miten saisin..

uusi alalla..

Asiakkaita.
Kaikkeni olen tehnyt eikä puhelin soi:(
Onko tässä vielä etsittävä palkkatöitäkin kun nälkäkuolema uhkaa..

16

3067

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keino..

      on selvittää paikkakunnan hieronnan hintataso, ja sit tiputtaa oma hinta siitä puoleen. kyllä lähtee !!

      • uusi alalla

        kun nostan hintoja.
        Halvan perässä juoksijat lähtee ja alkaa uusi asiakkaiden haaliminen.
        Eikö ole parempi laittaa heti oikea hintataso?


      • timpse
        uusi alalla kirjoitti:

        kun nostan hintoja.
        Halvan perässä juoksijat lähtee ja alkaa uusi asiakkaiden haaliminen.
        Eikö ole parempi laittaa heti oikea hintataso?

        Ensinnäkin tsemppiä, olet erityinen koska haluat
        hieroa ihmisiä.On säälittävää, ettei ihmiset
        nykyään halua maksaa raskaasta käsityöammatista.
        Älä missään nimessä pudota hintatasoa liian alas,
        puret vain omaan nilkkaan, kuin minä 20 vuotta sitten.Paras tapa on aloittaa osapäiväisesti ja
        hankkia rahaa jostain muualta kerätäkseen asiakkaita.Kummallisesti kyllä hyvillä hierojilla
        riittää töitä lopulta ihan kohtuu hinnallakin.
        Näe itsesi kuin Kari Tapio tai Paula Koivuniemi.


    • Potentiaalinen asiakas

      Niin, millähän paikkakunnalla mahdat olla? Voisin tulla kokeilemaan hierontaasi ja, jos hinta/laatusuhde on parempi kuin nykyisellä hierojallani, niin voisit saada minusta vaikka vakiasiakkaan.

      • uusi alalla

        Niin paljonkohan mahtaa nykyinen velottaa?

        Sen kyllä sanon, että hyväksi ovat ne harvat kehuneet, jotka ovat käyneet:)


    • luukusta

      Tee itse mainos, johon sisällytät mojovan tarjouksen. A4:selle saat esim. kaksi mainosta. Tee mainokisia 1500 kpl ja jaa itse mainokset postiluukusta sisään niin jo alkaa kauppa käymään.

      Jos saat tuosta 1500:sta vaikka 20 asiakasta ja jos olet hyvä, hierontaan tullut käy 3 - 5 kertaa peräkkäin, tekee se 60 - 100 asiakaskäyntiä.

      Kun vauhti alkaa hiipumaan, sama uudestaan jollekin toiselle alueelle. Näin se käy!

      • ei toimi

        että laittaa alkutarjouksena hieronnat paljon halvemmalla, vaikka peräti puoleen hintaan. Tai toimiihan se, niin kauan kuin halvalla hierot. Ne asiakkaat häipyvät kyllä heti kun hinnat nousee normaaleiksi. Voin sanoa että niiden halpojen hierontojen perässä juosseita asiakkaita ei ole sen koommin näkynyt, mutta ne jotka tulivat vasta normaalihintojen aikaan, ovat myös tulleet jäädäkseen.


      • mieltä
        ei toimi kirjoitti:

        että laittaa alkutarjouksena hieronnat paljon halvemmalla, vaikka peräti puoleen hintaan. Tai toimiihan se, niin kauan kuin halvalla hierot. Ne asiakkaat häipyvät kyllä heti kun hinnat nousee normaaleiksi. Voin sanoa että niiden halpojen hierontojen perässä juosseita asiakkaita ei ole sen koommin näkynyt, mutta ne jotka tulivat vasta normaalihintojen aikaan, ovat myös tulleet jäädäkseen.

        Jos hieroja ei itse arvosta työtään asettamalla hinta kohtuullista toimeentuloa tuottavaksi, niin kuka sitä sitten arvostaa ???

        Hinta kohdilleen ja satsaa kädenjälkeen, niin ajan kanssa (ei niinkään pitkän), niin kakka vanteensa löytää, eli keräät oman "fan-klubin" :)

        t: itsensä, kaksi lasta, kaksi koiraa ja vielä hieman vaimonkin elättävä urheiluriehuja


      • joo.o
        mieltä kirjoitti:

        Jos hieroja ei itse arvosta työtään asettamalla hinta kohtuullista toimeentuloa tuottavaksi, niin kuka sitä sitten arvostaa ???

        Hinta kohdilleen ja satsaa kädenjälkeen, niin ajan kanssa (ei niinkään pitkän), niin kakka vanteensa löytää, eli keräät oman "fan-klubin" :)

        t: itsensä, kaksi lasta, kaksi koiraa ja vielä hieman vaimonkin elättävä urheiluriehuja

        Ja Ahneudella on hiuksen hieno ero. Missä kulkee raja? Itse käyn hierojalla joka perii 25 euroa/tunti. Minusta se on sopiva hinta. Maksaisin enemmänkin kun hyvä hieroja on, mutta hän sanoo aina vain että "kyllä minä niitä hintoja vielä nostan, älä huoli"


      • oikeassa !
        joo.o kirjoitti:

        Ja Ahneudella on hiuksen hieno ero. Missä kulkee raja? Itse käyn hierojalla joka perii 25 euroa/tunti. Minusta se on sopiva hinta. Maksaisin enemmänkin kun hyvä hieroja on, mutta hän sanoo aina vain että "kyllä minä niitä hintoja vielä nostan, älä huoli"

        25 €/h on edullinen hieroja, mutta omalla toimintapaikkakunnallani eräskin uusi aloitti 1h 25 min (eli 90 min vaihdolla) 15 € teki omien sanojensa mukaan "hirveeeeesti" töitä ja lopetti !

        Kenenekähän etu tuo taas oli ? Parin vuoden ajan hänellä käyneet saivat hieronnan alle oppilashintojen (naapuripaikkakunnalla koulutuksen yhteydessä hierontapoli) ja ehken totuttuaan talkootaksoihin hirvittelevät normaaleja veloituksia ja jättävät käymättä hierojalla ihan siihen viimeiseen kiristykseen saakka. Taksa pitää olla sellainen, että kohtuullisella työllä elää. 30 tehollista (käsi kiinni asiakkaassa) viikkotuntia vie yleensä aikaa yli 40 h (="normaalin" ihmisen työaika), eläkemaksuissa EI kannata säästellä. Ilmoittelu, vuokrat,tarvikkeet jne vievät myös osansa... Ja lomista, vapaapäivistä, sairaspäivistä, kahvi- ja ruokatauoista jne ei ainakaan minun asiakkaat ole vielä suostuneet maksamaan.

        Täälläkin on "hirveän suosittuja" hierojia pitkillä jonoilla, jotka tekevät vuokratiloissa allekin tuon 25 €/h ja valittavat, kun joutuvat "ilmaiseksi" tekemään hirveästi töitä ja eivät millään saa vakioasiakkaita sopimaan ja jää töitä tekemättä. Vaikka tämä hoitotyötä onkin, niin tämä on samalla liiketoimintaa ja hyvästä kaupaksi menevästä tuotteesta kannattaa ottaa paras mahdollinen hinta. Jos ja kun ei--oota ryhtyy myymään vakiotuotteena, niin hinnoittelu on pielessä. Ei ole maksavankaan asiakkaan etu, jos "hätä"aika menee viikkojen päähän. Se on ihan yksi ja sama, jos hyvä on halpaa, jos sitä ei ole sitten saatavilla. Eikö niin ???


    • minä80

      Minä laittaisin alkuhinnan hieman alhaisemmaksi. Itse valitsin kampaajan tällä tavalla: hänellä oli lehdessä tarjouskuponki. Ilmoitti olevansa uusi kampaaja kaupungissa ja kupongilla sai hiusten leikkuun halvemmalla. Totesin hänen työn jälkensä hyväksi ja olen myöhemminkin käynyt ihan normaalihinnoilla samalla kampaajalla. Joten miksi sama ei toimisi hierojalla?

      • uusi alalla

        Olen jakanut alennuskuponkeja, eikä yksikään tullut..ja oli jo melkein ilmainen:(
        Taitaa olla niin,että ihmiset ei mene hierojalle kuin viimeisenä oljenkortena kun kipu käy kestämättömäksi ja silloin ei enää ole väliä mitä se maksaa vaan mihin nopeimmin pääsee.


      • koskaan mene
        uusi alalla kirjoitti:

        Olen jakanut alennuskuponkeja, eikä yksikään tullut..ja oli jo melkein ilmainen:(
        Taitaa olla niin,että ihmiset ei mene hierojalle kuin viimeisenä oljenkortena kun kipu käy kestämättömäksi ja silloin ei enää ole väliä mitä se maksaa vaan mihin nopeimmin pääsee.

        hierojalle / kampaajalle / kosmetologille jolla on halvimmat hinnat.

        Jotenkin tuntuu että jotain mättää jos ei saa asiakkaita muuten kuin hintatarjouksella.

        Itse aloitin ns normaalilla hinnoille, eli 25,- / 30,- / 35,- / 45,- ja kyllä asiakkaat ovat tulleet ja jääneet, ainakin suurin osa vaikka naapurissa toine koulutettu hieroja tarjoaa jatkuvasti milloin 15 euroa / 30 min milloin 20,- / 45 min. ...

        Tosin hänellä ei ole niin hyvät tilat ja näköala kuin minulla ;-) Eikö minulla ole muuta toimintaa (heillä myös kosmetologi), eli kun asiakas tulee tila on rauhallinen ja varattu ainoastaan hänelle.


    • käytän usein

      Minusta tärkeää on laittaa tuote kuntoon. Itse ainakin odotan hieronnasta seuraavia:

      - monipuolinen hieronta taito
      - rennon oloinen asenne
      - siistit, rauhalliset toimitilat (ei kosmetologia tai toista hierojaa sermin takana!!!)
      - joustoa ajanvarauksessa (alku ilta varmaan vilkkain)
      - muista myydä seuraavaa aikaa hieronnan jälkeen

      Mainonta on tarpeen, mutta sen jälkeen viidakkorumpu on tärkein kanava. Hyvä palvelu kiirii kauas, huono vielä kauemmas.

      • kiinnostunut22

        sitten ehdotuksia mistä tuollaista saa vielä kohtuuhintaan eli tunti alle 50e


    • hierojallle

      Rauhallinen hierontahuone ja hierojan tilannetaju ovat minullakin kärjessä loistavan käsialan jälkeen. Kaikki asiakkaat eivät jaksa lörpötellä tai kuunnella radiota. Moni haluaa kehonhuollon lisäksi kuunnella omaa oloa ja vain rentoutua.
      Nykyään mahdollisuus varata aika netissä milloin vain on luultavasti monella asiakkaalla jopa yksi valintaperuste.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2146
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe