Mopo penkin verhoilu

oöfasfjömla

Elikkäs kuika paljon maksaa mopopenkin verhoilu ammattilaisella? Entäs minkälainen homma on jos koittaa verhoilla itse? Kellään kokemuksia? Tulisikos halvemmaksi taas ottaa suoraan jokin penkin päällinen. Ja mistä näitä penkin päällisiä saa Riejuun??

21

11438

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ffgfgf

Verhoilu maksaa varmaa jotai 40-100e. Riippuen siitä, että onko sulla päällysteet ja pehmusteet omast takaa. Penkinpäällinen kaupasta tollaseen riejuun on varmaa jotai 40-70e. Sellasen saa laitettuu kiinni jos ei oo iha peukalo keskel handuu . Älä verhoile itse jos sul ei oo hajuakaan miten se tehään.

• Zogita

Missä on verhoilijoita tai jotain ja missä kaupassa myydää penkinpäällysii?

• joo,joo
        Zogita kirjoitti:

Missä on verhoilijoita tai jotain ja missä kaupassa myydää penkinpäällysii?

Niin etsi paikallinen kangaskauppa ja osta sopivanväristä keino- tai aitonahkaa ja sitten rautakauppaan ja osta sinkilä. Sitten vain leikkaat nahan sopivankokoiseksi ja virität ja nidot. Tämän voit tehdä vanhan rikkinäisen istuinsuojan päälle...

• Zoginaattori
        joo,joo kirjoitti:

Niin etsi paikallinen kangaskauppa ja osta sopivanväristä keino- tai aitonahkaa ja sitten rautakauppaan ja osta sinkilä. Sitten vain leikkaat nahan sopivankokoiseksi ja virität ja nidot. Tämän voit tehdä vanhan rikkinäisen istuinsuojan päälle...

Selvä homma. Tack på dig.

• Zombo
        joo,joo kirjoitti:

Mikä muuten on sinkilä? Ja mitä sil tehää

• joo,joo
        Zombo kirjoitti:

on nitoja joka 'ampuu' niitin. Tällaista käyttävät esimerkiksi timpurit kiinnittäessään höyrysulkumuoveja. Eli nitoja 'lataa niitin' ja se laukaistaan painikkeella. Ja kun sanot rautakaupassa että tarvitset edullisen sinkilän... niin varmasti saat!

• Zonkki
        joo,joo kirjoitti:

on nitoja joka 'ampuu' niitin. Tällaista käyttävät esimerkiksi timpurit kiinnittäessään höyrysulkumuoveja. Eli nitoja 'lataa niitin' ja se laukaistaan painikkeella. Ja kun sanot rautakaupassa että tarvitset edullisen sinkilän... niin varmasti saat!

Kiitos tiedosta 8)

• Anonyymi
        Zombo kirjoitti:

Googleta taukki.

• Verhoilija?

Itellä on sama ongelma, elikkä pitäis saada uusi verhoilu Ktm Campingin mopon satulaan. Verhoilut pitäisi olla alkuperäisen väriset, päältä punainen ja sivuilta harmaa, saumojen välissä valkoinen "nauha".
      Eli jos jollakin olis niitä satulaverhoilijoitten- / entisöintiverhoilutarvikkeiden osoitteita olisin hyvin kiitollinen ja projektinikin etenisi :)

• joo,joo

Sormilla osaa kaivaa vaan nenää - vie verhoomoon ja maksa 50-egee!.. Kun itse teet saat n. puolella, ja varmasti mitä haluat. On nahkoja ja kankaita - esim. hiilikuitulaminaatteja joita itse voi penkinpäälliseksi laittaa. Mutta ostihan faija sulle tosiaan sen jammun...

• Verhoilija?
        joo,joo kirjoitti:

Sormilla osaa kaivaa vaan nenää - vie verhoomoon ja maksa 50-egee!.. Kun itse teet saat n. puolella, ja varmasti mitä haluat. On nahkoja ja kankaita - esim. hiilikuitulaminaatteja joita itse voi penkinpäälliseksi laittaa. Mutta ostihan faija sulle tosiaan sen jammun...

Menetin isäni jo 4-vuotiaana, joten "joo, joon" pitäisi vähän miettiä mitä löpisee!

Museorekisteriin eivät sitä paitsi käy mitkään omat räpellykset. Eli edelleen, jos jollakin olis niitä satulaverhoilijoitten- / entisöintiverhoilutarvikkeiden osoitteita olisin hyvin kiitollinen ja projektinikin etenisi :)

• joo,joo
        Verhoilija? kirjoitti:

Menetin isäni jo 4-vuotiaana, joten "joo, joon" pitäisi vähän miettiä mitä löpisee!

Museorekisteriin eivät sitä paitsi käy mitkään omat räpellykset. Eli edelleen, jos jollakin olis niitä satulaverhoilijoitten- / entisöintiverhoilutarvikkeiden osoitteita olisin hyvin kiitollinen ja projektinikin etenisi :)

Sun faijan menetys ei just kiinnosta ja puhuitko musorekisterista aiemmin? Sipoossa Isolla-Kylätiellä on antiikkiliike joka verhoaa MR-ajoneuvoja.

• poikatampereelta
    • -.- -.- -.- !!!!!!!!

vittu ETTEKÖ TE OSAA KATTOA/LUKEA ETTÄ TÄÄKIN ON 3 VUOTTA VANHA KESKUSTELU!! ENPÄ USKO ETTÄ TÄN KESKUSTELUN KIRJOITTAJA ENÄÄN KÄY TÄTÄ KESKUSTELUA KATTOMASSA!!!!!!!!!!!! --------...---------

• Riejurrmaster

Niin se aika vaan menee

• Anonyymi

Nii i:)

• retard91991

moi 2019

• Anonyymi

Joopa joo ja edelleenkään kakarat ei tiedä mikä on penkki . Mopoissa, moottoripyörissä ja polkupyörissä kun sitä penkkiä ei ole.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3003
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2645
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2255
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2168
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1742
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1556
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1507
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1330
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1319
    Aihe