Siskoista ei ole missään muodossa kokemusta, mutta kokeillaanpa tällaista tarinaa. Toinen juttu sitten joskus myöhemmin.
---------------------------------------
Siskoni oli lähtenyt opiskelujen perässä toiselle paikkakunnalle ja nyt yliopistosta valmistumisen myötä oli edessä myös opiskelija-asunnosta pois muuttaminen. Hän löysikin sopivan yksiön sopivasti ja koska olin itse saanut juuri ajokortin, niin minähän sitten parhaiten joutavana sain tehtäväkseni lainata tutultamme pakettiautoa ja mennä auttamaan siskoa muutossa. Opiskelija-asunnossa oli huonekalut pitkälti valmiina, joten yksiöön piti tietenkin ostaa lähes kaikki huonekalut.
Sisko oli katsellut sopivat huonekalut valmiiksi ja isäni oli laittanut rahaa niiden ostoon, joten lauantai aamusta piti hieman kiirettä, että ehdimme hakea kaiken tarvittavan. Sen verran olin jo naisten sielun elämää oppinut tuntemaan, etten yllättynyt, että joka asia piti hakea eri liikkeestä, vaikka yhdestäkin olisi luullut kaiken löytyvän. Tämän jälkeen haimme vielä opiskeluasunnosta tavarat ja päivän päätteeksi autoin vielä kasaamaan huonekalut ja viemään pakkauslaatikoita roskiin. Asunto alkoi olla loppuillasta hyvällä mallilla ja sisko laittoi minulle kahvin tippumaan, jonka jälkeen minun oli tarkoitus ajella kotiin.
Sisko lähti käymään suihkussa ja koska sängyllä ei ollut vielä petivaatteita, niin ajattelin oikaista hetkeksi. Kuuntelin suihkun kohinaa, kunnes kohina alkoi kadota hiljalleen tajunnastani. Yhtäkkiä säpsähdin hereille ja tajusin nukahtaneeni sängylle. Katsoin ympärilleni ja parin tunnin torkkujen jälkeen meni hetki tajuta missä olin. Huomasin siskon istuvan sohvalla ja katsovan telkkarista juuri kello kymmenen uutisia. Hän vilkaisi minua hymyillen ja sanoi kahvin menneen kylmäksi, mutta hän voisi keittää uudet. Sain soperrettua myöntävän vastauksen ja samalla kysyin saada käydä itsekin suihkussa, jos vaikka piristyisin. Sisko kaivoi minulle pyyhkeen ja lupasi käyttää myös hänen suihkushampootaan, vaikkei se taida kovin miehinen tuoksu ollakaan.
Liekö suuremmasta ikäerosta johtunut, vai mistä, mutta emme olleet kotona asuessamme koskaan ujostelleet toistemme näkemistä vähissä vaatteissa. Nyt hän oli toki asunut pitkään poissa kotoa, emmekä olleet tänä aikana monestikaan toisia vähissä vaatteissa sattuneet näkemään, mutta eipä tullut mieleenkään että lähtisin riisuutumaan jonnekin muualle. Sisko kaivoi petivaatteet esille ja alkoi laittaa niitä sänkyynsä, eikä hän siinä touhutessa vilkaissutkaan minun suuntaani.
Riisuin vaatteeni ja juttelimme siinä samalla vielä jotain. Katselin samalla kuinka hyvältä hän näytti lyhyessä yöasussaan, jonka oli päällensä pukenut. Välillä hän kurkotteli hieman enemmän ja asu vilautteli pikkarin reunoja. Katselin hetken aikaa, kunnes havahduin siihen, että minullahan alkaa seisoa. Kietaisin pelkän pyyhkeen ympärilleni ja poistuin suihkuun. En saanut seisokkiani laantumaan ja lopulta päädyin sitten siihen varmaan keinoon, eli aloin runkata suihkussa itseäni. Minulla oli päättynyt juuri ensimmäinen vakavampi seurustelusuhde, jonka myötä myös poikuuteni meni. Yritin ajatella entistä tyttökaveriani, mutta silmät sulkiessani tuli siskoni aina eteeni. Lopulta annoin ajatusteni mennä ja laukesin kuvitellessani naivani siskoani takaapäin.
Kun olin hieman rauhoittunut ja pessyt loppuun, kietaisin pyyhkeen ympärilleni ja menin takaisin olohuoneen puolelle. Olohuoneesta pääsi pieneen keittokomeroon, josta siskoni kiikuttikin minulle juuri kahvikuppia ja valitteli, ettei ole tarjota nyt nisua. Sanoin kahvin menevän näinkin ja jäin nojailemaan sohvaa vasten, odottaen ihoni kuivumista kunnolla, jotta saan puettua vaatteet ylleni. Sisko istahti sohvalle poikittain ja kyseli menikö minulla edellisenä iltana myöhäseen, sillä olimme puhuneet jo kuskina olostani. Sanoin meillä menneen neljään, joten yöunet jäivät tosiaan muutamaan tuntiin.
Siskoni varmisteli vielä, että jaksanhan varmasti ajaa pitkän matkan kotiin, mutta totesin kesällä olevan valoisaa, joten hyvinhän siellä hereillä pysyy. Keskustelun edetessä havaitsin siskossani ensimmäistä kertaa pitkään aikaan sitä holhoavaa ja äidillistä asennetta minuun, jota oli ollut lähes koko sen ajan kun hän kotona asui. Isosiskomaisuus alkoi tietty tympiä, joten saatuani kahvin juotua, kävin viemässä kahvikupin tiskipöydälle ja takaisin tullessani kietaisin pyyhkeen pois jo ovella ja pudotin sen lattialle. Samalla tajusin kaluni olevan vielä melko turvoksissa, joten minulle tuli hieman hoppu vetää bokserit jalkaan, sillä kaluni ei voinut jäädä siskoltani huomaamatta.
Kävin viemässä pyyhkeen kylpyhuoneeseen ja palatessani sain huomata, että sisko oli nostanut vaatteeni hieman syrjempään. Hän pyysi istumaan nyt hetkeksi viereensä, sillä hän halusi sanoa jotain. Sohva oli kahdelle, joten sisko vaihtoi asentoaan, jotta mahdun viereen istumaan. Hän istui kuitenkin edelleen vinossa ja oli kääntyneenä minuun. Alkuun hän pyysi anteeksi jos otti taas liian isosiskomaista asennetta. Hän oli luvannut itselleen, ettei sorru siihen enää kun olen täysi-ikäinen, lisäten luvanneensa sen kyllä jo kun pääsin ripiltä, mutta nyt hän oikeasti yrittää. Hetken todisteltuaan hyvää tarkoitustaan äskeisessään, ymmärsin asian ja sanoin asian olevan kunnossa.
Jatkoimme jutustelua ja totesimme molemmat nauttineemme toistemme seurasta eniten viimevuosina, kun emme olleet jatkuvasti tekemisissä. Lupasimme pysyä jatkossakin hyvinä ystävinä, sillä onhan meillä aina hyvät välit olleet, ikäerosta ja siskoni ajoittaisesta holhoamisesta huolimatta. Siskoni kyseli myös mitä tyttörintamalleni kuuluu ja miten koulussa sujuu. Siinä sivussa aloimme seurata jotain elokuvaa telkkarista ja niinhän sitä aikaa taas äkkiä vierähti. Siskoni sanoi sitten jossain vaiheessa, että haluaisi viedä minut huomenna pizzalle, joten minun pitäisi yöpyä hänen luonaan tämä yö.
Ihmettelin miten mahtuisimme nukkumaan, sillä sohvalle ei kumpikaan mahtuisi. Siskoni totesi valinneensa onneksi tuon 120 cm leveän sängyn, eikä sitä kapeampaa, vaikka se olisi asuntoon paremmin tilaa jättänytkin. Mahtuisimme siis molemmat siihen nukkumaan. Katsoin sänkyä ja epäilin sitä melko kapeaksi, mutta sisko sanoi sen olevan tarpeeksi leveän kahdelle ihmiselle. Kaksi tyynyäkin hänellä on ja näin kesällä riittää lakanat peitoiksi, jollaisen hän oli itsellensäkin sänkyyn laittanut. Tiesin itsekin, että näin vähillä unilla voisi tuo kotimatka alkaa todella väsyttämään, joten suostuin lopulta tähän järjestelyyn.
Sisko sanoi soittavansa äidille, jottei turhaan odottele minua yöksi kotiin ja kävi hakemassa puhelimensa, istuen sitten sängyn reunalle. Sisko kertoi aluksi, että minä jäisin sinne yöksi ja että olisimme menossa seuraavana päivänä syömään. Sitten sisko selittikin pitkästi ja tarkasti mitä kaikkea oli ensimmäiseen oikeaan omaan kotiinsa tänään löytänyt ja hankkinut tai aikoisi vielä hankkia. Sisko kertoi myös saaneensa vahvistuksen, että voi aloittaa työt ensikuussa jossain lähelle oman alansa hommassa ja paljon muutakin, joista osa meni täysin ohitseni. Puhelu venyi lopulta pidemmäksi ja sisko menikin sängylle selälleen puhumaan.
Istuin edelleen sohvalla pelkissä boksereissani ja yritin keskittyä elokuvaan. Tulin kuitenkin katselleeksi välillä siskoani sängyllä selällään ja mielikuvitukseni tahtoi lähteä uudestaan laukalle. Siskon lopetettua lopulta puhelunsa, olin ehtinyt kuvitella yhtä sun toista ja stondis oli tietenkin mojova. Nostin polvet koukkuun eteeni ja olin katsovinani elokuvaa hyvin keskittyneenä. Sisko sanoi minun voivan katsoa elokuvan halutessani loppuun, mutta hän taitaisi siirtyä jo yöpuulle. Hän kävi pesemässä hampaat, jonka jälkeen kaivoi minulle lakanan peitoksi ja kömpi sänkyyn oman lakanapeittonsa alle. Itselleen hän oli valinnut seinän puoleisen laidan, kääntyen nukkumaan kyljelleen seinään päin.
Elokuva kesti vielä puolituntia, jonka jälkeen menin itsekin sänkyyn. Suoristin lakanan ja yritin laskeutua varovasti sängylle selälleni, mutta kyllähän sisko siitä hereille havahtui. Hän kääntyi minuun päin ja nyki toisella kädellä punneelle jäävää yöasuaan. Pidin jalat koukussa ja lakanan suojanani, sillä seisokki ei ollut vielä täysin laantunut. Yöasunsa oiottuaan, sisko sanoi nukkuvansa aina alasti, eikä hän muistanut kuinka huono tuollainen pitkä (sitä se ei mielestäni ollut) helma onkaan. Asua en osannut kommentoida, mutta kysyin kuitenkin tarkennuksena, että onkait hänellä jotain sen alla. Sisko kuitenkin naureskeli, ettei ole mutta aikoi sopeutua asuunsa.
Tuo tieto hämmensi hieman, mutta yritin olla ajattelematta sitä ja keskittyä siihen, että hän on siskoni. Hän tarkensi kuitenkin vielä äskeistä ja totesi että piti toki illalla pikkareita, mutta nukkumisesta ei tule mitään jos on puristavia vaatteita. Totesin vain joo ja sanoin minulla ja tyttökaverillani olleen myös tapana nukkua alasti. Housuissa pullotti jo aika kovaa, mutta yritin keskittyä johonkin muuhun kuin hänen vaatetukseensa. Juttelimme siinä hetken, kunnes nukkumatti lopulta tuli ja voitti. Unet olivat kuitenkin pitkälti sitä mitä viimeksi oli mielessä ja kaikinpuolin hyvin pinnalliset. Havahduin aika ajoin siihen, että nojasimme toisiimme ja jompi kumpi korjasi asentoaan.
Huomasin siskon käärineen peiton jalkojensa väliin ja hänen peittonaan oli pelkkä yöasu, välillä enemmän ja välillä vähän vähemmän suojaten. Tämä ei myöskään rauhoittanut uniani ja jossain vaiheessa tajusinkin aivan viimehetkellä, että näen taas unta ja olin hyvin lähellä orgasmia. Havahduin kuitenkin ajoissa hereille ja päätin käydä mutkan vessassa. Kusemisesta ei tullut tietenkään mitään kun kulli osoitti kattoa, joten minun oli pakko runkata paineita vähemmälle. Siihen ei kauaa mennyt kun lasti oli pöntössä ja pääsin sen jälkeen hoitamaan varsinaisen toimitukseni, jonka jälkeen olin valmis jatkamaan uniani. Vetäessäni housuja ylös, huomasin niiden olevan hieman kosteat ja mieli teki jättää ne pois jalasta kuivamaan.
Olohuoneessa totesin siskon nukkuvan jälleen seinään päin, joten päätin riisua bokserit pois ja laittaa ne kuivamaan lattialle. Oman lakanan alle siirryttyäni jäin kyljelleen siskon suuntaan ja katselin hänen vartalonsa muotoja. Vain yöasu peitti hänen vartalonsa, mutta sen helma oli noussut selvästi ylöspäin, paljastaen hänen sievät pakaransa. Siirryin hieman lähemmäs, jättäen kuitenkin hieman väliä vartaloidemme väliin ja laskin käteni varovasti hänen vyötärölleen. Suljin silmäni ja hyväilin hänen vartaloaan, vaipuen siitä kuitenkin pikkuhiljaa uneen. Nyt nukuinkin huomattavasti sikeämmin, vaikka välillä havahduinkin siskon liikkeisiin.
Heräilin aamulla aikaisin ja makasin selälläni, peiton ollessa lähinnä keskivartalon ja toisen jalan suojana. Sivulle katsoessani näin siskon makaavan kyljellään minusta pois päin ja selkä paljaana, takapuoli melkein kiinni minussa. Mieleen tulikin hänen sanoneen yöllä jotain, että yöasu häiritsee liikaa, joten hän nukkuisi pelkän peiton kanssa. Peittona ollut lakana peitti lähinnä lantion ja takapuolen. Hän tuntui nukkuvan yhä, joten käännyin kyljelleni hänen taakseen. Nostin päätäni hieman ylemmäs, nojautuen kyynärpään varaan ja laskien toisen käteni hänen lantionsa peittona olleen lakanan päälle.
Sisko näytti olevan yhä unessa, joten aloin hyväillä hänen vartaloaan kevyin sormenliikkein. Tarkoitus oli ensin vain herätellä häntä, mutta tunsin kuinka pienoinen aamuseisokki alkoi muuttua haluksi ja kaluni ottaa työskentelyasentoa. Käteni vaelsi pian joka puolella hänen vartaloaan, mutta hyvin hitain ja kevyin liikkein, kuten olin tottunut herättelemään entistä tyttökaveriani. Käteni viipyivät epämääräisiä aikoja niin rinnoilla, olkapäillä, vatsalla, vyötäröllä, kuin reisilläkin, työntäen lopulta myös hänen peittonsa syrjään. Pikkuhiljaa hän alkoi antaa merkkejä heräilystään, joten rajoitin hieman hyväilyjäni.
Hän kääntyi selälleen ja toivottelimme toisillemme huomenet, samalla kun hän haki kädellään peittoa. Vedin kuitenkin oman peittoni meidän molempien yli, nostaen jalallani peittoa myös hänen jalkojensa päälle. Jätin käteni hänen lantiolleen ja jalkani hänen reisiensä päälle. Hän venytteli ja haukotteli hetken, nostaen sitten kätensä päänsä ylle ja katsoi minuun. Hän kysyi sainko hyvin nukutuksi, joten kerroin sängyn olleen hieman ahtaan, joten alkuyöstä oli uni vähän hakusessa. Sisko kertoi yöasunsa ahdistaneen sen verran, että se piti riisua pois, jonka jälkeen hänkin sai paremmin nukuttua. Juttelun lomassa jatkoin varovasti hyväilyä, joten Sisko vilkaisi peiton alla liikkuvaa kättäni ja kysyi naurahtaen mitä oikein teen.
Hän ei kuitenkaan kieltänyt tai estellyt liikkeitäni, joten tunnustin suoraan haluavani hyväillä hetken hänen ihoaan, koska hän tuntui niin hyvältä. Sisko naurahti jälleen ja muistutti vaihtaneensa juuri eilen puhtaat lakanat, joten saan itse pestä ne jos sotken. Samassa hän ilmeisesti tajusi kaluni nojaavan häneen paljaana, joten hän kysyi missä välissä olin housuni riisunut. Sanoin ottaneeni ne yöllä pois, koska hiersivät liikaa ja ilmeeni varmasti kertoi millaisesta hiertämisestä oli kyse. Siskon totesi "vai niin", jonka jälkeen hän sulki silmänsä ja lisäsi "mutta vain vähän aikaa". En uskaltanut kysyä milloin hän oli viimeksi miestä saanut, mutta mitä ilmeisemmin hänkin nautti silti hyväilystäni.
Käteni hän antoi vaellella vapaasti, mutta jalkojaan hän ei levittänyt, kun sitä jalallani hieman kokeilin. Puristelin kevyesti hänen rintojaan ja kehuin hänellä olevan hyvän kokoiset rinnat. Tunsin hänen nänninsä jo hieman nöpöttävän ja mieli teki päästä kielellä leikittelemään. Kysyin miten naiset haluavat rintojaan kosketeltavan, jolloin sisko avasi silmänsä ja sanoi sen olevan varmasti yksilöllistä, joten mitään yleispätevää ohjetta on hankala antaa. Omien rintojen hän kertoi olevan sen verran herkät, että niitä piti käsitellä varovasti ja ainakin nyt minulla tuntui olevan oikean suuntaiset otteet.
Pyörittelin sormea nännin ympärillä ja sanoin tämän olevan oikeastaan ekan kerran kun olen saanut koskettaa kunnolla naisen rintaa. Vaikka edellisen tyttökaverini kanssa päästiin sänkyynkin asti, niin rintojensa hyväilystä hän ei pitänyt. Aiempien tyttökavereiden kanssa oli aina vaatteet päällä, joten niiden alta tai läpi se ei tunnu läheskään näin hyvältä. Sisko sanoi minun ehtivän vielä ja ehdotti kuitenkin nyt aamukahville siirtymistä. Pyysin saada maistaa vähän kielellä, mutta sisko sanoi mutsin ampuvan meidät jo tästäkin, mikäli saisi tietää. Sanoin, ettei hän saa tietää ja aloin ujuttautua peiton alle. Hän laski kätensä alas ja kosketti minua, mutta ei estellyt kuitenkaan.
Pian olinkin hajareisin hänen päällään, saaden veitikkani sopivasti hieromaan hänen karvoitustaan. Otin nännin suuhuni imeskeltäväksi ja nuoltavaksi, puristellen samalla kevyesti rintoja käsilläni. Siskon hengitys muuttui selvästi ja hän sanoi olevan ehkä kuitenkin parempi lopettaa. Jatkoin kuitenkin hyväilyä ja nännien alkaessa kunnolla nöpöttää, aloin pyöritellä niitä sormin, minkä jälkeen sisko lantiokin lähti liikehtimään samaan rytmiin oman lantioni kanssa. Sisko työnsi peittoa pois ja sanoi kiihottuvansa rintojensa hyväilystä, joten minun pitäisi lopettaa. Kysyin pitääkö hän tästä, johon hän vastasi pitävänsä, mutta kyse ei olisi siitä.
Nousin pystymmäs ja heitin peiton kokonaan syrjään, jonka jälkeen katsoimme hetken toisiamme silmiin. Tämän jälkeen levitin hänen jalkojaan ja laskeuduin jalkojen väliin polvi istuntaan, nostaen hänen lantionsa kaluani vasten. Sisko huokaisi hieman ja puisti kevyesti päätään, todeten "ei sinne". Hieroin hetken aikaa meitä toisiamme vasten ja kysyin, eikö hänellä tekisi yhtään mieli. Hän sanoi nähneensä jo yöllä sellaisia unia, että mieli kyllä tekisi, mutta ei se ole oikein. Laskeuduin alemmas ja jatkoin lantioni keinuntaa häntä vasten, suudellen ja hyväillen samalla rintoja. Etenin suudelmin ylöspäin, kunnes olin kaulalla, poskella ja lopulta suulla asti.
Vaihdoimme muutaman suudelman ja kysyin onko hänellä kortsuja. Hän sanoi, ettei tarvita, mutta tästä ei sitten hiiskuta kellekään ja olen nukkunut lattialla jos joku kysyy. Vastasin hymyllä ja suudelmalla, jonka jälkeen aloin hakea kaluani hänen häpyään vasten ja painauduin pian kevyesti hänen kosteaan vakoonsa. Hän huokaili ja sanoi tämän pikkuveljen ainakin kasvaneen jo miehen mittaan. Aloin liikutella lantiotani ja pian siskokin vapautui nauttimaan kunnolla, päästäen välillä hyvänolon äännähdyksiä suustaan. Sanoin haluavani hänet päälleni, joten vahdoimme asentoa.
Menin selälleni, hänen tullen ratsastamaan päälleni, kumartuen käsivarsiensa varaan, jolloin sain hänen ihanat rintansa hyväiltäväkseni. Sisko katseli kuinka nautin hänen rintojensa hyväilystä ja selvästi piti siitä itsekin. Hän liikkui välillä nopeammin ja välillä hitaammin, kuin kiusoitellen minua. Hän kyseli olinko nähnyt hänestä unta ja mitä olimme unessa tehneet, kertoen myös kuinka oli itse nähnyt unta, että olisin eilen ottanut hänet tuossa sohvalla. Hänen juttunsa alkoivat käydä yhä rivommiksi, sitä mukaa kun hän kiihottui ja lisäsi tahtiaan. Pian hänen lantionsa liikkuikin jo siihen tahtiin, etten pysynyt enää perässä, vaan yritin vain pitää lantioni paikallaan.
Hänen rivot puheensa ensin hieman hämmensivät, koska en ollut tyttökavereissani tuollaiseen käytökseen tottunut, mutta hetken hämmennyksen jälkeen aloin kiihottua itsekin vain enemmän noista puheista. Pian minulta alkoikin sormenpäät puutua ja tunsin saavani elämäni orgasmin, laueten isoon ääneen hänen sisäänsä. Sisko antoi suudelman poskelleni ja kysyi tuon ilmeisesti jo tuntuneen jossain. Vastasin hänen tuntuneen aivan mahtavalta ja vieneen täysin voimani. Sisko totesi kuitenkin, että vaikka hänkin ehti omansa saada, niin kyllä hän aikoo nyt samaan syssyyn sitten koko aamupäivän nauttia ja opettaa minulle tempun jos toisenkin.
Siskon luona yötä
14
24970
Vastaukset
- oli aivan
mahtava!!
Lisää tällaisia tarinoita, kaunis ja kiihottava.- Anonyymi
Sisko oli katsellut jalkojensa väliin ja kaivoi karvoitustaan. Huomasin siskon 120 cm leveän takapuolen ja kerroin sängyn olleen hieman ahtaan. Kietaisin siskoa takaapäin jalkojen väliin. En saanut, mutta siinä touhutessa lasti oli pöntössä ja tuoksu oli kovin miehinen. Vedin kuitenkin käsilläni orgasmin, laueten isoon ääneen hänen hänen vaatetukseensa.
- Nimetön
jatkoa vaan kehiin...
- onn
hyvä,jatka ja nopeasti,muuten äiti kerkeää...
- paljonkin
Tarina oli hyvä mutta tuli mieleen kuinkahan "yleistä" sisarusten kesken naiminen on? Itellä ei oo käyny mielessäkään. Kuka on nainu? Ja tuliko omantunnon tuskia? Ei nimittäin ole kovinkaan suositeltavaa.
- näin uskoisin
fantasiat on fantasioita, tuskin kukaan oikeasti sen enempää sisaruksia kuin jotain anoppiakaan alkais hässimään
- mukaan
näin uskoisin kirjoitti:
fantasiat on fantasioita, tuskin kukaan oikeasti sen enempää sisaruksia kuin jotain anoppiakaan alkais hässimään
tuo on ihan yhtä yleistä kuin on homoseksuaalisuuskin ihmisten keskuudessa.
Mietihän sitä että lähes jokaisessa televisiosarjassa on ns. kiintiöhomo hahmona, ja homoseksuaaliystäviä on lähes jokaisen tutulla.
Eli ei sitä voi sanoa harvinaiseksi parhaalla tahdollakaan. Harvinaisen leiman sille antaa pelkästään se että siitä ei kukaan uskalla puhua, tai jos puhuukin esimerkiksi täällä, niin ilman yhtään merkittävää syytä sellaiset aloitukset poistetaan. Vaikka ihmiset ovat siitä hiljaa, niin ei se kuitenkaan tarkoita sitä etteikö sitä olisi.
Toinen syy sille ettei kukaan uskalla siitä puhua, on se että tämä yhdistetään hyvin helposti pedofiliaan tai muutoin hyväksikäyttöön, mitä se ei suinkaan aina ole. Pedofilian kanssa sukurutsalla ei ole mitään tekemistä ja milloin mediassa tästä on puhuttu on aina ollut otsikoissa pelkät hyväksikäyttötapaukset, nyt viimeksi esimerkiksi se Itävallan hirvittävä tapaus.
Mietihän tätä paradoksia, ihmiset väittävät että tämä on muka harvinaista, mutta sitten kun siitä joku puhuu niin heti viesti poistetaan. Mutta todellisuus on tarua, tai luuloja, paljon ihmeellisempää. - 60- kymppinen mies
Minä olen :-)
- pohojanmaalta
korttilääisiä ihan selevästi.
- nosto
nosto
- Haaveilija4
aivan sairaan kiihottava,ja hyvä.Tykkään juuri tallaisesta hitaasti etenevästä kerronnasta.Lisää tällaista fanttasiaa !!
- haaveilija5
minäkin tykkään ,voi kun sais ja jatkoa ja äitikin mukaan,jotenkin..
- löytyyhän näitä..
Näiden pitkien tarinoiden kirjoittajat ovat näemmä siirtyneet seksinovellit.com sivustolle
- Anonyymi
Kaunis tarina. Harmi, etten itse tullut panneeksi omaa siskoani. No voihan sitä vieläkin vaikka onkin jo yli 60.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768792Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593311- 382664
- 272211
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182195Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto372190- 131927
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151743- 681705
- 181629