Kokkolan pizzeria

Onko totta

Käytiin syömässä pizzaa Kokkolan pizzeriassa tänään ja nyt yksi syöjistä oksentaa ja ripuloi. Aikaa syömisestä oksenteluun oli noin kaksi tuntia. Siis onko totta että kyseisestä paikasta saa tällaisen tuliaisen?? Onko muita samassa jamassa??

18

4307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pizzapoikaaaah

En väittäsi että kyseessä olisi vain yksi ravintola missä on mahdollista saada ripulia. Sama tapahtui minulle kuin olin Kotipizzassa. Se voi ihan hyvin olla sattuma. Sitä saa mitä tilaa.

• vaikea sanoa

mistä johtuu, minä en ole syönyt kyseisessä paikassa, taikka missään muussakaan ravintolassa liki kuukauteen ja silti olen ripuloinut jo yli 5 päivää, ensimmäisinä päivinä myös oksentelin ja olin kuumeessa. Muut perheeni jäsenet eivät ole poteneet samaa.

Kannattaakohan käydä lääkärissä toteamassa faktat onko virus vaiko bakteeri pohjaisesta ripulista kyse ja sen jälkeen osoitella sormella.

• usko että

johtuu pizzeriasta. Pizzat paistetaan niin korkeassa lämmössä että pöpöt siinä kuolevat. Ainoa mistä ruokamyrkytyksen voi saada pizzeriassa on salaatti tai todella vanhat pizzatäytteet. Oisikohan kyseessä kuitenkin joku jo aiemmin saatu vatsapöpö jota on nyt liikkeellä normaalia enemmän.

• kotiruoka kunniaan

Juokaa vähemmän,syökää herneitä ja nauriita.

• khlgotpt

Aivan puppua.Olen syönnyt kyseisessä paikassa useasti eikä tauteja tule.Oiskohan kyse ehkä laktoosista jos noin äkkiä menee kuralle.Turhaa mustamaalausta täällä.Viekää näytteenne elinkeino laboratorioon niin ei tarvi arvailla.

• Tankkauksesta!
        khlgotpt kirjoitti:

Aivan puppua.Olen syönnyt kyseisessä paikassa useasti eikä tauteja tule.Oiskohan kyse ehkä laktoosista jos noin äkkiä menee kuralle.Turhaa mustamaalausta täällä.Viekää näytteenne elinkeino laboratorioon niin ei tarvi arvailla.

Ei se mitä syö, mutta jos oli parikin viikkoa juonut ennen syöntiä ni kyllähän se pistää kiertään.

• useimmiten
        Tankkauksesta! kirjoitti:

Ei se mitä syö, mutta jos oli parikin viikkoa juonut ennen syöntiä ni kyllähän se pistää kiertään.

...on syöjässä eikä pitseriassa.Pitsat paistetaan niin kuumassa,että "pöpöt"kuolee.Vaan jos et muista pestä omia kännyjäs,niin haeppa vikaa niistä!Ja aattele mihin oot kännyilläs koskenut.Älä syytä toisia!Vika voipi olla omassa hygieniassasi!

• PXZ

Kerran olen laittanut vatsanväänteet pikaruoan piikkiin. Tästä on jo vuosia (Kantarelliksen grilli ja kebab). Siitäkään syyllistä ei varmuudella tietenkään ole. Koskaan ei ole Kokkolan pikaruokaloista vatsanpuruja tullut silloin harvoin kun näissä ehtii käydä eli noin kerran kuussa (Marmara, Kokkola Pizzeria, Marziano, Pedrina's). Puhtaat paperit kaikille nykypaikoille siis minulta.

• laatoittajalla

..olla Pizza-allergia? Älä siitä Pizeriaa syytä!

• Tropicana

Lapseni sai ruokamyrkytyksen ja oireet alkoivat n.12 tunnin kuluttua siitä kun oli syönyt ruokaa.
      Ainakin meille niin kerrottiin että yleensä ruokamyrkytys käyttäytyy niin...Joten ei kannata nyt suureen ääneen vielä pitseriaa syyttää.

• Minähän se

Ostin tässä viikko sitten aurarullan ja yllärinä tuli joko haljennut tekokynsi tai nappi tai joku muu vastaava kova juttu

• ...

sain ite kans kerran huonon olon (oksentelin) pizzan syömisen jälkeen.. pizzassa oli tonnikalaa ja pizzerioissa ostetaan iso tölkki ja jos ei sitä muutaman? päivän sisällä ole mennyt kaikki niin se menee huonoksi... siitä luultavasti johtu oma huono-oloni..

• ruotsal

Peitson huoltamolla Kälviällä on Kokkolan parhaat pizzat.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      64
      5602
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4217
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2906
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      153
      2181
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1916
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      126
      1749
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1377
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1154
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1126
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      978
    Aihe