Glory of Fellowland - Strategiapeli netissä

mustaloordi

Glory of Fellowland (GoF) on selainpohjainen keskiajalle sijoittuva monen pelaajan fantasia-strategiapeli, jossa johdat heimoasi rakentaen pienestä kylästä loistokkaan valtakunnan; opiskelet tieteitä; käyt kauppaa; teet yhteistyötä, juonittelet ja sodit toisia pelaajia vastaan; suoritat erilaisia seikkailuja tavoitteenasi jäädä historiaan.....

Ihan huippu! Ehkä parempi kun Travian. Tsekatkaa osotteesta:

http://fi1.gloryoffellowland.com/?ref_a=harakimi

9

3605

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku

Olisko suoraa linkkiä pelin sivulle, toi linkkis ei toimi

• jormanaama

Juu eipä toiminu linkki täälläkään mutta kai se oli helposti pääteltävissä et www.gloryoffellowland.com toimii... ;)

Ihan mielenkiintonen peli kyl täytyy sanoo, muutaman päivän nyt takonut.

• -manne-
        jormanaama kirjoitti:

Juu eipä toiminu linkki täälläkään mutta kai se oli helposti pääteltävissä et www.gloryoffellowland.com toimii... ;)

Ihan mielenkiintonen peli kyl täytyy sanoo, muutaman päivän nyt takonut.

Tullu paljon pelailtua, laajuus jo 9. Rotu hobitti, valloituksia 10.

• -URPO-

Uutta pelaajaa ei opasteta millään lailla alussa... Tehtäviä pitää suorittaa siihen asti, kunnes huomaat, että kulta on miinuksella ja joudut purkamaan kaikki rakennukset. Tällä hetkellä kultaa tulee 7/h ja seuraavan rakennuksen pystyy rakentamaan ehkä jo huomenna...

• Ristikurko

siinähän on ohjeet joissa sanotaan että mitä kannattaa tehdä alussa..... =P

• linkki toimii
    • selainpelien ystävä
      • GoF

Tosta sellaseen kansainväliseen ''aloittelijoiden'' serveriin. Siel on voimakkuusraja, eli siel oo kovin suuria ja voimakkaita pelaajia.
        http://in5.gloryoffellowland.com/?ref_a=axer (hyödyn)
        Jos liityt tosta, annan vinkkejä ja resurssiapuu pelissä tai tääl.
        Tunnukseni on Axer

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      280
      2908
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      49
      2298
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      114
      1723
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1664
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      56
      1189
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe