Elikkäs kuika paljon maksaa mopopenkin verhoilu ammattilaisella? Entäs minkälainen homma on jos koittaa verhoilla itse? Kellään kokemuksia? Tulisikos halvemmaksi taas ottaa suoraan jokin penkin päällinen. Ja mistä näitä penkin päällisiä saa Riejuun??
Mopo penkin verhoilu
21
11438
Vastaukset
- ffgfgf
Verhoilu maksaa varmaa jotai 40-100e. Riippuen siitä, että onko sulla päällysteet ja pehmusteet omast takaa. Penkinpäällinen kaupasta tollaseen riejuun on varmaa jotai 40-70e. Sellasen saa laitettuu kiinni jos ei oo iha peukalo keskel handuu . Älä verhoile itse jos sul ei oo hajuakaan miten se tehään.
- Zogita
Missä on verhoilijoita tai jotain ja missä kaupassa myydää penkinpäällysii?
- joo,joo
Zogita kirjoitti:
Missä on verhoilijoita tai jotain ja missä kaupassa myydää penkinpäällysii?
Niin etsi paikallinen kangaskauppa ja osta sopivanväristä keino- tai aitonahkaa ja sitten rautakauppaan ja osta sinkilä. Sitten vain leikkaat nahan sopivankokoiseksi ja virität ja nidot. Tämän voit tehdä vanhan rikkinäisen istuinsuojan päälle...
- Zoginaattori
joo,joo kirjoitti:
Niin etsi paikallinen kangaskauppa ja osta sopivanväristä keino- tai aitonahkaa ja sitten rautakauppaan ja osta sinkilä. Sitten vain leikkaat nahan sopivankokoiseksi ja virität ja nidot. Tämän voit tehdä vanhan rikkinäisen istuinsuojan päälle...
Selvä homma. Tack på dig.
- Zombo
joo,joo kirjoitti:
Mikä muuten on sinkilä? Ja mitä sil tehää
- joo,joo
Zombo kirjoitti:
on nitoja joka 'ampuu' niitin. Tällaista käyttävät esimerkiksi timpurit kiinnittäessään höyrysulkumuoveja. Eli nitoja 'lataa niitin' ja se laukaistaan painikkeella. Ja kun sanot rautakaupassa että tarvitset edullisen sinkilän... niin varmasti saat!
- Zonkki
joo,joo kirjoitti:
on nitoja joka 'ampuu' niitin. Tällaista käyttävät esimerkiksi timpurit kiinnittäessään höyrysulkumuoveja. Eli nitoja 'lataa niitin' ja se laukaistaan painikkeella. Ja kun sanot rautakaupassa että tarvitset edullisen sinkilän... niin varmasti saat!
Kiitos tiedosta 8)
- Anonyymi
Zombo kirjoitti:
Googleta taukki.
- Verhoilija?
Itellä on sama ongelma, elikkä pitäis saada uusi verhoilu Ktm Campingin mopon satulaan. Verhoilut pitäisi olla alkuperäisen väriset, päältä punainen ja sivuilta harmaa, saumojen välissä valkoinen "nauha".
Eli jos jollakin olis niitä satulaverhoilijoitten- / entisöintiverhoilutarvikkeiden osoitteita olisin hyvin kiitollinen ja projektinikin etenisi :)- joo,joo
Sormilla osaa kaivaa vaan nenää - vie verhoomoon ja maksa 50-egee!.. Kun itse teet saat n. puolella, ja varmasti mitä haluat. On nahkoja ja kankaita - esim. hiilikuitulaminaatteja joita itse voi penkinpäälliseksi laittaa. Mutta ostihan faija sulle tosiaan sen jammun...
- Verhoilija?
joo,joo kirjoitti:
Sormilla osaa kaivaa vaan nenää - vie verhoomoon ja maksa 50-egee!.. Kun itse teet saat n. puolella, ja varmasti mitä haluat. On nahkoja ja kankaita - esim. hiilikuitulaminaatteja joita itse voi penkinpäälliseksi laittaa. Mutta ostihan faija sulle tosiaan sen jammun...
Menetin isäni jo 4-vuotiaana, joten "joo, joon" pitäisi vähän miettiä mitä löpisee!
Museorekisteriin eivät sitä paitsi käy mitkään omat räpellykset. Eli edelleen, jos jollakin olis niitä satulaverhoilijoitten- / entisöintiverhoilutarvikkeiden osoitteita olisin hyvin kiitollinen ja projektinikin etenisi :) - joo,joo
Verhoilija? kirjoitti:
Menetin isäni jo 4-vuotiaana, joten "joo, joon" pitäisi vähän miettiä mitä löpisee!
Museorekisteriin eivät sitä paitsi käy mitkään omat räpellykset. Eli edelleen, jos jollakin olis niitä satulaverhoilijoitten- / entisöintiverhoilutarvikkeiden osoitteita olisin hyvin kiitollinen ja projektinikin etenisi :)Sun faijan menetys ei just kiinnosta ja puhuitko musorekisterista aiemmin? Sipoossa Isolla-Kylätiellä on antiikkiliike joka verhoaa MR-ajoneuvoja.
- poikatampereelta
http://www.penkinpaalliset.net/pv.html siinä pojalle sivu mistä tilata kunnon päällyset !
- Jack1878
http://www.sisustusmuovikum.fi/tuotteet/keinonahat/artic-silea.html
tuota on käytetty, toimii hyvin
- -.- -.- -.- !!!!!!!!
vittu ETTEKÖ TE OSAA KATTOA/LUKEA ETTÄ TÄÄKIN ON 3 VUOTTA VANHA KESKUSTELU!! ENPÄ USKO ETTÄ TÄN KESKUSTELUN KIRJOITTAJA ENÄÄN KÄY TÄTÄ KESKUSTELUA KATTOMASSA!!!!!!!!!!!! --------...---------
- Riejurrmaster
Niin se aika vaan menee
- Anonyymi
Nii i:)
- retard91991
moi 2019
- Anonyymi
Joopa joo ja edelleenkään kakarat ei tiedä mikä on penkki . Mopoissa, moottoripyörissä ja polkupyörissä kun sitä penkkiä ei ole.
- Anonyymi
tai sit vaa osta kiinasta penkinpäälisen https://www.ebay.com/itm/314235407044
TAI SIT OSTATTE KIINASTA 10 tääsä linkkiä https://www.ebay.com/itm/314235407044
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723003
- 552645
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321742
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319