Tuning boxi

Ajattelin tässä laittaa emännän autoon Tuningboxin eikä minulla ole mitään hajua sen kannattavuudesta eikä asennusvaatimuksista. Auto on Renault Megane 1.6 16v vuosimallia 2003. Voiko kyseiseen malliin edesasentaa moista värkkiä ja jos kaikki menee mallilleen niin mistä värkki kannattaa ostaa?

5

1639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 157db

      viellä että mikä tuo tarkoittamasi tuning boxi on? joku teholastu boxi vai?


      • ja kulku kasvaa ton
        Horus76 kirjoitti:

        Tälläistä olin ajatellut: Di.Pa. Sport Tuningboxi

        Tyyppi MPI SIEMENS Sirius 34
        ja tässä linkki kyseiseen osaan: http://www.tuningstudio.fi/portal/tuotteet?PID=35105&productcategory=1890§ion=c

        Ja sitten lisäksi viellä tälläinen asia. Mahtaako Renault Clion osat sopia Meganeen?

        lähes 400e:n edestä? Noi prosentit on myyntipuheita. Boksit ja lastut pelaa turbokoneissa kyllä mutta vaparin muuttaminen on vähä vaikeempaa...

        Jos laittasit vapaavirtaussuodattimen ja tehoputkiston niin eiköhän se ajais saman asian ja ainakin äänet paranis kuultavasti.


      • a.k.j
        ja kulku kasvaa ton kirjoitti:

        lähes 400e:n edestä? Noi prosentit on myyntipuheita. Boksit ja lastut pelaa turbokoneissa kyllä mutta vaparin muuttaminen on vähä vaikeempaa...

        Jos laittasit vapaavirtaussuodattimen ja tehoputkiston niin eiköhän se ajais saman asian ja ainakin äänet paranis kuultavasti.

        vaparin ja turbo koneen ero lastu vireissä on se ettei vaparissa voi nostaa ahtoja... muuten voidaan tehdä kaikki samat säädöt kuin turbokoneeseen. mika karala on aika velho näissä hommissa. itselläni audin vapari koneella ja vp-suodattimen ja putkiston jälkeen tehoja 125hv ja di.pa.tuningboxin jälkeen 138hv. lähtö oli 100hv että siinä sulle pelle joka et tajuu mitä lastu tekee autossa. lyhyesti turbon lastu säätää ruiskujen aukiolo aikaa sytkä/bensa kartta menee uusiksi jonka jälkeen loppu tehonlisä tulee ahtimelta... vaparissa tuo tuorbo jää pois. toki lastu säätää paljon muutakin kuin mainitsemiani mutta oleellisimmat mainitsin. tuningbox taas puolestaan ei ole varsianinen lastu vaan osa joka kytketään ecun ja ecun säätelemien osien väliin jolloin tuningbox pääsee kusettamaan ecua. lopputulos on täysin sama kuin lastulla. sinulle joka kyselit alunperin asiaa niin boxin asennus on aika helppo juttu. suosittelen boxia. ihmeitä se ei tee mutta kiva lisä ja joillekkin jo riittää... itselleni ei...vielä noin 15hv jostain lisää ja sit saa samantehoisille turbo leluille vilkuttaa.... ja ne mulle. ja jos siel se turbo pelle haluu kokeilla miltä tehot tuntuu niin tuu lappiin kokeileen kesä aikaan kun käynnistelen taas dodgen.


      • se tulevaisuuden
        a.k.j kirjoitti:

        vaparin ja turbo koneen ero lastu vireissä on se ettei vaparissa voi nostaa ahtoja... muuten voidaan tehdä kaikki samat säädöt kuin turbokoneeseen. mika karala on aika velho näissä hommissa. itselläni audin vapari koneella ja vp-suodattimen ja putkiston jälkeen tehoja 125hv ja di.pa.tuningboxin jälkeen 138hv. lähtö oli 100hv että siinä sulle pelle joka et tajuu mitä lastu tekee autossa. lyhyesti turbon lastu säätää ruiskujen aukiolo aikaa sytkä/bensa kartta menee uusiksi jonka jälkeen loppu tehonlisä tulee ahtimelta... vaparissa tuo tuorbo jää pois. toki lastu säätää paljon muutakin kuin mainitsemiani mutta oleellisimmat mainitsin. tuningbox taas puolestaan ei ole varsianinen lastu vaan osa joka kytketään ecun ja ecun säätelemien osien väliin jolloin tuningbox pääsee kusettamaan ecua. lopputulos on täysin sama kuin lastulla. sinulle joka kyselit alunperin asiaa niin boxin asennus on aika helppo juttu. suosittelen boxia. ihmeitä se ei tee mutta kiva lisä ja joillekkin jo riittää... itselleni ei...vielä noin 15hv jostain lisää ja sit saa samantehoisille turbo leluille vilkuttaa.... ja ne mulle. ja jos siel se turbo pelle haluu kokeilla miltä tehot tuntuu niin tuu lappiin kokeileen kesä aikaan kun käynnistelen taas dodgen.

        toivo edustaa...

        Nyt tutti suuhun ja nukkumaan!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

      Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      172
      6293
    2. Ootko rakastunut?

      Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1744
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

      Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1528
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

      Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1280
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

      Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      962
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

      Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      32
      879
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

      En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      97
      856
    8. Reeniähororeeniä

      Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      809
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

      Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      231
      775
    10. Kävit nainen näemmä mun

      Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      759
    Aihe