katapekt

pähdekeiju

saako tuosta katapekt yskänlääkkeestä sen kodeiinin jotenkin eroteltua, vedin sitä sellasenaan eilen niin jumalauta meni vatta sekasin siitä sorbitolista. vaikutus kyllä tuntui, mut loppu ilta oli yhtä helvettiä ku vatsa vaan riehus.

8

9510

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huh huh

Mene kärpäseksi kattoon ja näe itsesi ripuloimassa makeutusaineita kodeiinin himossasi. Älä vain sumuisesti funtsi, että joo joo, mä, vaan NÄE.

Kysy itseltäsi: mihin minä lääkettä oikeasti tarvitsen, enkö osaa enää ilman kainalosauvoja edes kävellä?

Voi olla, että saat keskushermostoon vaikuttavat lääkkeet hyvinkin erotettua - itsestäsi.

• pähdekeiju

en nyt kaipaa moraalisaarnoja. jos ei kerran kotikonstein onnistu niin kärsin vatsakivut. that´s it. kaipasin vaan neuvoja että onko mahdollista.??

• KERROIT

Niin kiitos vaan tiedosta, että katapekt yskänlääkekin on päässyt joidenkin suosioon..
      Jälleen kerran, muiden joukkoon.
      KIITOS VAAN TIEDOSTA, NIIN OSAAMME LAITTAA
      KATAPEKTIN SYYNIIN APTEEKKISSA ELI "HYLLYN
      ALLE".

• nakkilan erkki

Kuullostaa niin tutulta. Mulla on täysin samanlaisia kokemuksia Resilar-yskänlääkkeestä. Puoli pulloa join ja vatsassa tuntui siltä että siellä olisi räjähdellyt pommeja. Eipä mua oikeastaan edes kiinnosta koko homma. Se nyt oli vain sellainen kännivisio, kun viinat loppui kesken. Taitaapi se sorbitol olla ihan meidän narkkien kiusaksi laitettu niihin yskänlääkkeisiin :)

• nakkilan erkki

Resilarissa vaikuttava aine on dxm ei kodeiini. Onpa noita kaiken näköisiä huumaavia aineita ollut ennenkin yskänlääkkeissä. Eikö 50-luvun yskänlääkkeissä ollut ihka aitoa heroiiniakin.

• Anonyymi

Imodiumia juuri söin,ja päälle join pullon katapektia,ei väännä vatsa,ja kodeiini toimii hyvin.

• Anonyymi

imodiumilla kunnon tulppa prseeseen ja vatsaruikulilla varmaan mahtis tunne kun se pihkatappi lentää pönttöön

• Anonyymi00008

Minä otin 30 ml että ei mene vatsa sekaisin ja että se ei lopu ennen kun yskä loppu ja tuli hyvä olo kyllä kai se toimi jos ei ole monen vuoten ollut yskä🙂

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan

Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes halli­tus­puolueiden omat kannattajat Kes
      Hallitus
      126
      1496
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      142
      1314
    3. Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak
      Maailman menoa
      109
      794
    4. Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen

800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja
      Sinkut
      120
      761
    5. Mies, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, naisesta?
      Ikävä
      62
      695
    6. 53
      671
    7. Aloitan kiertotalouden

Aloitin tänään kiertotalouden, ei mulla nyt oikeastaan muuta MOI
      Lieksa
      37
      571
    8. Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?

Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      549
    9. Kuka hukkui

Kuka hukkui eilen kätkytniementiellä?
      Pyhäjärvi
      6
      515
    10. Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?

https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt
      Maailman menoa
      286
      509
    Aihe