
Minusta muutes tää ikä on jotenki ihana.En kyllä keksi järkevää syytä,miksi siltä tuntuu,mutta tuntuu kuiteski..;)
Tällä viikolla muutes hupsahti yks vuos lisää,mutta eipä tuntunu missään. :D- AkkA
tomppa2006 kirjoitti:
*hymyilee*tuntuu "hyrräävän" koko ajan. Ihan nolottaa...
- Jari.64
Jeps., hyvällä alulla yli 40 mennään ja on hienoa aikaa, moniin asioihin osaa suhtautua iän tuomalla kokemuksella ja on turha hötkyily pois.
Paljon on nähty ja koettu.
Tässä iässä voisi pysyä pitempäänkin :-))- tomppa2006
...kokeilemaan kaikkea uutta ja ihmeellistä. Turha hötkyily on tosiaan jäänyt pois...
Joskus jopa tunnen olevani ihan aikuinen. Voisi vaikka jäädä tähän ikään. Edessäpäin on kaiken maailman viidenkympin villitykset ja ties mitä.
*hymyilee* - Jari.64
tomppa2006 kirjoitti:
...kokeilemaan kaikkea uutta ja ihmeellistä. Turha hötkyily on tosiaan jäänyt pois...
Joskus jopa tunnen olevani ihan aikuinen. Voisi vaikka jäädä tähän ikään. Edessäpäin on kaiken maailman viidenkympin villitykset ja ties mitä.
*hymyilee*jäänyt turhat hötkyilyt pois ja on oppinut sen verran että ei maailmaa ole päivässä rakennettu eikä sitä liioin päivässä panna kuntoon, elikkä on hyvä jättää töitä myös huomiselle niin on myös huomenna tarpeellinen ihminen täällä.
ja osaa nauttia yksinkertaisesti siitä että täällä saa olla elävien kirjoissa katsellen maailman muutoksia - tomppa2006
Jari.64 kirjoitti:
jäänyt turhat hötkyilyt pois ja on oppinut sen verran että ei maailmaa ole päivässä rakennettu eikä sitä liioin päivässä panna kuntoon, elikkä on hyvä jättää töitä myös huomiselle niin on myös huomenna tarpeellinen ihminen täällä.
ja osaa nauttia yksinkertaisesti siitä että täällä saa olla elävien kirjoissa katsellen maailman muutoksia...vaikka kaikki asiat ei menisi niinkuin suunnittelee...
On asioita, jotka todella on hoidettava, mutta on asioita, jotka aika hoitaa tai ne hoituvat muuten kuin juuri tänä päivänä. - Ellen.L
tomppa2006 kirjoitti:
...vaikka kaikki asiat ei menisi niinkuin suunnittelee...
On asioita, jotka todella on hoidettava, mutta on asioita, jotka aika hoitaa tai ne hoituvat muuten kuin juuri tänä päivänä.on just nyt, mutta ei tähän silti kannata jäädä. Eihän sitä tiedä, mitä kaikkea hienoa onkaan vielä edessä?! 30-kymppisestä alkaen on tuntunut, että elämä sen kun vaan paranee ja on pelkää ylämäkeä eikä vieläkään (42) alamäkeä näy!
Nyt olen jo oppinut, ettei asioita juurikaan voi suunnitella. Joskus lienee ollut aika, kun luuli että asiat menee kuten itse haluaa:) Kuinka usein sitä saa sen, mitä itse tahtoo? Tai suunnittelee? Asiat menee just niin kun menee ja lopulta voi vain todeta, että juuri näinhän kaiken pitikin mennä!
Tänne päässeinä me ollaan äärettömän onnellisessa asemassa, kun jo tiedetään, että turhaahan se hötkyily on, kun asioilla on aina tapana järjestyä:):)
.. alkaa 50 olla lähempänä kuin 40 tuntuu, että
aina vain paranee..
Ja mitä tuntee kuusikymppisiä, ei vaikuta pahalta vielä silloinkaan.
Että, ajatellaan positiivisesti :)- tomppa2006
...samat tuntemukset ja tuntuu vain koko ajan fiilis paranevan, mitä lähempänä 50 on...
Voi olla, että siinä on jotain perää, olikohan se 42 tai 43 on kuulemma elämän taitekohtia ja ihminen on vähän hakusessa. Itselläni se oli aikaisemmin, jo ennen 40 vuoden rajapyykkiä.
*hymyilee*
- HiljaR
Huomenta vaan,
Poistinpahan vain hyvässä hengessä omat juttuni *nauraa* Tässä sitä nähdään kuinka usein täällä käy... Unohtaa kaiken... tai ei nyt ihan kaikkia.
Elämä on opettanut tai minua ainakin. Kriisejä tulee olkoon se ikä mikä hyvänsä. Ne on käsiteltävä ja elämä jatkuu.
Me olemme elämisen arvoisia tai ainakin yritämme. Joillakin se voi vain katketa hyvin nuorena ;(
Mutta pohjimmiltaan elämä hymyilee.
Mukavaahan sitä rahikaistakin on nähdä tai sanotaanko kuulla :) Se on vain se, että jossain vaiheessa tulee eteen mutkan ja tutut paikat jäävät hiukan unholaan.
*Ottaa korvista kii ja... halaa*
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262466- 1142096
- 1221759
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?451577Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91507Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901075Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161241059Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87985Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15959